بازدید 6073

پیام آیت الله نوری همدانی درباره جنایات اسراییل

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با صدور پیامی ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه از مسلمانان جهان درخواست کرده که به این موضوع به طور جدی واکنش نشان دهند.
کد خبر: ۱۰۵۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۳ 21 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا در این پیام آمده است: این روز‌ها جهان شاهد حوادثی است که قلب هر انسان آزاده‌ای را می‌آزارد، حملات مداوم رژیم غاصب و کودکش صهیونیست و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه باعث تاسف و تالم است.

پیام می‌افزاید بی شک این جنایت خونین با پشتیبانی استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار و همپیمانان اروپایی او و با کمک و یا سکوت بعضی از کشور‌های عربی و اسلامی منطقه در حال وقوع است و سکوت مجامع بین المللی وحقوق بشری نیز بر سنگینی این جنایت افزوده است.

پیام حاکی است: بر این اساس لازم است ملت‌ها خصوصا مسلمانان از حکومت‌های خود مطالبه گری نموده تا وارد عرصه شوند و از حقوق ملت مظلوم فلسطین دفاع کنند و سرنوشت آنان را به خودشان بسپارند و به استمرار این رژیم غاصب و جعلی پایان دهند.

در ادامه تصریح شده است: امروز مسلمانان لازم است به هر کیفیت برای نابودی صهیونیست تلاش کنند، تردیدی نداریم به حول قوه الهی وعده پروردگار متعال محقق خواهدشد و به فرموده رهبر معظم انقلاب در قدس شریف که قلب تپنده جهان اسلام است نماز خواهیم خواند.

نوری همدانی در خاتمه پیام خود تاکید کرده است: اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایات از تمام مسلمانان خصوصا سازمان‌های اسلامی می‌خواهم نسبت به این موضوع واکنش صریح و جدی نشان داده و به کمک مردم مظلوم فلسطین بشتابند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل