بازدید 15202
۵

یک ایرانی در میان قربانیان سقوط تله کابین ایتالیا

دست کم ۱۴ نفر از جمله یک ایرانی بر اثر سقوط تله کابین در ارتفاعات منطقه پیمونت در شمال غربی ایتالیا کشته شدند.
کد خبر: ۱۰۵۳۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳ 24 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روزنامه نیویورک تایمز، مقام های ایتالیایی اعلام کردند که دست کم ۱۴ تن بر اثر سقوط تله کابین در مناطق کوهستانی پیمونت در شمال غربی ایتالیا کشته شدند.

این تله کابین در ارتفاع تقریبا ۱۳ متری از دریاچه ماجیوره به سمت کوهستان موتارونه (به ارتفاع هزار و ۵۲۴ متر) در حال حرکت بود که ناگهان حوالی ظهر امروز یکشنبه به وقت محلی نزدیک یک جنگل سقوط می کند.

بر اساس این گزارش تقریبا نیمی از کسانی که جان خود را در این حادثه از دست دادند، خارجی بودند و در میان جانباختگان یک ایرانی ساکن جنوب ایتالیا نیز بوده است.

این تله کابین در سال ۲۰۱۶ به صورت کامل نوسازی شده و پس از تعطیلی در زمان همه گیری ویروس کرونا، یک ماه پیش فعالیت خود را دوباره از سر گرفت.

این اتفاق، بدترین حادثه در بخش تله کابین ایتالیا از سال ۱۹۹۸ به حساب می آید. در جریان حادثه دهه ۱۹۹۰ بر اثر برخورد یک جنگنده ارتش آمریکا به یک تله اسکی در کاوالزه در شمال ایتالیا ۲۰ تن کشته شدند.

در زیر تصاویر دیگری از سقوط مرگبار این تله کابین را می بینید:

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
هر بلا و بدبختی هر گوشه دنیا اتفاق بی افته، حتما یک ایرانی هم اونجا هست
بدبخت این ایرانی که با هزار ارزو و امید از این کشور رفته
اینقد که مردم ناچار شدن به هر جایی مهاجرت کنن،،‌ فکر کنم اگر این تله کابین در جزایر ماداگاسکار هم سقوط میکرد بازهم بین کشته شده ها ایرانی پیدا می شد.
یک ایرانی هر جای دنیا بره از مصیبت در امان نیست!
خدا بیامرزتش....بد شانس بوده......البته عجیبه کسی توی این شرایط با یورو ۳۰ هزار تومنی بتونه بره ایتالیا تلکابین..اسم و رسمش چی بوده؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر