لحظه به لحظه با سومین روز ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست جمهوری

«علی مطهری»، «مهمانپرست و صادقی» در انتخابات ثبت‌نام کردند/ مسائل معیشتی مردم، کاندیداتوری لاریجانی و پاسخگویی به مردم محور سخنان کاندیداها/ معرفی ۱۲ چهره شناخته شده‌ای که تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند

سومین روز از ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ امروز آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه می‌یابد. اما ثبت نام از افراد حاضر در ستاد انتخابات انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ 13 May 2021

سومین روز از ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ امروز آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه می یابد.

به گزارش تابناک، ثبت نام از داوطلبان این انتخابات از روز ۲۱ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۵ این ماه ادامه خواهد داشت.

معرفی 12 چهره شناخته شده‌ای که تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۷:۳۰
برخی شخصیت های شناخته شده‌ تاکنون برای داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرداند که اسامی آن‌ها به این شرح است:
 
-   امیر سرتیپ محمدحسن نامی  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دهم. او پس از ثبت نام خود را اینگونه معرفی کرد : ارتش عقبه من است . اصولگرا هستم ولی مستقل آمده‌ام.
 
- سردار پاسدار سعید محمد فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء .او پس از ثبت نام خود را اینگونه معرفی کرد : از ناحیه هیچ جناحی هم مورد حمایت قرار نگرفتم و نمیخواهم هم که مورد حمایت آنها قرار بگیرم.
 
- سردار حسین دهقان وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح. او پس از ثبت نام خود را اینگونه معرفی کرد: دولت من دولت شهروندان قدرتمند ایرانی است.
 
  - صادق خلیلیان  وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم
 
- محمود احمدی نژاد؛ رییس جمهور دولت های نهم و دهم او پس از ثبت نام خود را اینگونه معرفی کرد: با توجه به شرایط کشور و اصرار مردم ثبت نام کردم.
 
- امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی؛ نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی او پس از ثبت نام خود را اینگونه معرفی کرد: آمدم تا بگویم با باندبازی های سیاسی مخالفم.
 
-محمد عباسی وزیر ورزش دولت دهم او پس از ثبت نام خود را اینگونه معرفی کرد: من نگران معیشت مردم و اشتغال جوانان هستم.
 
- رستم قاسمی وزیر نفت دولت دهم .او پس از ثبت نام خود را اینگونه معرفی کرد : سعی دارم مشکلات معیشتی فوری مردم را در گام اول حل کنم.
 
- محمود صادقی؛ عضو فراکسیون مجلس دهم و دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها او پس از ثبت نام خود تاکید کرد: کاندیدای مورد حمایت اصلاحات منحصرا اصلاح طلب خواهد بود
 
- علی مطهری؛ نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی او پس از ثبت نام دیدگاه خود را اینگونه معرفی کرد: اظهارنظر تا بی نهایت آزاد است.
 
- رامین مهمانپرست ؛ دیپلمات سخنگوی وزارت خارجه در دولت دهم توضیحاتی درباره طرح بنزین ۲۰ هزار تومانی ارائه داد.
 
- محسن مهرعلیزاده عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش و رییس سابق سازمان تربیت بدنی
مهرعلیزاده هم کاندیدا شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۰

«علی مطهری»، «مهمانپرست و صادقی» در انتخابات ثبت‌نام کردند/ مسائل معیشتی مردم، کاندیداتوری لاریجانی و پاسخگویی به مردم محور سخنان کاندیداها/ همه چشم انتظار کاندیداهای اصلی

محسن مهرعلیزاده با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

مهرعلیزاده معاون رئیس جمهور در دولت اصلاحات و رئیس سازمان تربیت بدنی بود که در سال 84 کاندیدا شد و نتوانست توفیقی کسب کند. او اکنون بار دیگر شانس خود را برای حضور در انتخابات می خواهد امتحان کند.

سخنان مهرعلیزاده پس از کاندیداتوری بدین شرح است: به نظر من اصلاح امور اقتصادی و‌ رونق تولید حاصل هم اندیشی همه سوابق است و امروز اولویت کشور اقتصاد است و‌برای رفع مشکلات اقتصادی و‌ ریشه کن شدن فقر و تنگدستی و افزایش بی رویه قیمت‌ها و بروز فقر و بیکاری زمانی می توان مشکلات را حل کرد که فردی آشنا به مدیریت خرد و کلان در حوزه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و سایر حوزها بر مسند کار باشد.
 
فقط فقط برای مردم بودن اگر در روحیه رئیس‌جمهور آینده باشد شکاف‌های ایجاده حل می شود و مردم با تمام وجود در پشت سر دولت خواهند بود.
 
بنده با تکیه بر خدا و بیش از ۴۰ سال تجربه اجرایی و تصدی شغل‌های بسیار و تخصص دکترای مدیریت مالی و تجربه معاونت وزارت صنعت و‌تجربه اداره دو استان بزرگ خراسان و‌ اصفهان و آشنایی ریز با مسائل مختلف خودم را آماده کردم با برنامه ای منظم که حاصل کار یکساله من است تا بتوانیم بر محور اقتصاد اجتماعی و ایجاد عدالت و از بین بردن رانت و فساد مشکلات را از سر راه مردم برداریم.
 
من در همین جمع با مردم پیمان الهی میبندم پای کار بایستم تا بتوانم در خدمت مردم باشم.
 
نام دولت بنده دولت تحول و عدالت است تحول در مسائل اجتماعی و اقتصادی و به ویژه تامین معیشیت مطلوب برای زندگی ایرانی.
 
برنامه من براساس یک تحول اقتصادی است و اولویت من عدالت اجتماعی و تامین معیشیت مطلوب برای زندگی مردم است از این رو با هر گرایش سیاسی و‌ هویت قومی و‌ اجتماعی در این مسیر همراهی خواهیم کرد.
 
رابطه پویا با نخبگان، تامین معیشیت مردم و رفع موانع تولید و صادرات و افزایش ۳ تا ۵ برابری یارانه برای دهک‌های پایین، ایجاد یک میلیون شغل برای جوانان در سال و جذب سرمایه‌های ایرانیان خارج از کشور و اصلاح نظام صادراتی از جمله برنامه‌های بنده است.
برنامه من بر محور یک برنامه مشخص است و مثال این برنامه در اروپا انجام می شود از این رو اقتصادی که بتواند نیاز ما به نفت و وابستگی بودجه کشور به نفت را به صفر برساند لازمه کار ماست.
 
بیش از ۲ میلیون دلار در بازار بورس از صندوق توسعه ملی برداشته شده است از این رو امیدوارم با مشارکت پرشور مردم در انتخابات دولتی در راستای درخواست مردم شکل گیرد.
مطهری: از آمدن لاریجانی بی‌اطلاعم/ امیدوارم شورای نگهبان تغییر رویه بدهد
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۴

علی مطهری پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک عید فطر گفت : در شرایط ویژه هستیم و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم و میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات پیام بسیار مهمی«علی مطهری»، «مهمانپرست و صادقی» در انتخابات ثبت‌نام کردند/ مسائل معیشتی مردم، کاندیداتوری لاریجانی و پاسخگویی به مردم محور سخنان کاندیداها/ همه چشم انتظار کاندیداهای اصلی برای دنیا دارد.

وی افزود: مشارکت برای غربی ها ، آمریکایی‌ها، اروپایی ها و کشورهای همسایه ما همچنین برای چین و روسیه هم پیام دارد.

وی اضافه کرد: مشارکت در رفع سریعتر تحریم ها و احیای برجام قطعاً موثر خواهد بود و در بهبود وضعیت زندگی و معیشت مردم هم اثر خواهد گذاشت. بنابراین مردم فکر نکنند شرکت کردن یا نکردن آنان در انتخابات فرقی ه حال آنان ایجاد نمی کند و تاثیری نخواهد داشت و چیزی اصلاح نخواهد شد در حالیکه بسیار می‌تواند موثر باشد.

 

مطهری گفت: می توانیم با حضور در انتخابات به ۷۰ تا ۸۰ درصد آرزوهای خود برسیم و امیدوارم مشارکت فعالی از طرف مردم داشته باشیم مردم ما مردمی هستند که هر وقت احساس کنند انقلاب اسلامی نیازمند کمک و حضور آنها است وارد می شوند

این داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این پرسش با توجه به در لیست ۱۴ نفره نهاد اجماع ساز حضور نداشته اید آیا با اعضای این نهاد به طور جداگانه صحبتی داشته اید یا نه و به نفع فرد مورد نظر اصلاح‌طلبان کنار می کشید یا نه گفت: بنده به طور مستقل وارد رقابت های انتخاباتی شده ام ساز و کار اجماع ساز به بنده توجهی نداشته است چون من اقدامی در این زمینه نکردم در لیست نیستم اما اینکه در آینده و در آستانه روز انتخابات چه اتفاقی بیفتد به رای کاندیداها بستگی دارد.

وی ادامه داد: کسی که رای بهتری دارد دیگران باید به او کمک کنند تا پیروز شود تا فردی از طرف مقابل پیروز نشود اما فعلا تصمیمی برای کنار رفتن به نفع کسی ندارم و تا آخر هم خواهم بود.

مطهری درباره تایید صلاحیت و رد صلاحیت خود گفت: امیدوارم این اتفاق نیفتد و شورای نگهبان تغییر در رویه خود بدهد که این اظهارنظر را دلیل عدم التزام عملی به اسلام تلقی نکند و اگر کسی اظهار نظری داشته باشد دلیل عدم التزام عملی به اسلام نیست و خود مقام معظم رهبری بارها این حرف را زدند و گفتند اگر کسی نظری مخالف نظر من را داشته باشد باید حرف خود را بزند و اگر مبنا قانون اساسی باشد شورای نگهبان باید بر همین روش عمل کند و کاسه داغ تر از آش نشود. امیدوارم درد صلاحیت اتفاق نیفتد

وی ادامه داد: اگر دوستان اصراری برای این کار داشته باشند در نهایت تابع قانون هستیم و کاری از ما بر نمی آید.

 مطهری درباره اینکه چه برنامه هایی برای آزادی بیان، رفع مشکلات زنان و فعالیت زنان مانند دوچرخه سواری دارد گفت: مساله آزادی بیان از آرمان‌های انقلاب بوده است. عدالت اجتماعی و اعتلای فرهنگی جزوه شعارها و آرمان های انقلاب بوده است این به بعد از قسمتها واقعاً کوتاهی کرده‌ایم و آسیب هایی داریم که باید برطرف شود.

وی افزود: مشکل اساسی در حوزه ورزش و حضور آنان در استادیوم ها جز شنا نداریم. به هر حال بی جهت ما موضوع را طولانی کردیم هیچ مرجع تقلیدی نمی تواند بگوید دوچرخه سواری بانوان ممنوع است کسی که پوشش خود را رعایت می‌کنند ممنوعیتی برای انجام این کار نباید داشته باشند و بی‌جهت مسائل زنان را بزرگ نکنیم. حجاب و پوشش اسلامی هم اجباری نیست و مردم از روی انتخاب و با اعتقاد رعایت می کنند. عده ای هستند که به طور نسبی رعایت می‌کنند و ممکن است پوشش کامل نداشته باشند و نباید به این مسائل دامن زد.

مطهری در پاسخ به سوال خبرنگار «تابناک» درباره حضور علی لاریجانی یکی از نزدیکان وی در انتخابات گفت: حدود ۲۰ روز است چه حضوری و چه تلفنی با ایشان صحبت نکردم و واقعا اطلاع ندارم که می خواهد بیاید یا نه.

وی ادامه داد: علی لاریجانی آدم سیاسی است و مانند همه سیاسیون پیچیده است اگر هم بیاید مانند بقیه کاندیداها است من حتی بدون اطلاع وی وارد صحنه انتخابات شدم پس و ورود یا عدم ورود ایشان هیچ تأثیری در شرکت من نخواهد داشت.

این داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این پرسش که آیا باهم قهر هستید گفت: نه به خاطر ماه رمضان و مسائل کرونا دیدار و صحبتی نداشته ایم و از ستاد انتخابات که برگردم خدمت وی می‌رسم و عید را تبریک می‌گویم.

مطهری درباره کابینه خود در صورت رییس جمهور شدن،گفت: به طور کلی معتقدم کابینه باید افراد متخصص با تجربه را در بر بگیرد چه اصولگرا چه اصلاح طلب چه آقا چه خانم چه شیعه و چه سنی. باید اصلح را انتخاب کنیم و همه در قدرت باشند اینکه گروهی روی کار می‌آید و همه گروه های مقابل را بیرون می ریزد بیشتر در کشور ما رایج بوده است اما من چنین عمل ممی کنم.
وی افزود: برای معاون اولی در ذهن من برخی از این افرادی است که امروز کاندیدای ریاست جمهوری هستند برای وزارتخانه ها هم همینطور که گفتن اسم آن ها جالب نیست.

مطهری با بیان اینکه معتقد به دولت ائتلافی هستم،ادامه داد: هیچ تعصب گروهی ندارم. نمی‌توان قول داد سه وزیر اهل سنت می گذارم یا هشت وزیر زن. ادعای این چنینی ندارم و این درست نیست اما باید ببینیم برای پست چه کسانی صالح هستند و از بین آنا که اصلح هست را انتخاب کنیم ممکن است و آن فرد اصلح اهل سنت باشد یا اینکه زن باشد.

وی اضافه کرد: انتخاب زن پیام ویژه ای دارد زن را انتخاب می کنیم و اگر دو شیعه و سنی امتیاز مساوی داشتند و فرصت برای هر دو وجود دارد و هر دو برابر باشند در اینجا اهل سنت را انتخاب می کنیم که این پیام خوبی برای دنیای اسلام و اتهاماتی که به ما می‌زدند دارد.

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه: برای کاهش فاصله طبقاتی برنامه دارم
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۳
رامین مهمانپرست از کاندیداهای ریاست جمهوری ضمن تبریک عید فطر در جمع خبرنگاران گفت: طی روزهای اخیر شاهد موجی از تهمت و توهین نسبت به عنوان بنزین ۲۰ هزار تومانی بودیم اینکه این تخریب چرا صورت گرفته چه جریانی پشت این تخریب‌ها بوده و منافع چه کسانی پشت تقریبا بوده تا دروغ هایی را نسبت دهند مردم باید قضاوت کنند‌.

وی افزود: اصولاً ما این طرح را برای دولت وحدت ملی آماده کردیم به عنوان یک جریان فراجناحی و ملی که هدف اصلی آن تامین منافع مردم است و هدف اصلی آن رسیدگی به اقشار ضعیف برای بهتر شدن وضعیت مردم و بهبود معیشت آنها است مردمی که گرفتار مشکلات شدند.

«علی مطهری»، «مهمانپرست و صادقی» در انتخابات ثبت‌نام کردند/ مسائل معیشتی مردم، کاندیداتوری لاریجانی و پاسخگویی به مردم محور سخنان کاندیداها/ همه چشم انتظار کاندیداهای اصلی

مهمانپرست بیان کرد: تلاش بنده و دوستان بنده ارائه طرح هایی است که می تواند فاصله طبقاتی را جبران کند اما برای اینکه عدالت در دریافت یارانه سوخت برقرار شود طرح ما این است که باید سهمیه سوخت روی کارت ملی افراد انجام شود تا آن فردی که ده اتومبیل شخصی دارد چند برابر استفاده نکند.

صادقی: برای رفاه و معیشت مردم آماده‌ام
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۲
«محمود صادقی» روز پنجشنبه و پس از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من برای تشکیل دولت پاسخگو، شفاف، عدالت محور و تلاشگر برای رفاه و معیشت مردم آماده قرار گرفتن در معرض انتخاب مردم هستم.

وی افزود: بنده به اتکای تجربه‌ای که از وکالت و نمایندگی مردم در مجلس به دست آوردن و همچنین به اتکا حرفه خودم که وکالت است، می‌خواهم صدای مردم باشم. صدای بی‌صداها، به حاشیه رانده شده‌ها، صدای همه اقشار مردم از هر مذهب و طیف و نژادی. صدای اقوام غیور اما محروم کشور، صدای قوم شریف کرد، بلوچ، عرب و همه اقوام که حول هویت ایرانی گرد هم می‌آیند. می‌خواهم به آنان برای ساختن ایرانی آباد و تشکیل دولتی پاسخگو امید بدهم.

دبیرکل انجمن مدرسین دانشگاه‌ها گفت: امروزه رنج مردم بیش از همه رنج‌ها این است که بسیاری از مسئولان خود را در مقابل مردم پاسخگو نمی‌دانند و هر کس مسئولیت مشکلات را به عهده دیگری می‌گذارد. بنده با اصل شفاف سازی سیستماتیک، سامان یافته و مبتنی بر دولت الکترونیک، تشکیل در واقع سامانه ‌های هوشمند در همه بخش‌های اداری، اقتصادی، بانکی، گمرکی و همه در بخش‌های اداری و اقتصادی کشور نور شفافیت را به اجزای حاکمیت خواهم تاباند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: شفافیت را از خود و دولت شروع خواهم کرد و با پیشگام شدن در مسیر شفافیت و پاسخگویی سایر بخش‌های حاکمیت را به همراهی و پاسخگویی وادار خواهم کرد. اگر مردم بدانند که منابع سرشار کشور کجا هزینه می‌شود آن‌ها برای همکاری آماده می‌شوند و اعتماد مردم جلب می شود.

صادقی با اشاره به اینکه با پاسخگویی اعتماد مردم را جلب می‌کنیم، تصریح کرد: بسیاری از مسائلی که در کشور ما اتفاق می‌افتد یک نیمه پنهان دارد که مردم از آنها اطلاع ندارند و به همین دلیل اعتماد خود را از دست داده اند. ما نور را به تاریکی‌ها خواهیم زد و نیمه‌های پنهان را آشکار خواهیم کرد.

وی گفت: دولت را پاسخگو کرده و به مردم نشان خواهیم داد که آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی و اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی که در قانون اساسی ما به عنوان پیمان حاکمیت با مردم اعلام شده، قابل عمل هست به شرط آنکه مردم به یاری دولت بیایند.

اقشار مردم را در مدیریت کشور دخالت می‌دهیم

نماینده پیشین مجلس پیش شرط یاری مردم را اعتمادسازی آنان ذکر کرد و افزود: اقشار و اصناف مختلف را در مدیریت کشور دخالت خواهیم داد.کارگران، معلمان، دانشجویان، استادان دانشگاه، بازرگانان، صنعتگران، هنرمندان و همه اقشار به فراخور ارتباط مسائل با آن ها در مدیریت سهیم خواهند شد.

«علی مطهری»، «مهمانپرست و صادقی» در انتخابات ثبت‌نام کردند/ مسائل معیشتی مردم، کاندیداتوری لاریجانی و پاسخگویی به مردم محور سخنان کاندیداها/ همه چشم انتظار کاندیداهای اصلی

وی ادامه داد: در مدیریت کارخانه‌ها به خصوص واحدهای واگذار شده، تعاونی کارگران را در مدیریت واحدهای واگذاری دخیل خواهیم کرد. در واحدهای که به جای خصوصی‌سازی «مال خود سازی» شده ابتدا شفاف سازی خواهیم کرد که چه درصدی از اموال عمومی به چه کسانی واگذار شده، به نام خصوصی سازی چه اتفاقاتی افتاده است و چه نهادهایی بر اموال عمومی حاکم شدند.

نماینده پیشین مجلس خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد که حقوق از دست رفته ملت ایران را بازستانیم، همانطور که همه امیر المومنین علی (ع) فرمودند که من حقوق مردم را بازخواهم ستاند اگرچه در مهریه زنان نهاده باشند.

صادقی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا درباره حضور مستقل یا در چارچوب نهاد اجماعی اصلاح طلبان، گفت: من به عنوان جزیی از جبهه اصلاحات و با آن سازوکار وارد انتخابات شده ام. با یک خرد جمعی و کار گروهی و البته به مدد بدنه مردمی جبهه اصلاحات و با رای سنجی در بدنه مردمی این جبهه در عرصه حضور پیدا کردم.

وی همچنین درباره خبر منتشر شده در سایت انجمن مدرسین دانشگاه ها مبتنی بر انصراف محمدرضا عارف از داوطلبی در انتخابات؛ گفت: خبر منتشر شده به نقل از پایگاه‌های دیگر خبری دیگر بوده و اطلاعی ویژه ای ندارم و ما تنها خبر را بازنشر کردیم.

تا زمانی که انتخابات وجود دارد از فرصت استفاده می‌کنیم

نماینده پیشین مجلس در پاسخ به این پرسش که اگر رد صلاحیت شود؛ انتخابات را تحریم می کند یا نه؟ گفت: امیدوارم که تایید صلاحیت شوم و اگر نشدم مراحل قانونی را برای اعتراض طی می‌کنم. انتخابات را تحریم نمی کنیم و تا زمانی که انتخابات وجود دارد و در صندوق‌های رای باز است، این فرصت را غنیمت می شماریم. البته اگر از بین مجموعه جبهه اصلاحات فرد شایسته دیگری بود از وی حمایت می کنیم و با خرد جمعی پیش می رویم.

صادقی گفت: من با اتکا به فضل و مدد الهی و با امید به اینکه بتوانم در این عرصه اعتماد مردم را جلب کنم به عرصه انتخابات آمدم. امروز کشور در دو سطح ملی و بین المللی درگیر چالش‌های فزاینده‌ای است که معیشت مردم را مختل کرده و پرهزینه کرده است.

وی افزود: ایران کشور فرصت‌ها و ظرفیت های بی پایان و بی‌نظیر انسانی است که اگر با سیاست‌ها و روش‌های درستی اجرا شوند منشاء امنیت، ثبات و توسعه پایدار و بهبود معیشت مردم خواهد بود.

این فعال سیاسی اضافه کرد: بر این باورم که میزان رای ملت است و نه تنها مشروعیت و کارآمدی نظام وابسته به رضایت مردم و مشارکت آحاد مردم از هر نوع نژاد و قبیله و مذهب در مدیریت سیاسی اجتماعی اقتصادی و فرهنگی کشور است.

صادقی ادامه داد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به تبع آن نظام توزیع قدرت در جمهوری اسلامی به رغم کاستی‌های موجود از ظرفیت‌های بسیاری برای ارتقاء سطح دموکراسی و برون رفت از وضعیت موجود برخوردار است. اما لازمه آن اجرای قانون به ویژه فصل سوم و فصل چهارم قانون اساسی است.

مطهری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۹

علی مطهری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی از دیگر چهره های سیاسی بود که در سومین روز از فرصت ۵ روزه ثبت نام،‌ به ستاد انتخابات آمد و برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

مطهری پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در آستانه انتخابات در شرایط ویژه ای هستیم، اظهار کرد: میزان مشارکت مردم در انتخابات پیام بسیار مهمی برای دنیا دارد و در رفع سریع تر تحریم ها و احیای برجام قطعا موثر خواهد بود و بر بهبود معیشت مردم اثرگذار خواهد بود؛ پس مردم فکر نکنند شرکت یا عدم شرکت تفاوتی نخواهد داشت. شاید ما به همه خواسته های خود نرسیم اما می توانیم به هفتاد تا هشتاد درصد خواسته های خود برسیم.

خبرنگاران از مطهری درباره تصمیم لاریجانی برای انتخابات سوال کردند که مطهری گفت بیست روز است از لاریجانی خبری ندارد.

خبرنگاران با خنده از او پرسیدند با لاریجانی قهر است؟ که مطهری جواب داد نه به خاطر کرونا و ماه رمضان دیداری نداشته ایم. فرصت نشده است و حتی عید فطر را هم تبریک نگفته ام ولی در مسیر که می آمدم گفتند لاریجانی تماس گرفته و عید را تبریک گفته است.

محمود صادقی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۸

محمود صادقی عضو فراکسیون مجلس دهم و دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها نیز به ستاد انتخابات وزارت کشور آمد و برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

هیچ مشکلی با شورای نگهبان نداریم
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۷

عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه هم شورای نگهبان و هم وزارت کشور در فرآیند ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری بر اساس قانون عمل می‌کنند، اظهار کرد: هیچ مشکلی با شورای نگهبان نداریم و هماهنگی کامل در حال انجام است؛ پس از اخذ مدارک کسانی که شرایط لازم از نظر شورای نگهبان ندارند، دسته بندی می‌کنیم و آن را تحویل شورای نگهبان می دهیم.

صادقی،مطهری و مهمانپرست در انتخابات ثبت نام کردند

صباغیان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۵

محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریزدر مجلس یازدهم با حضور در وزارت کشور، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد و در جمع خبرنگاران هدف خود از داوطلبی در این انتخابات را تغییر رویکرد در مدیریت اجرایی کشور عنوان کرد و گفت: برنامه من محور قرار دادن قانون و مقررات است.

انتقاد عرف از حضور همراهان یکی از داوطلبان در وزارت کشور
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۵

جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور صبح پنجشنبه در جریان سومین روز از مهلت قانونی ثبت نام از کاندیداهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با حضور در ساختمان وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: اگر مسئولین ثبت نام اعلام می کنند ثبت نام کنندگان حداکثر با دو همراه حضور پیدا کنند، باید این موضوع رعایت شود و از کسانی که اینگونه رعایت کردند تشکر می کنم. اینکه داوطلبی اصرار می کند جمعیت قابل توجهی را با خود بیاورد و تجمع ایجاد کند، ما به عنوان مسئول ستاد انتخابات و یا رسانه ها باید این مسئولیت اجتماعی را گوشزد کنیم تا بعد از آن شاهد چنینی اتفاقاتی نباشیم.

«علی مطهری»، «مهمانپرست و صادقی» در انتخابات ثبت‌نام کردند/ مسائل معیشتی مردم، کاندیداتوری لاریجانی و پاسخگویی به مردم محور سخنان کاندیداها/ همه چشم انتظار کاندیداهای اصلی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴۹
این دوره تعداد کاندیدا ازخود ملت بیشتر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
مهر فروزنده چو پنهان شود، شب پره بازیگر میدان شود!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
این دوره قطعا افراد وطن پرست و تیز هوش و عاقل و کاردان و دلسوز و با کلاس
در این انتخابات نمایشی فرمایشی شرکت نمیکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
بزرگترین و بهترین و عاقلانه ترین خدمت و صداقت اصلاح طلبان این است
که کلا هیچ کدامشان نامزد نشوند
و کلا رای ندهند
قطعا زودتر به نتیجه مثبت خواهیم رسید
اگه مهمانپرست به فرض محال رئیس جمهور بشه اونوقت مریم کاویانی میشه بانوی اول؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
چه شود
چرا ثبت نام مجید گودرزی را پوشش ندادید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
نامزدی تاجزاده چی!؟
از نامزدهای نهایی یک تست هوش بگیرید و عددش به مردم اعلام کنید
اها الان رای بدیم تا تحریما برداشته شه؟ با بچه طرفید؟
انقدر به شعور مردم توهین نکنید . رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
نگو نگو تقی
کلا رای بی رای .
داداش این مهمانپرست الان کجای این خبر هست
فقط محمود احمدی نژاد و دیگر هیچ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
منو یاد اون تبلیغ انداختی که ... و دیگر هیچ،اما مقایسه که میکنم میبینم اون آب میوه هم خوشگلتره،هم انرژی میده هم شیرینه،اما این معجزه ی هزاره ی سوم هاله ی نور دیده،نه انرژی میده نه خوشگله نه شیرین،اما از حق نگذریم می‌تونه آدمو کلی بخندونه با ادعاهای جورواجورش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
گفته بخاطر شرایط موجود آمدم...یکی نیست بایشان بگوید شرایط موجود از نتایج دسته گلهای دوره شماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
یاد خس خاشاک
یاد کشتار انسانها در اعتراضات تقلب مهندسی شده آرا
سال آغار تورم
ناشناس
| Russian Federation |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
دین نداری لااقل آژاده باش
ناشناس
| Canada |
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
عوام فریب اعظم
ناشناس
| Germany |
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
طاهرا احمدی نژاد را می خواهند دوباره به مردم تحمیل کنند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
ایشن 8 سال منابغ کشور فدا کرده
وای خدایا چه قدر جالب.
همونایی که N ساله راس قدرتن و هیچ کاری نکردن دارن دوباره کاندید میشن تا کشور رو از این رو به اون رو کنن.
دل تو دلم نیست برم رای بدم.
آخه کسی که یکماه به انتخابات هنوز تکلیف اومدن و نیومدن معلوم نیست چه برنامه ای میتونه داشته باشه؟
اقای صادقی فکر میکند خانوا ده اش به ایشان رای میدهد که کاندید شده است مشارکت پائین مردم در این دوره درس خوبی به تشنگان قدرت خواهد داد خودتان یکی را از این افراد انتخاب کنید و هزینه برای کشور ایجاد نکنید
رای بی رأی
مشکل آگاهی نسل جدیدتره که اونم دلی است و انگار خدا خواسته
با روشهایی که شاید خیلی وقته منسوخ شده ولی به علت سن بالای بعضیها هنوز اجرا میشه شور بوجود نمیاد مثلا پخش آهنگ احساسی از تلویزیون
آقا با لجبازی ما مردم کاری درست نمیشه....مملکت یک نفرو میخواد که تو صحنه و درعمل جواب پس داده باشه...یعنی در میدان اجرا؛ما شمشیر زدنش رو دیده باشیم...تقریبا تا الان هیچکدام از رییس جمهورهای ایران عملیاتی نبودند به جز احمدی نژاد دور اول که اونهم متاسفانه به لحاظ شخصیتی مشکل داشت و دوتا جوجه فراماسون زیر پاشو کشیدن جوری که الان رهبر اپوزیسیونه.
بنده تا این لحظه با بررسی ای که داشتم میتونم بگم سعید محمد 90درصد همونیه که کشور بخصوص در این برهه ی حساس تاریخی:) بهش نیاز داره...با رای ندادن ما هیچ اتفاقی نمیفته جز اینکه شاید یه ریزه دلمون خنک بشه اونم خیال میکنیم...خیلیا در کمین نشستن و منتظرن کار بجایی برسه مردم حق انتخاب نداشته باشن بنابراین خیلی از دوستان فکر نکنن که با تهدید رای بی رای قراره یه سریا بترسن و بلرزن بگن جون مادراتون بیاین رای بدین وگرنه ما میمیریم....مگر اینکه 99 درصد مردم شرکت نکنن و مهمتر از اون 90درصد مردم با هم متحد باشن...که اگر متحد بودن کار به اینجاها نمیکشید که هر کی امور خلقو دستش بگیره و ناله ی مردمو دربیاره و تازه دوقورت و نیمشم باقی باشه.
القصه به نظر من سعید محمد دوای دردمونه بخصوص از وقتی دیدم حتی کسانی در سپاه و نهادهای دیگر این بنده ی خدارو زدن دیگه مطمئن شدم...بعضی وقتا آدم میتونه یه کسی رو از رو مخالفانشم بشناسه که حکما فرموده اند تعرف الاشیاء بأضدادها...
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
خیلی به کامنت کنندگانی که رای بی رای می کنند خوشبین نباش...بخشی از آنها جزو همان گر وهی هستند که نفعشان در رای ندادن مردم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
راست میگی؟؟
برخی جهت کسب وجهه برخی برای انبساط خاطر مردم البته نوع دوم چون تعداد کثیری شرکت کردن بیشتر پررنگ تر است . خدا به این مردم رحم کند.
مردم اگه در انتخابات شرکت نکنید رئیسی رئیس جمهور میشه . حالا خود دانید
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
شما مواظب خودت باش یهو .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
خوب حاکمیت هم همینو میخواد.پس بذار به خواسته خودشون بدون حضور مردم برسن تا کار یکسره بشه.
اگر دقت کرده باشید هیچ کدوم از این نامزدها به اصطلاح مطرح شناسنامه جدید ندارند فقط قوانین شناسنامه جدید برای ما مردم هست که از زمانی که یارانه به مردم پرداخت کردند به طرق مختلف این پول ناچیز را از جیب ما درآوردند حتی کمی بیشتر
رییس جمهور تدارکاتچی نمی خواهیم
# رای بی رای
سلام. آقای مهمان پرست عزیز،اینکه بنزین را 20 هزار تومان کنید تا اون کسی که ده تا اتومبیل شخصی داره از یارانه بنزین استفاده نکنه، عیار شما را نشان داد. در این صورت، مردم ضعیف و متوسط له خواهند شد نه آن افرادی که ده تا اتومبیل شخصی دارند. این افراد آنقدر رانت و قدرت دارند که 100 برابر افزایش بنزین را از جیب همین مردم فقیر خواهند گرفت. این قدر سطح زندگی مردم ایران را در جهان روز به روز پایین تر نیاورید، تا ساده ترین و پیش پا افتاده ترین چیزها برای بیشتر مردم ایران آرزو شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
احمدی نژاد هم گفت گران میکنیم و به همه از ثروتمند تا فقیر به مساوات میدهیم
ولی پس از چند ماه روحانی بیشتر مردم را قطع کرد
و الان که با یارانه یک شانه تخم مرغ ۱۵ تایی نمیدن
اخه سعيد محمد رو كي ميشناسه ؟ چرا مزخرف مينويسي ؟از مردم بپرسيد تا يك ماه پيش كسي اسم ايشون رو شنيده بود ؟ فكر كنم فقط براي خانواده و فاميل شناخته شده هستند .
این نفرات همگی مهره های سوخته هستن
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
تنها آدم به درد خور آنها احمدی نژاد است که زحمت کش است بس والسلام
رای دادن تو این مملکت هیچ معنی نمیده وقتی که همه تصمیم ها جای دیگه ای گرفته میشه. حتی واکسن رو به جای وزارت بهداشت جای دیگه ای مشخص میکنه.
تا هنگامی که دانشمند واقعی اقتصاد از بهترین دانشگاه ایران همراه با معدل عالی و کارنامه درخشان و با کار اقتصادی خصوصی و نه دولتی نیاید... سیاسیون دنبال جیب خود هستند ... و مردم فقط تماشاگران ورزشگاه پر کن
با یک نگاه ساده می توان درک کرد که در لیست ثبت نامی ها ،هیچ کدوم برا رئیس جمهور شدن نیومدند و فقط میخوان خودی نشون بدهند.
خوب عجیب هم نیست،با سیاست هایی که طی سلیان گذشته تاکنون در پیش گرفته شده ،و کار به جایی رسید که حتی احمدی نژاد رئیس جمهور ایران شد ،اخرش ماجرا همین می شه.قحط الرجل یا بهتر بگیم ،ذوالنورها همه را پشیمان و دلسرد کردند و مردم نیز با سرنوشت خویش سردرگم.
اگر قرار بود این مملکت درست بشود تا الان درست شده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
نتیجه ای بسیار مطلوب و منطقی ، شاید بهترین دلیل برای رای ندادن ، است !
محمووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود
شورای نگهبان که دارای کاندیداها را برای مردم انتخاب میکنه
خودش م بیاد رئیس جمهور انتخاب کنه

شاید من بخوام به فردی که آقای جنتی ازش خوشش نمیاد رای بدم
ملت حاضرند به هر کدام از کاندیداها ماهی ده میلیارد و به هر نماینده مجلس و عضو شورای نگهبان هم ده میلیارد در ماه بدهند و اینها بروند خانه و استراحت کنند که ضررش برای کشور و ملت کمتر است ، و مردم هم خودشان نماینده و رییس جمهور تعیین کنند.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی