بازدید 15916
۷
بازتاب

مشاور ایتالیایی فرهاد مجیدی را کاناوارو معرفی کرده؟

یکی از گزینه هایی که بعد از آنجلو آلسیو مطرح شد، ماریو بوورتولازی است که از سال 2005 همواره در کادر فنی تیم هایی حضور داشته که دونادونی سرمربی آن ها بوده است.
کد خبر: ۱۰۵۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲ 21 May 2021
شنیده‌ها حاکی از آن است از آن جایی که فرهاد مجیدی با فابیو کاناوارو رفاقت صمیمانه‌ای دارد، بعید نیست این مربی ایتالیایی گزینه‌هایی را به سرمربی استقلال پیشنهاد داده باشد.
به گزارش تابناک ورزشی، فابیو کاناوارو خودش هم اکنون در فوتبال چین فعالیت می‌کند و سال‌های اخیر نتاج خوبی را در تیم گوانگژو به دست آورده است.

یکی از گزینه‌هایی که بعد از آنجلو آلسیو مطرح شد، ماریو بوورتولازی است که از سال ۲۰۰۵ همواره در کادر فنی تیم‌هایی حضور داشته که دونادونی سرمربی آن‌ها بوده است.


بورتولازی از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ روی نیمکت تیم ملی ایتالیا حضور داشته و سپس در تیم‌های بولونیا و شنزن دونادونی را همراهی کرده است. بورتولازی در آخرین تجربه خود به همراه دونادونی روی نیمکت تیم شنزن چین نشست و بعید نیست کاناوارو این گزینه را به مجیدی پیشنهاد داده باشد.

'گزینه بعدی مطرح شده، آنجلو رگوسی است که تجربه همکاری با روبرتو مانچینی دارد. رگوسی که ارتباط خوبی با مانچینی دارد و در تیم‌هایی مثل اینتر و فیورنتینا با سرمربی تیم ملی ایتالیا همکاری داشته، این مربی نیز به عنوان تمرین دهنده در تیم ملی ایتالیا سابقه فعالیت دارد.

رگوسی در تیم‌های رجینا، زنیت، آتالانتا، منچستر سیتی و ... تجربه فعالیت کنار مانچینی داشته است.

آنجلو رگوسی نسبت به بورتولازی در تیم‌های بیشتری سابقه فعالیت داشته است، اما از لحاظ سنی هر دو مربی ۵۶ ساله هستند.  

با توجه به شرایط و محدودیت‌های موجود در ایران، این دو گزینه محتمل‌ترین گزینه‌ها برای حضور در ایران هستند چرا که احتمال دارد این دو مربی به دنبال تجربه‌هایی خارج از ایتالیا باشند.

تمام این گزینه‌ها با توجه به ویژگی‌هایی که فرهاد مجیدی از مشاور آینده اش در تمرین استقلال داشت، بررسی شده و اگر حرف‌های سرمربی استقلال درست باشد باید به زودی شاهد ورود مربی‌ای به فوتبال ایران باشیم که تجربه‌های خوبی در فوتبال ایتالیا داشته است.

 با توجه به صحبت‌های فرهاد مجیدی که ادعا داشت با مشاور جدیدش رفاقت دارد، این مشاور باید در این روز‌ها به ایران بیاید. مشاوری که تا پایان فصل اجازه نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد.  

منبع:طرفداری
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
خودش که مربیگری بلد نیست بایدم بره مشاور و کمک مربی از ایتالیا بیاره، اما آخرش هم دربی رو میبازه. خدایا حالا حالاها این مجیدی رو از ما نگیر
پاسخ ها
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
فکر کنم یادت رفته همین شاه فرهاد بیچارتون کرد و دربی جام حذفی ۶ تاییتون کرد
لنگی در حسرت ستاره
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
لااقل یه جام تو اسیا بیارید بعد بیایید نظر بدید..ای در حسرت ستاره..
بچه عزیز کرده احمدی نژاد با دستیاران و کمکهای ایتالیایی هم هیچی نمیشه. این فصل هم لیگ آسیا بای بای. باید تخمه بگیره بشینه خونه بازیهای پرسپولیس رو نگاه کنه.
رزومه خوبی دارند امیدوارم این اتفاق مهم برای استقلال و مجیدی بیفته البته اگر مسولین طرفدار تیم خاص بزارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
عزیزم اشکال کار در اینست که آقای فرهاد مجیدی اصول مربیگری را نمیداند و چون روحیه افتادگی هم ندارد اگر الکس فرگوسن هم بعنوان کمک در کنار ایشان باشد مجیدی هیچگونه بهره ای نخواهد برد ! مگر همین آقای کمالوندی خودمان چه ایرادی داشت و نتیجه کارش را در بازیهای مقدماتی آسیا دیدیم ولی جناب مجیدی با توجه به روحیاتش فکر کرد بازیهای مقدماتی نتیجه اقدامات اوست و به گونه ای عمل کرد که آقای کمالوندی با احترام عطایش را به لقایش بخشید !پس فکر اساسی باید کرد و این حرفهای بچه گانه طرفداری مسئولین و داور و زمین کج و غیره را کنار گذاشت .
تیم خاص اون تیمی که مربیش به طرفدار تیم حریف میگه بیشعور و حتی 1000 تومن هم جریمه نمیشه. تیم خاص اون تیمی که بازیکنش از دقیقه اول شروع میکنه ساق پای حریف رو زدن نه یک بار بلکه 7 بار حتی یک کارت زرد هم نمیگیره. تیم خاص اون تیمی که کادر فنیش با مشت میزنه تو صورت بازیکن حریف و جریمه هم نمیشه. اینا همش تو یک بازی بوده ببین کل فصل اینها چیکار میکنن اخرش هم طلبکار میشن. رو که نیست والا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم