بازدید 10736

هشدار قالیباف نسبت به افزایش قیمت کالاهای اساسی

در روزهای اخیر اعلام شد که روغن مایع ۳۵ درصد و انواع روغن جامد ۳۰ درصد گران می‌شود. همچنین زمزمه های افزایش قیمت پنجاه درصدی نان نیز به گوش می رسد.
کد خبر: ۱۰۵۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ 18 May 2021


به گزارش تابناک، در پی افزایش قیمت برخی کالاهای اساسی از جمله نان و روغن و زمزمه های افزایشقیمت شکر و گوشت رییس مجلس در این رابطه به وزیر صمت هشدار داد.

در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که علیرضا رزم حسینی برای پاسخگویی به سوال های کریمی قدوسی حضور یافته بود محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی نسبت به افزایش قیمت کالاهای اساسی هشدار داد و از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.


قالیباف خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: "این روزها یکی از دغدغه‌های مردم که به ما منعکس کردند افزایش قیمت برخی کالاهای اساسی است در حالی که کنترل قیمت در حوزه مسئولیت وزارت صمت است، خصوصا در مورد کالاهای اساسی که برای آنها یارانه گذاشته می‌شود."

او افزود: «آنچه که ما می‌گوییم معنایش آسیب به تولید کننده نیست، اما وقتی ۸ میلیارد دلار برای کالاهای اساسی یارانه پیش بینی می‌شود نه باید مصرف کننده آسیب ببیند و نه قرار است تولید کننده متضرر شود و این برعهده شما و دولت است.»

در روزهای اخیر اعلام شد که روغن مایع ۳۵ درصد و انواع روغن جامد ۳۰ درصد گران می‌شود. همچنین زمزمه های افزایش قیمت پنجاه درصدی نان نیز به گوش می رسد.

اخباری هم درباره گران شدن شکر و احتمال کمبود و گرانی دوباره گوشت و مرغ نیز منتشر شده است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۶
نه بابا....!!!!!
فقط بلدن هشدار بدن و بندازن گردن بقیه. انگار نه انگار که خودشون هم مسوول این اوضاع خراب مردم هستن
روحانی و باقی مسئولین هم هشدار دهند که هم نگن کار نمیکنند هم از قافله عقب نمونن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
هشدارشان بدرد خودشان میخوره.
بی خیال بابا هر تصمیمی که میخواید بگیرید همگی با هم می گیرید ما ملتم پوستمون کلفت شده .
فرار رو به جلو وانداختن توپ در زمین دیگران چیست آقای قالیباف مقصر اصلی گرانی خود شما و نمایندگان هستید وموافق رانت و لابی در وزارت صمت ،چرا با تشکیل وزارت بازرگانی مخالفت میکنید سریعاٌنسبت به تاسیس وزارت بازرگانی اقدام نمائید آیا نا کار آمدی وزارت صمت برای شما نمایندگان روشن نشده است چرا اینقدر مماشات میکنید چرا سفره مردم جامعه را بی رنگ میکنید سرپرست خانواده ها را شرمنده زن و فرزند خود میکنید چرا وچرا های دیگر که مجلسی که دم از انقلابی بودن آن میزند برای مردم روشن نشده است مجلس جای زدهوبند سیاسی نیست مجلس جای قانون گذاری واحقاق حقوق مردم کشور است .
خب افراد زیر دست در مجلس را بفرمایند برای پیشرفت مذاکرات مانع تراشی نکنند تمام / سیاست یک بام و دو هوای مجلسیان را حتی حافظ شیرازی متوجه شده است
جوری حرف میزنند انگار مسولیت کار با کسای دیگه ای هست
آقای قالیباف شما رئیس مجلس هستید
سیاسی کاری
من هم هشدار میدهم اصلا همه مردم هشدار میدهند ...
پس لابد ۸۵ میلیون ایرانی هستند که مقصر همه چیزند شماها که فقط پست و مقام دارید و مسئول هیچ چیز نیستید جز اینکه بزرگ تا کوچکتان برای غزه سخنرانی کنید
هشدار؟؟؟؟؟؟؟
آقای قالیباف، شما وظایف یک نماینده مجلس را میدونی؟؟؟؟؟؟؟؟
نه تنها شما، بلکه بقیه مجلسی های عزیز با کمال احترام، متاسفانه وظایف خود را که در قوانین اساسی کشور قید شده، نه تنها نمی‌دانند بلکه حتی تعریفشون از نمایندگی مجلس هم متفاوتند. به جای نامه نگاری ها و محکوم کردن ها و حتی نامه دادن برای مجبور کردن دولت به چطور کار کردن در نشست وین!!! لطفا و لطفا غیرت به خرج دهید و قوانینی وضع کنید که اوضاع اقتصادی ما خیلی بهتر بشه و ارزش پول ملی را بالا ببرد.

ای مجلسیان، لطفا وظایف خود را یاد بگیرید و بهش عمل کنید اونم به نحو احسنت
چرا بازرسی مجلس رو فعال نمی کنید؟ مثلا در مورد چگونگی تبدیل۳۵۰۰ باغ در تهران به مال مجلس چرا تحقیق نمی کنه؟
چه ژست های جالبی میگیرن این روزا بعضیا!!!!
چرا بارون نمیاد!!!!
چرا هوا آلوده است!!!
چرا نون گرون میخاد بشه!!!
چرا آب کم میخاد بشه!!!
چرا!!!!
چرا!!!!!
حاصل این ژست ها!!!!
هشدار میدن...محکوم میکنن...بر مهار گرانی تاکید میکنن فقط همینو بلدن
روز بخیر ، ظاهرا بی خبری دارد واگیر میشود
جناب قالیباف شکر ۸۷۰۰۰ ریالی ابلاغ شد ۱۵۰۰۰۰ ریال روغن مایع ابلاغ شد ۳۵ درصد افزایش قیمت ، حالا شما هشدار میدهیم ! خسته نباشین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر