بازدید 11898
۹

سرنوشت مرجان ۱۴ ساله شبیه شیما بود!

دختر ۱۴ ساله تهرانی از خانه فراری شد و تا این لحظه پیدا نشده است.
کد خبر: ۱۰۵۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴ 18 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از رکنا، مرجان دخترنوجوان ۱۴ ساله پس از کتک خوردن از سوی پدرش فراری شد تا شاید تراژدی تلخی مانند قتل شیما صباگردی مقدم رقم بخورد.

اردیبهشت ماه امسال مادر تهرانی لحظه ای که از خواب بیدار شد و چشمانش را بازکرد متوجه قضیه دلهره آوری شد؛ دختر ۱۴ ساله اش به نام مرجان درخانه حضور نداشت.

پشت پرده فراری شدن دختر ۱۴ ساله در تهران

مادر مرجان که با مراجعه به خانه همسایه ها برای پیدا کردن دخترش زمین و زمان را به هم دوخته بود، سراسیمه و بدون اتلاف وقت برای لو دادن ماجرای فراری شدن دخترش به پلیس در غرب تهران مراجعه کرد.

مادر تهرانی ماجرای فراری شدن دخترش را اینطور بیان کرد:«مرجان به دلیل کتک خوردن و اذیت شدن از سوی پدرش دیگر خسته شده بود.شوهرم بسیار روی کارهای مرجان حساس بود و همین تنش را در خانه زیاد می‌کرد.»

مادر نگران در ادامه گفت: «مرجان با توجه به سنش در شرایط حساسی قرار دارد که همین مسئله باعث شد دخترم فراری شود. لحظه ای که از خواب بیدار شدم متوجه شدم دخترم از خانه فرار کرده است و در همانجا تصمیم گرفتم به پلیس برای کمک مراجعه کنم.»

کتک های پدر تهرانی دختر ۱۴ ساله را فراری کرد

ماموران پلیس پس از شنیدن اظهارات مادر مرجان پیداکردن دختر نوجوان را سریعا در دستور کار خود قرار دادند و پس از چند روز به سرنخی مهمی در پرونده رسید.

ماموران پلیس با استفاده از شیوه و شگرد های خاص رد دختر نوجوان را در یکی از ترمینال های تهران زدند و تا این لحظه درحال پیدا کردن دختر نوجوان هستند.

بنابراین گزارش آخرین بار مرجان مانند شیما صباگردی مقدم که آخرین بار در ترمینال به دام قاتلش به نام بهلول افتاده بود! در یکی از ترمینال های تهران دیده شده و پلیس کماکان در جست و جوی دختر ۱۴ ساله است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
تربیت فرزند خیلی سخته بخصوص دختر اونم توی این دوره و زمونه!
لطفا خواهشا پلیس ها رو در ترمینال ها افزایش بدید. البته باید پلیسی تربیت کنید که بچه ها ازش نترسن.
عکسش رو پخش کنید شاید مردم بتونند پیداش کنند
این اطلاع رسانی ممکن است جان مرجان را نجات دهد.
رسما هار شدن ملت! مخصوصا ننه بابا ها!
خدا کنه پیدا بشه . دختراتو این کشور و البته همه جای دنیا خیلی بدبختن . دیگه تو خونه پدر مادر نباید اذیت بشن . اونوقت هی میگن بچه دا رشین . آخه کسی که نمیتونه با بچه اش سلوک کنه چرا باید بچه دار بشه .؟
پدرش مقصره، مگه آدم بچه رو با کتک تربیت میکنه، جای تآسف برای همچین خانواده ها، خصوصا پدر و مادرها و همچنین برادرهای بیشعورررررر............
چه جامعه ای داریم
لعنت برپدرهای تربیت ندیده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر