بازدید 11205
۶

تماشای درگیری، جان ۲ نفر را گرفت

فرمانده انتظامی سلسله گفت: روز گذشته به دلیل تیراندازی در محله عادل‌آباد شهر الشتر، دو برادر جان باختند و یک نفر هم زخمی شد.
کد خبر: ۱۰۵۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 14 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، عسکر عیسایی، اظهار کرد: به دنبال بالا گرفتن اختلافات بین دو خانواده در شهرستان سلسله، یکی از خانواده‌ها اقدام به اجیر کردن افراد مسلح برای قدرت‌نمایی جلوی منزل خانواده دیگر می‌کند.

وی افزود: بنا به اظهارات مردم محل، در پی داد و بیداد و شلوغی در این نقطه از شهر، دو برادر به نام‌های «ع-د» و «ب-د» که جهت تبریک عید فطر به منزل پدرشان در نزدیکی محل درگیری رفته و مشغول تماشا بودند، بر اثر تیراندازی ناگهانی شرورهای مسلح، بی‌گناه کشته شدند.

عیسایی افزود: این درگیری یک مجروح دیگر نیز داشته که حال وی نیز وخیم گزارش شده است.

فرمانده انتظامی سلسله با اشاره به شناسایی کلیه عاملان این جنایت، تصریح کرد: کلیه متهمان شناسایی شده و تلاش نیروهای انتظامی برای بازداشت عاملان این جنایت و تحریک‌کنندگان آن‌ها ادامه دارد و به زودی در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
عجب!
خدایا ازتون میخواهم این قاتلین و اشرار شیاد را هر چە زودتر گرفتار قانون کن کە سریعتر دستگیر بشن و خارج از نوبت دادگاهی و محاکمە بشن و بە سزای اعمالشان کە همانا ذلالت و مرگ سختی است برسن امین
عجب مردمان بدبختی هستند
اعدام
تماشای درگیری کار خطرناکی است. تجربه باشد برای همه.
مگه نگفتن کروناست دید و بازدید نروید اینم یه جورش بود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار