بازدید 6450
۲

انهدام ۱۰ کیلومتر خط لوله انتقال سوخت قاچاق

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از شناسایی خط لوله انتقال سوخت قاچاق به طول ۱۰ کیلومتر در سواحل استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶ 24 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار حسین دهکی اظهار داشت: مرزداران پاسگاه مرزی دریایی بندرکلاهی در شهرستان میناب طی عملیاتی موفق شدند ۱۰ کیلومتر خط لوله انتقال سوخت قاچاق را که قاچاقچیان به طرز ماهرانه ای مخفی کرده بودند را شناسایی کنند.

وی افزود: بلافاصله طرح برخورد با متخلفان به مرحله اجرا درآمد و چند اکیپ از گشت دریایی و خودرویی برای جست و جو و انهدام این خطوط لوله به موقعیت اعزام شدند و پس از چند ساعت تلاش و جست و جو در محل با هوشیاری موفق شدند انشعابات لوله ها را که در زیر ماسه های ساحل جاسازی شده بود را شناسایی کنند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با تاکید براینکه دستگیری متهمان در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: قاچاقچیان این خطوط لوله را زیر ماسه ها و آب دریا جاسازی و از آن طریق سوخت را از ساحل به دریا و به شناورهای متخلف انتقال می دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
سلام این که قاچاقچیان کیلومتر ها لوله کشی می کنند مهم نیست ولی اینکه به این لوله ها سوخت تزریق می شود و از کجا و چگونه تزریق می شود خیلی مهمه.
امروز هر کدام از ما ها که مجبور به خرید 20 لیتر سوخت آزاد باشیم چه مصیبتها که نداریم. و اینکه یکی بتومه سر لوله را به پالایشگاه و یا چاه نفت وصل کنه خیلی عجیبه.
نگران نباشیم حتما خودیه که می تونه از این کارها بکنه
وقتی از راه قانونی نفت را نمیتوانیم صادر کنیم این لوله ها هم که سهل است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار