بازدید 26345

خرید بلیط هواپیمای خارجی

تصور برخی از مسافرین مخصوصا کسانی که برای اولین بار قصد سفر به خارج از کشور را دارند این است که خرید بلیط هواپیمای خارجی کاری بسیار تخصصی و سخت است که ممکن است از عهده آن برنیایند. این تصور هم اشتباه است و هم در عین حال، درست!
کد خبر: ۱۰۵۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴ 22 May 2021

تصور برخی از مسافرین مخصوصا کسانی که برای اولین بار قصد سفر به خارج از کشور را دارند این است که خرید بلیط هواپیمای خارجی کاری بسیار تخصصی و سخت است که ممکن است از عهده آن برنیایند. این تصور هم اشتباه است و هم در عین حال، درست! واقعیت این است که خرید بلیط پرواز خارجی از خرید بلیط هواپیما داخلی، به نسبت کاری تخصصی‌تر و البته زمان‌بر است اما هر کسی تنها با دانستن چندین نکته مهم می‌تواند تا به راحتی بلیط خارجی خود را خریداری کرده و سفری لذت بخش را تجربه کند.

در آستانه بهترین زمان برای سفر هستیم و مقاصد خارجی، یکی از پرترددترین مسیرهای پروازی روزهای پیش رو هستند. از این رو امروز در این مطلب می خواهیم تا برای شما تمامی قوانین مهم و صفر تا صد خرید بلیط هواپیمای خارجی را مورد بررسی قرار دهیم.

خرید بلیط هواپیمای خارجی

چند نکته قبل از خرید بلیط هواپیمای خارجی

پیش از آنکه برای خرید بلیط هواپیمای خارجی اقدام کنید، قبل از هر چیز میزان اعتبار گذرنامه خود را بررسی کنید و در صورت نیاز برای تمدید مجدد آن اقدام کنید. به طور مثال اگر قصد سفر به کشورهای اروپایی حوزه شینگن را دارید، باید حداقل 6 ماه از اعتبار پاسپورت شما باقی مانده باشد. بدین ترتیب، اگر مقصد مورد نظر شما، ویزای فرودگاهی می‌دهد و اگر نیاز به دریافت ویزای شینگن و هر نوع روادید سفارتی دیگر باشد با خیال راحت می‌توانید برای دریافت آن اقدام کنید.

پس از مشخص شدن تاریخ سفر و انطباق آن با مدت اعتبار روادید، با توجه به چندین نکته مهم می‌توانید اقدام به خرید بلیط هواپیمای خارجی نمایید.

نوع بلیط خود را مشخص کنید

با توجه به مقصد و بودجه ای که برای خرید بلیط هواپیما خارجی خود در نظر گرفته‌اید، تصمیم بگیرید که می‌خواهید بلیط سیستمی بخرید یا بلیط هواپیما چارتر خارجی. اگر تصمیم شما برای سفر قطعی است و قصد خرید بلیط هواپیما سیستمی را دارید، با توجه به این که قیمت‌ها از قبل و توسط ایرلاین‌ها مشخص شده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم تا چند ماه قبل از سفر، خرید خود را انجام دهید، مخصوصا اگر زمان سفرتان مصادف با فصول شلوغ گردشگری باشد، ممکن است بهای بیشتری را بابت خرید بلیط پرواز خارجی بپردازید.

اگر هم علاقه مند هستید تا با پرواز چارتر خارجی سفر خود را انجام دهید، هر زمان که بخواهید می‌توانید از آژانس‌های هواپیمایی معتبر همچون فلای تودی و دیگر شرکت‌های چارتر کننده، به راحتی بلیط هواپیمای چارتر خود را خریداری نمایید.

اطلاعات خود را به درستی اعلام کنید

یکی از نکات مهم در زمینه خرید بلیط هواپیما که کمتر به آن پرداخته شده است، دقت در اعلام اطلاعات مسافر به آژانس‌های هواپیمایی و ایرلاین‌ها است. صحت و درستی اطلاعات مهمی همچون اعلام کامل و بی نقص نام‌ و نام خانوادگی، تاریخ دقیق سفر، مقصد و دیگر اطلاعاتی از این دست در هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی بسیار اهمیت دارد.

زیرا در غیر این صورت حتی ممکن است در فرودگاه و یا در هنگام سوار شدن به هواپیما، به دلیل مغایرت اطلاعات هرچند کوچک و یا سهوی، جلوگیری شود. به همین خاطر توصیه می‌کنیم تا در زمان خرید بلیط هواپیما نه تنها اطلاعات درست را در اختیار آژانس مورد نظر بگذارید بلکه مجددا صحت درستی اطلاعات وارد شده را از هر نظر مورد بررسی قرار دهید.

خرید بلیط هواپیمای خارجی

به میزان توقف‌های پرواز خارجی دقت کنید

همانطور که می‌دانید، پروازها به دو دسته مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می‌شوند. پروازهای نوع اول، از مبدا به صورت مستقیم به سمت مقصد پرواز می‌کنند اما در پروازهای غیر مستقیم، در فاصله بین مبدا تا مقصد ممکن است که هواپیما در 1 یا 2 فرودگاه میانی نیز توقف داشته باشد. این که پرواز مستقیم باشد یا غیرمستقیم، بر روی قیمت، مدت زمان پرواز و طول مسافت، تاثیر بسزایی می‌گذارد، به همین دلیل حتما در هنگام خرید بلیط هواپیمای خارجی به نوع پرواز و اطلاعات آن دقت کنید.

بلیط هواپیما خارجی خود را از آژانس هواپیمایی معتبر خریداری کنید

توجه به تمامی نکاتی که بالاتر به آنها اشاره کردیم تنها نیمی از کارهای مهمی است که باید قبل از خرید بلیط هواپیما به آنها توجه کنید و بخش مهم‌تر آن این است که این بلیط را از طریق کدام شرکت هواپیمایی و گردشگری خریداری می‌نمایید. شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما خارجی از یک آژانس هواپیمایی معتبر همچون فلای تودی، از امتیازاتی همچون خرید بلیط از ایرلاین های مختلف، خرید بلیط هواپیما با بهترین و ارزان ترین نرخ موجود، تنوع کامل پروازهای چارتر و سیستمی و  پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته و امکان استرداد آنلاین برخوردار شوید.

منبع : وبسایت گردشگری فلای تودی

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار