بازدید 9465
۱

عذرخواهی دکتر زالی از خبرنگار مضروب

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نامه‌ای به مدیر روابط عمومی این دانشگاه ابلاغ کرد تا از خبرنگاری که حین تهیه گزارش آسیب دیده بود، عذرخواهی و دلجویی شود.
کد خبر: ۱۰۵۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ 19 May 2021



به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دکتر علیرضا زالی در این نامه به مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پرشکی شهید بهشتی ابلاغ کرده است تا مراتب عذرخواهی این دانشگاه از جامعه خبری و خبرنگار فائزه مومنی انجام گیرد.

وی در این نامه تاکید کرده است که مراتب درمان این خبرنگار تا بهبودی کامل در بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه انجام شود.

دکتر زالی همچنین بر تعامل سازنده رسانه‌ها در عرصه سخت کرونا با کارکنان درمان و سلامت بر استمرار این رابطه تاکید کرده است.

چند روز پیش یکی از خبرنگاران خانم به نام فائزه مومنی برای تهیه گزارش از نحوه واکسیناسیون این دانشگاه دچار آسیب و شکستگی انگشت دست شد. حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در زمان خروج این خبرنگار تصور می‌کرد او اطلاعات و اخباری تهیه کرده که مناسب نیست، از این رو با خبرنگار درگیر می‌شود و در نهایت انگشت دست این خانم آسیب می‌بیند و دچار شکستگی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
به نظر می‌رسد آقای دکتر فراموش کرده اند که باید مسبب این امر تنبیه شود. وقتی یک مسوول اینگونه عذر خواهی می‌کند استنباط از بالا به پایین نگاه کردن وی به مردم اشتباه نخواهد بود.
انتظار بیشتری از فردی دارای مدارج علمی در مواجهه با این مسئله وجود دارد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی