بازدید 4902
۲

سرقت ۱۰ میلیاردی از خانه‌های تهران

کد خبر: ۱۰۵۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴ 17 May 2021

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف ۲۰ فقره سرقت منزل، مغازه و جیب بری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ متهم حرفه‌ای دستگیر شدند.

به گزارش میزان، علی کنجوریان بیان داشت: بیست و ششم فروردین ماه پرونده‌ای از سوی کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه با موضوع دستگیری ۲ نفر مظنون به سرقت اماکن خصوصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: محتویات پرونده حاکی از آن بود، ساعت ۵ بامداد بیست و پنجم فروردین ماه ماموران گشت کلانتری حین گشت زنی در محدوده بلوار ابوذر به یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ خاکستری رنگ با ۳ سرنشین مظنون که در عملیات پلیسی ۲ تن از سرنشینان خودرو دستگیر، ولی یکی از سرنشینان خودرو به صورت پیاده متواری می‌شود.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه در بازرسی از داخل خورو ابزارآلات سرقت منزل کشف شده بود، افزود: متهمان علت وجود این اموال را خرید از ضایعاتی و فرار متهم را به علت اعتیاد اظهار کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد، گوشی‌های متهمان سرقتی بوده و هر ۲ متهم سابقه دار هستند که احتمال ارتکاب جرایم مختلف توسط آنان قوت گرفت.

کنجوریان با اشاره به اینکه با تکمیل تحقیقات پلیسی متهمان به ۲۰ فقره جیب بری، سرقت منزل و مغازه معترف شدند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری متهم سوم پرونده و شناسایی کلیه مال باختگان نیز در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سارقین اصلا به جنس درب، حفاظ و کرکره منزل و محل کار اهمیت نمیدن و فقط قفلهاشو باز یا تخریب میکنند، پس برای اینکه سارقین مطلقا نتوانند از درب وارد شون باید قفل ضد دیلم روی درب نصب باشه که باز کردن و تخریب قفل از طریق شاه کلید، توپی زنی و دیلم زنی غیر ممکن بشه. همین و تمام

ضمنا مقابل بالکن، نورگیر و پنجره ها هم باید حفاظ ضد دیلم نصب باشه که ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داشته باشه و گرنه هر آهنگری ادعا میکنه که حفاظ من ضد دیلم هستش
سارقین اصلا به جنس درب، حفاظ و کرکره منزل و محل کار نگاه هم نمیکنند چون به سادگی فقط قفلهاشو باز یا تخریب میکنند، پس اگر قفل ضد دیلم نصب باشه که باز کردن و تخریب قفل از طریق شاه کلید، توپی زنی و دیلم زنی غیر ممکن بشه و همچنین حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن، نورگیر و پنجره ها نصب باشه که ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داشته باشه ورود سارقین غیر ممکن خواهد شد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار