بازدید 71823
لحظه به لحظه با انتخابات

آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در روز دوم/ حامیان احمدی‌نژاد مقابل درب وزارت کشور تجمع کردند/احمدی نژاد ثبت نام کرد

در نخستین روز از مهلت پنج‌روزه ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری محمدحسن نامی، سعید محمد و حسین دهقان از چهره‌های شناخته‌شده‌ای محسوب می‌شدند که در ستاد انتخابات کشور حاضر و برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ثبت نام کردند.
کد خبر: ۱۰۵۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵ 12 May 2021

دومین روز ثبت‌نام کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح آغاز شده است این در حالی است که طبق آمارها، ۵۷ نفر در نخستین روز نام‌نویسی در ستاد انتخابات کشور حاضر شدند.

به گزارش تابناک، در نخستین روز از مهلت پنج‌روزه ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری محمدحسن نامی، سعید محمد و حسین دهقان از چهره‌های شناخته‌شده‌ای محسوب می‌شدند که در ستاد انتخابات کشور حاضر و برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ثبت نام کردند.

آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در روز دوم

ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه با دستور وزیر کشور آغاز شد.

موضوع اختلاف شورای نگهبان و وزارت کشور از مسایل مهم روز اول ثبت نام ها بود که به شرایط ثبت نام داوطلبان انتخابات باز می گرددو از دوشنبه هفته جاری که رئیس جمهور، وزارت کشور را موظف کرد که مصوبه شورای نگهبان را اجرا نکند،شدت گرفت؛ چراکه ساعتی بعد هیات نظارت بر انتخابات اعلام کرد این مصوبه لازم الاجرا است.

ساعت ۱۸ پایان مهلت حضور برای ثبت نام اعلام شده، اما ثبت نام از افراد حاضر در ستاد انتخابات انجام خواهد شد.

سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان اولین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری، در گفت‌وگویی تلویزیونی اعلام کرد: ۵۷ نفر از داوطلبان به ستاد ثبت‌نام مراجعه کردند و عملیات ثبت‌نام به مدت ۴ روز تا ۲۵ اردیبهشت ادامه پیدا خواهد کرد.

دومین روز ثبت‌نام داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری نیز از ساعت ۸ صبح ۲۲ اردیبهشت، آغاز شده است.

کلیات برنامه زمان‌بندی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری به شرح زیر است:

21 اردیبهشت 1400 : صدور دستور شروع انتخابات توسط وزیر کشور

21 اردیبهشت تا 23 اردیبهشت 1400: تشکیل هیئت اجرایی توسط فرمانداری‌ها

21 اردیبهشت تا 25 اردیبهشت 1400: ثبت‌نام از داوطلبان به مدت 5 روز (از زمان صدور دستور شروع انتخابات)

26 اردیبهشت تا 30 اردیبهشت 1400 : رسیدگی به صلاحیت داوطلبان توسط شورای نگهبان

31 اردیبهشت تا 4 خرداد 1400: تمدید مهلت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان توسط شورای نگهبان

6 خرداد تا 7 خرداد 1400: انتشار اسامی نامزدها توسط وزارت کشور

7 خرداد تا 26 خرداد 1400: تبلیغات انتخاباتی نامزدها

27 خرداد 1400: ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی نامزدها

28 خرداد 1400: اخذ رأی

۵۹ میلیون ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجدین شرایط در کشور هستند که از این تعداد ۱ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.

انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری به همراه دومین انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به شرح زیر است:

۱) اصل شناسنامه عکس دار و چهار (۴) برگ تصویر کلیه صفحات آن؛

۲) اصل کارت ملی و تصویر آن؛

۳) دو (۲) قطعه عکس ۴ × ۶ جدید؛ضمناً در تعامل و همکاری فی مابین مجریان و ناظران انتخابات و در اجرای ماده ۵۹ قانون، اسناد و مدارک مثبت صلاحیت داوطلبان که در اطلاعیه شماره ۵ هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری اعلام شده است در هنگام ثبت نام داوطلبان، توسط وزارت کشور دریافت و در اختیار شورای نگهبان قرار می گیرد.

دادستان کل کشور از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد
۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۱

حجت‌الامسلام منتظری دادستان کل کشور از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد.

همچنین قدرتعلی حشمتیان رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

حسن سبحانی ثبت نام کرد
۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۸

حسن سبحانی نماینده ادوار مجلس در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در جمع خبرنگاران:
۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۵

امیرحسین قاضی‌زاده روز چهارشنبه پس از نام نویسی نام نویسی در جمع خبرنگاران گفت که امیدوارم سال ۱۴۰۰ آخرین سال قرن، طلیعه بسیار خوبی برای آغاز قرن جدید باشد و بهترینها را برای ملت ایران آرزومندم .
وی با قدردانی از شهدای مدافع سلامت و کارکنان بخش بهداشت و درمان در این شرایط بسیار سخت که مردان و جانانه ایستادگی و از هموطنان خود مراقبت می کنند، گفت: بیش از یک سال است این افراد آرامش نداشته اند و لازم است به این افراد ادای احترام کنیم.
قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه حدود ۲۰ سال است یکی از مدیران ابتدایی و بعد میانی و بعد عالی در خدمت ایران بودم گفت: حدود ۱۳ سال است سابقه نمایندگی مجلس را دارم و در ۳۵ سال اخیر یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس بوده‌ام و اکنون نایب رئیس اول مجلس هستم.
وی اضافه کرد: در این ۱۳ سال بدون سطحی نگری در بخش‌های مختلف غیر از مجلس در کمیسیون های مختلف وجب به وجب خاک ایران را هم در حوزه اقدامات اجرایی بررسی کرده‌ام و هم گشتم و دیدم و آنچه که من دیده ام این است که ما کشورهایی با ثروت های عظیم داریم و حدود ۱۰ درصد منابع جهان در اختیار ماست.
این داوطلب سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هم ثروت و هم نیروی انسانی به اندازه کافی داریم طوری که نیروی انسانی متخصص و فوق العاده داریم و هیچ مشکلی نیست که به جوانانمان در حوزه‌های مدیریتی و فناورانه بسپاریم و آنها نتوانند حل کنند.
وی افزود: حقیقتاً قوانین بسیار خوبی هم داریم که این قوانین متعالی هستند و می توانم لیستی از قوانین فوق‌العاده مانند قوانین پنج گانه ارائه کنم. مدیران و خوبی هم داریم که متاسفانه یا خانه نشین شده اند یا در جای ناصحیح و نادرست به کار گرفته شده‌اند و بالاتر از اینها رهبر آگاه و فرزانه داریم که بسیار روشن و دقیق به موضوعات عالم نگاه می کنند و مردمی فهیم عزت مدار صبور و پایه کار و فوق‌العاده‌ای که نه هم وطنان خود را تنها گذاشتند و جامعه و نظام خود را.
قاضی زاده هاشمی گفت: اما معطل مانده ایم و باید با روی کار آمدن مدیران به روز، لایق عدالتخواه ساده زیست و رویکردها این مدیران را روی کار آورده و حرکت اساسی انجام دهیم.
این داوطلب ریاست جموری اسم دولت خود را دولت سلام گذاشت و گفت: چون سلام به دولت جدید و سلام به نسل نوع است و با نسل نو می‌خواهیم ایران جدید خلق کنیم. اسمش را سلام گذاشته‌ایم تا کنون چون دولت‌های ما به سلامی که مردم داده‌اند علیک السلام درست نگفته اند و آمدیم به سلام مردم پاسخ دهیم و سلام به تمام انقلاب‌ها و همه جریان‌های سیاسی است و ما ما نیاز به دگردیسی داریم و نیاز داریم در اداره کشور تغییر در مدل حکمرانی و انقلاب در مدل حکمرانی داشته باشیم.
وی افزود: این کار دو سال است که با جمعی از جوانان بسیار خوب که هم سابقه اجرایی و هم تحصیلات عالی علمی دارند در یک اندیشکده با کمک سایر اندیشکده با به کارگیری صد متخصص در حوزه مختلف نخست یک نظریه نظریه پایه خلق کردیم و کتابی را به عنوان فصل پروانگی منتشر کردیم تا بگویم چگونه فکر می‌کنیم
قاضی زاده هاشمی ادامه داد: در گام بعد گفتمان تحول خود را ذکر کرده ایم که این گفتمان تحول به نام گفتمان دولت مردم است و در نهایت برای اینکه مردم رزق‌و‌روزی مسکن جاده بهداشت درمان شان نیاز به اقدامات اجرایی دارد برنامه اجرایی دولت اعتماد را که مرور با موضوع جلب اعتماد عمومی مردم تهیه کرده‌ایم یعنی اگر آمده‌ایم حدود ۱۹ برنامه را ذکر کرده ایم که ۸ برنامه دارای اولویت است برای این ۸ اولویت ۲۰۵۶ پروژه طراحی شده است.
وی اضافه کرد: در این دولتی که هم نظریه و هم گفتمان و رفتار تحولی که دنبال می‌کند روشن است و هم برنامه اجرایی آن چه به لحاظ راهبردی و چه به لحاظ اجزای اجرایی کاملاً روشن است، در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و امیدوارم در این دوره به جای شعارها برنامه ها و باورها مورد موضوع بررسی مردم قرار بگیرد تا اثبات کنند هم برای مردم برنامه‌های اجرایی دقیق داریم.

رستم قاسمی و محمد عباسی وارد ستاد انتخابات کشور شدند
۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۸

رستم قاسمی و محمد عباسی وزرای دولت احمدی نژاد برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شدند

گزیده سخنرانی احمدی نژاد در سالن کنفرانس خبری ستاد انتخابات
۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۸

متن کامل سخنرانی دکتر احمدی نژاد در سالن کنفرانس خبری ستاد انتخابات وزارت کشور

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

- خداوند بزرگ را سپاسگزارم که یک بار دیگر با ملت بزرگ ایران سخن می گویم.

- پیشاپیش عید سعید فطر را تبریک عرض می کنم و بهترین ها را برای همگان آرزومندم.

- کمتر کسی است که بر حساسیت شرایط کنونی و سرنوشت ساز بودن حوادث آینده اذعان نداشته باشد.

- شرایط کشور از نظر اقتصادی ، سیاسی، داخلی و خارجی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی بسیار دشوار است.

- دروغ، فساد سازمان یافته، ریا و دورویی، رانت و تبعیض، اشرافیت مذهبی، اشرافیت سیاسی و اشرافیت اقتصادی، مردم را از اصلاح امور در چارچوب ساز و کارهای موجود ناامید کرده است.

- حقیقتا هم به روالی که اکنون کشور اداره می شود، امکان اصلاح وجود ندارد.

- همه باید خود را برای یک اصلاح اساسی و خانه تکانی بزرگ و گسترده آماده کنیم.

- روند امور باید بر اساس خواست مردم و اراده آنها اصلاح شود.

- اشکال اصلی کشور، نوع نگاه مدیریت کلان به مسائل کشور است.

- دوری از اهداف و مبانی انقلاب، دور زدن مردم، جدا کردن منافع شخصی و گروهی مسئولان از منافع مردم ، تنها بخشی از این اشکالات است.

- جدا شدن حکومت از مردم و دور کردن آنان از جایگاه تصمیم گیری، کار را به جایی رسانده است که به کلی از انتظارات مردم از انقلاب و اهداف تاسیس جمهوری اسلامی دور شده ایم.

- زمانی افتخار نظام به برگزاری انتخابات و حضور پرشور مردم در صحنه بود و روی آن مانور داده می شد و به عنوان نقطه قوت و برتری نظام و انقلاب در برابر نظامات شرقی و غربی روی آن تبلیغات وسیع صورت می گرفت اما اکنون کار به جایی رسیده است که از اطلاع رسانی در باره آمار و مشارکت مردم در انتخابات طفره می روند چرا که مایه شرمندگی است.

- بدتر آنکه بعضی ها اساسا امید و آرزویشان این است که مردم در انتخابات، مشارکت جدی نداشته باشند تا افراد موردنظر آنان رای بیاورند.

- این از آن جهت است که مردم هیچ وقت آنها را قبول نداشته اند و آنان از نظر محبوبیت، نه تنها در وضعیت بسیار ضعیفی قرار دارند بلکه با مخالفت شدید مردم مواجهند.

- نمونه اش دومرحله انتخابات اخیر مجلس است که باید آن را نمره مردودی و پاسخ منفی مردم در برابر تقاضای مشارکت دولت و حکومت دانست.

- اما حتی یک نفر هم در این مملکت حاضر نشد اعلام کند که معنای این موضع گیری مردم را درک کرده و از مردم عذرخواهی کند و قول اصلاح بدهد.

- به جای آن با قبول نتیجه انتخابات و خوشحال از سر کار آمدن افراد مورد نظر، به مردم بی اعتنایی و بی محلی شد.

- انتخابات پرشور به یک لفظ توخالی تبدیل شده و کسی برای تحقق آن، که لازمه تداوم انقلاب و نظام است، دل نمی سوزاند.

- اسم این را هم انقلابی گری گذاشته اند.

- یعنی انقلابی ها فقط وقتی می توانند در صحنه باشند که مردم صحنه را ترک کرده باشند.

- این یک انحراف بزرگ و اساسی از انقلاب است.

- معلوم است که این وضعیت، ربطی به خدا، پیامبر و امام زمان(ع) ندارد.

- مردم انقلاب نکردند که حکومت و قدرت و امتیازات را از یک عده بگیرند و به یک عده دیگر تحویل دهند و پی کارشان بروند.

- الان هم علیرغم برخی حرفهای شعاری و تکراری، فهم عموم مردم این است که آقایان از عدم مشارکت مردم نه تنها ناراحت نیستند بلکه خیلی هم خوشحالند.

- چرا که در عدم مشارکت مردم، فرصتی پیدا می شود که با مهندسی و طراحی از پیش تعیین شده، بالاخره بتوانند فرد خاص مورد نظر خود را که به هیچ شکلی نمی تواند آراء مردم را کسب کند، به مردم تحمیل نمایند.

- اسم این را هم گذاشته اند دولت انقلابی، مثل این مجلس به شدت حداقلی، حتی از شوراهای شهر و روستا هم نگذشتند و بسیاری از نیروهای صالح را رد صلاحیت کردند.

- اکنون امیدوارند که کرونا بهانه ای شود برای اینکه عدم مشارکت مردم با آن ماست مالی و رفو گردد.

- معلوم است که این امر به هیچ وجه رفو بردار نیست و بر پیشانی نظامی که مردم برای آن چند صد هزار شهید و مجروح داده اند، حک می شود.

- به لحاظ بین المللی هم متاسفانه در شرایط سیاسی نامطلوبی قرار داریم و یک گروه در کشور به دنبال این هستند که با مذاکره و دادن امتیاز و حاکم کردن اراده دشمن بر کشور، برای خود موقعیتی دست و پا کنند.

- گروه دیگر هم به اسم یکصدا کردن مسئولان کشور ، گمان می برند که می شود اینگونه در برابر دشمن ایستادگی کرد.

- باید گفت که هر دو گروه در مسیر انحراف از انقلاب و ملت حرکت می کنند.

- قدرت یک نظام سیاسی به مسئولانش نیست، بلکه قدرت ملی واقعی، مردم هستند.

امیرحسین قاضی زاده وارد وزارت کشور شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۴

امیرحسین قاضی زاده به همراه دخترش برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ وارد وزارت کشور شد

اکبر رنجبرزاده نماینده مجلس دهم و ابوالفضل ابوترابی نماینده مجلس یازدهم قاضی زاده را همراهی می کنند.

احمدی نژاد وارد ستاد انتخابات کشور شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۳

محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد

احمد علیرضابیگی و علی اکبر جوانفکر محمود احمدی نژاد را برای ثبت نام در انتخابات ریاست‌جمهوری همراهی می کنند

محمود احمدی‌نژاد در حال ثبت نام وقتی از او پرسیده شد در اتاق کنفرانس برای مصاحبه بیایید گفت اجازه دهید ثبت‌نام کنم ببینیم اصلا مدارکم را به رسمیت می شناسند یا نه‌.
ریس دولت دهم در پاسخ به اینکه کابینه شما همان کابینه دولت قبل است، گفت: من خودم جوانم.

احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که آیا به نفع کسی کنار می‌کشید اظهار کرد: مگر در این عرصه نفع کسی مطرح است.

وی تصریح کرد: تا اینجای روند ثبت‌نام تایید صلاحیت شدم.

آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در روز دوم/ حامیان احمدی‌نژاد مقابل درب وزارت کشور تجمع کردند/احمدی نژاد وارد ستاد انتخابات کشور شد

خلیلیان وارد ستاد انتخابات شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۹:۴۶

صادق خلیلیان وزیر کشاورزی دولت دهم برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد

 

تجمع حامیان محمود احمدی‌نژاد مقابل درب وزارت کشور
۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۳
تجمع حامیان محمود احمدی‌نژاد مقابل درب وزارت کشور
۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۱

از صبح امروز حامیان محمود احمدی‌نژاد از ساعات اولیه صبح در مقابل درب وزارت کشور تجمع کردند.

برخی از رسانه ها شب گذشته از ثبت‌نام محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری در روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه خبر دادند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۷۱
رای بی رای.
تمام.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
من دیگه رای نمی دم
تو هم دیگه رای نده
ناشناس
| Germany |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
یکبار دیگر لازم است به همه دوستان و بخصوص به این کاندیدها و سیاستمداران ایرانی توصیه شود که سریال تلویزیونی چینی the long ballad که حالا به قسمتهای اوجش رسیده را نگاه کنند تا متوجه شوند مسئولیت و کشورداری و تعریف وطن دوستی و خدمت و منافع ملی و... یعنی چه و ما در ایران به چه سیاستمدارانی نیاز داریم . واقعا جای تاسف است که در طول تاریخ تمام سیاستمدارنی که براستی به میهن و ملت خود خدمت کردند مورد توهین و تهمت قرار می گیرند ولی سرافرازانه باز هم فداکاری می کنند و هرگز نه رانتی استفاده می کنند و نه حتی یادی از انها می شود ولی انهایی که خدمت سربازی زمان جنگ خود را در نیویورک می گذرانند لقب قهرمان و محبوب ملت میگیرند چون ظاهرا با دیگران زاویه دارند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
هر چند ما که شرکت نمیکنیم ولی رد صلاحیت میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
احمدی نژاد رئیس جمهور بشه من میرم اتیوپی پناهنده میشم!
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
چه گلی به سر ملت زدید که انتظار دارید دوباره ملت بیان رای بدهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
من رای نمیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
توییت ظریف: به مصلحت مردم است نیایم

اینکاره هم نیستی
منت سر مردم نذار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
اگه نفری 3 میلیون یارانه داد چی رای بدم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
به کی رأی بدیم
کسی که دل آقا را ناراحت کرد
قرار بود یک دولت انقلابی جوان و چابک درست کنه
همه جا را به گند کشید
انگار بازم قرار تکرار بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
شما رای نده سری قبل دادی شد این وضعیت فعلی اصلا تو نیای رای بدی خیلی کار خوبی کردی منم باهات موافقم
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
مانور با این مهره های سوخته بیشتر به انتخابات لطمه می زند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
شماها که نمی خواید رأی بدید مثل حسن روحانی هستید
که دائم گند می زنه و دائم فرافکنی می کنه و تقصیر بقیه می اندازه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
اگر به دروغ و بزن و برقص و کلاهبردارها رای می دهید همان بهتر که رای ندهید هرکس به روحانی بخاطر وعده های تو خالیش رای داده بود بهتر است در کل زندگیش و تا هفت نسل بعد از خودش دیگر هیچ انتخابی در همه امور زندگیش نکند چرا که کلاه می رود سرش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
لازم نیست یارانه بده اگه آدم بود یارانه ها را قطع و حقوق
مکفی برای کلیه بیکاران با حمایت های درمانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
ظریف حداقل شجاعت داشتی ثبت نام میکردی
کلا عافیت طلبن این اصلاح طلبها و کارگزارانیها
امیدنداشتم بهت برو بسلامت
ناشناس
| Canada |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
ناشناس ۱۲۴۴ انتخاب شما رو هم با جناب رئیسی خواهیم دید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
ناشناس ۱۲۴۴ حالا دولت احمدی نژادتون خیلی پاکدست و راستگو بود؟با اون وزیری که سیکل هم نداشت و اون دکل نفتی و دانشگاه ایرانیان و ۷۰۰ میلیارد دلار درآمد نفتی ؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
یک سورای ۱۲ نفره انتصابی مادام العمر که نه نظارتی بر آن وجود دارد نه به کسی پاسخگو است به تنهایی مجلس و دولت را تعطیل کرده بعد می گن بیایید رای بدید خب همین شورا خودش برود کابینه تشکیل بدهد و جای دولت و مجلس را بگیرد چرا این نمایش ها را به راه می اندازید و هزینه روی دست کشور می گذارید؟
. منتظر حضور پربرکت دکتر احمدی نژاد در انتخابات هستیم، امیدواریم صدا و سیمای میلی ناچارا و از سرخجالت ، پس از هشت سال این محبوب ملت رو که ملت تشنه دیدنش در صداوسیما هستند ، بتونن مشاهده کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
خاتمی رو هم بگید بیاد... تنور حسابی گرم بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
خنداندی ما را.
اینو جدی نوشتی یا میخواستی شوخی کنی: محبوب ملت!!!!!
هنوز تنفری که ملت ازش داشتن رو یادمون نرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
پدر علم زبون بازی ثبت نام کرد خخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
احتمالا از اونایی هستی توو اون ۸ سال حسابی لفت و لیس کردی وگرنه مردم عادی که بدبخت شدن
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
من خجالت میکشم ک وی بره سازمان ملل بعنوان نماینده ایران
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
تنور گرم بدون نان!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
احمدی نژاد سال هاست قافیه را
.باخته متاسفانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
برکتش را تو سال 88 دیدیم !!!! ضمنا کسی که هشتصد میلیارد دلار را بر باد داد و به کسی هم نگفت کجا خرج کرد ه و بریش همه خندید و تحریمها را کاغذ پاره گفت را دارای برکت نمی دانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
ببین این احمدی نژاد قیافه اش اینطوریه یا داره ادا در میاره !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
پر برکت؟ خخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
شماکه‌قشرتقریبن‌مرفح‌ودستان‌ب‌دهنتان‌میرس‌یکمی‌ب
‌‌بفکرکسانی‌که‌بیکارودرماندمستضعف.باشید‌بازهم‌احمدی‌نژادبود.کاقتصادساخت.سازمسکن.رونق.داد.حرفهای.حا.شیه‌.ب.هیچی.نمیارزد
به عشق هر چی مرده ، احمدی بر می گرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
برگرده که دوباره مردم بدبخت تر بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
عشق و مردونگی دو ت واژه مقدسه ّ ناپاکش نکن!
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
توی هشت سال چ گلی بسرت زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
احمدی نژاد= روحانی= فلاکت
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
اخه قبلا چه گلی بسر مردم زد که دوباره بیاد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
احمدی نژاد سال هاست از قطار انقلاب پیاده شده متاسفانه
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
بو حول قوه الهی شورای محترم نگهبان ایشون رو ردصلاحیت خواهند کرد و ایران را از خطری جدی حفظ میکنند.
لنگه ی خودشن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
تو و امثالت کی هستید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
خوبه که انسان البته انسان به هم نوعان خودش احترام
بگذره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
اون و امثال ما مردم عادی هستیم؟ تو چی؟
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
عشق است احمدی نژاد
این امریکا جنایتکار یک قانون خوبی داره که رئیس جمهور بعد از 2 دوره دیگه نمیتونه هیچوقت رئیس جمهور باشه کاش این قانون در کشور ما هم جاری میشد البته کمی شورای نگهبان همین کار را انجام داده ولی قانون میشد خیلی خوب بود
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
آمریکای جنایتکار خیلی قوانین خوب دیگر هم داره وبه درستی هم انها را اجرا می کند . به خاطر همین هست که ابر قدرت دنیا هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
این امریکا جهانخوار میتوانند بعد از دو دوره شرکت کنن و منع قانونی ندارن اما اونجا چون حزب حرف اول رو میزنه هیچ وقت چنین کاری نمیکنن و قانون نا نوشته هست
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
چرا نمیتونیم مثل بقیه از قدرت امریکا بهره ببریم وهمیشه باهاش درگیریم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
سلام آمریکا قانون منع بیش از دو دوره انتخابات را ندارد،به
احترام جورج واشنگتن اولین رئیس جمهور آمریکا که دودوره ریس جمهور شد،همه دودوره کاندیدمیشوند به جز روزولت که بیش از دو دوره پشت سرهم کاندید شدورای آورد.کا
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
مرگ بر ستمگران

درود بر احمدی نژاد
آقای دکتر احمدی نژاد بهترین کسی. است که می تواند به مملکت خدمت کند وباعث سر افرازی مملکت شود واین مرد مورد قبول ملت ایران است و در دل مردم جای دارد وبه همه مسولین روشندشده که دکتر خیلی زحمت کش است ولیاقت خدمت به مردم. را دارد به حول وقوه خدا دکتر دوباره آمد وموفق می شود ان شاالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
بـــــــعـــــله . 6 تحریم کمر شکن سازمان ملل را با تمام وراجی های الکی خودش بر میگردونه یه هفت هشتا دیگه هم بهش اضافه می کنه. و هر دلار میشه 100 هزار تومن و در نتیجه 95 درصد مردم میرن زیر خط فقر و شما حتما جز همان پنج درصد باقی مانئده هستی که این همه سنگ این ..... به سینه میزنی.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
خخخ. همون 8 سال قبلی جاش مونده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
از طرف ملت وام نده
نمیدونم بهت بگم ماهی گلی با این حافظه ات
یا خس و خاشاک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
دقت کنید افراد احمدی نژاد از همین الان پخش شدن تا خودشون رو بعنوان مردم عادی جا بیندازن.
انشاالله این ... اصلا تایید صلاحیت نمیشه ولی اگر هم بشه مطمئن باشید رای نمیاره
خدایا شر این آدم رو از سر ایران کم کن
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
چه رویی دارید!
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
لطفا از طرف ملت حرف نزن تو از دل خودت بگو کی جا داره
- مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
زرشششششششششششششششک
به امید امدن مرد عمل .ساده زیست .شجاع.یار مظلومان .همدرد مردم .با مردم وبرای مردم. دیندار وپر توان از جنس مردم وبرای مردم
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
احمدی نژاد اول درخصوص واکسن فایزری که زده با راستگویی شفاف سازی کنه بعد این حرفها را بزنید .
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
کدام عمل!؟
منظورت امضاء کردن است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
مرد عمل ساده زیست شجاع یار مظلومان مردمی فقط احمدی نژاد نیست.
هروقتی قحط الرجال شد به اون رأی بدید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
واکسن؟ احمدی نژاد؟ موضوع جالبی رو مطرح کردی اما مطمئنم احمدی نژاد واکسن نزده. بد نیست همین موضوع رو ملاک تصمیم گیریت در مورد احمدی نژاد قرار بدی. من 5 دوره ی گذشته رو رای ندادم و این دوره فقط
در صورت کاندیدانوری احمدی نژاد رای میدم.
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
عشق فقط احمدی
بابا دست بردارید. احمدی نژاد بیاد، سعید بیاد، قالیباف بیاد ، رئیسی بیاد هرکه دلش می خواد بیاد . باز هم بیشتر مردم ایران می گویند رای بی رای. مگر اینکه تغییراتی از اساس بوجود بیاید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
تغیراتی که تو میخواستی رو چهار سال ترامپ زور زد نتونست انجام بده شما سعی کن بفهمی از طناب کی دست گرفتی
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
ملت تغییر اساسی . میخاد
ناشناس
| Germany |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
یا احمدی نژاد یا تحریم سراسری انتخابات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
حتی با تغییرات اساسی هم رای بی رای
ناشناس
| France |
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
احسنت راي بي راي
کاش این مملکت برگرده به دوران قبل از احمدی نژاد!1
پاسخ ها
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
قبل ازون هم مشکل داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
شما نا امیدها ....!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
برگرده به دهه 60
ناشناس
| Canada |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
کاش برگرده به دهه رویایی ۵۰
درود بر خادم مظلومین دکتر احمدی نژاد به امید پیروزی شما در این انتخابات سرنوشت ساز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
دولت سیب زمینی یا خادم مظلومان
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
خودش را افتضاح تر می کند.
درود
کشوری که تورمش 48 درصدی است بود و نبود رییس جهمور فرقی برایش ندارد
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
رای می دیم اما درست انتخاب می کنیم نه مثل دفعه قبل که گفتیم روحانی مچکریم و اینطوری شد
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
پس گردن کی بندازن؟
ناشناس
| France |
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
هزار افرين
حامیان دکتر پروتکلها رو رعایت نمی کنند لابد ویروس رو هم سلول پاره می دانند که هیچ اثری ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
واکسن فایزر زدن
مهدیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
واکسن زدن دیگه اونم فایزر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
چرت کمتر بگو همیشه بگو

با معرفت های :::::کرج:::: همه و همه یک کلام احمدی و والسلام
در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد یکی از منتقدین ایشان بودم اما حالا که احمدی نژاد را با روحانی مقایسه می کنم حقیقتا از نظر عملکردی و رسیدگی ب اقشار ضعیف احمدی نژاد خیلی بهتر است آقای روحانی فقط نگاهش به سرمایه داران است و به مردم عادی و کارمندان هیچ توجهی ندارد غافل از اینکه ایشان با رای همین مردم رییس جمهور شد نه رای 4 درصد سرمایه دار گردن کلفت رانت خوار که اکثرا نظام را نیز قبول ندارند و ریا می کنند فقط
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
هر دو شان حراف هستند و بی عمل!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
همیشه مشکلتون همینه که فراموش کارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
میشه بگی دقیقا کجا احمدنژاد حامی قشر ضعیف بوده هشتصد میلیارد پول داشته مسکن مهرش فقط سی درصد انجام شد هفتاد درصدش روحانی تمام کرد افزایش قیمت نان و بنزین و مایحتاج و بدهی های بسیار کلان چندصد هزار میلیاردی به پیمانکاران داخلی بازنشستگان وصندوق های بیمه داشت علاوه بر پیمانکاران خارجی در سال 92 خزانه را کاملا خالی علاوه بر تمامی ان بدهی ها تحویل داد ضمنا دقیقا در کجا دولت روحانی لایحه یا مصوبه ای بنفع سرمایه داران گردن کلفت صادر یا انجام داده با ذکر دقیق بخشنامه یا قانون یا .... تمامی ان سرمایه دارانی که در پولها را بالا کشیدند در زمان احمدنژاد بوجود امدند پرونده ها را مطالعه کنید
درود بر دکتر احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
کـــــــــــــــاخ های ظلم و ستم را احمدی نژاد به کوخ تبدیل خواهد کرد

یا مهدی عج

یا یاور مظلومان و در هم کوبنده ی ستمگران
ملت ساده چوب سادگیشون رو میخورن
اره دیدیم کاغذ پاره ها چه بلایی سر این مملکت آورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
از اول گفتیم
الآن هم میگیم
مشکل از مدیریته
وگرنه کدوم تحریم می تونه کشور رو اینطور به خاک بنشونه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
جوابت نشون میده که هنوز هم ندیدی؟ راستی فرق بین تحریم های آمریکا و شورای امنیت رو میدونی؟
کلا رای بی رای.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
رای می دیم اما درست انتخاب می کنیم نه مثل دفعه قبل که گفتیم روحانی مچکریم و اینطوری شد
ناشناس
| Canada |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
ناشناس ۱۲۳۵ مشخصه از ارتش سایبری هستی و میخوای جای یه ملت کامنت بذاری که درسته شرایط خوب نیست ولی ما رای میدیم.نه عزیزم از این خبرا نیست خیالت راحت
ناشناس
| France |
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
ناشناس ١٢:٣٥ چي رو درست انتخاب ميكني وقتي كه رئيس جمهور كاره اي نيست؟؟
نمیذارن بیایی احمدی نژاد
ولی مردی بخدا
خدمت کردی توی این مملکت
کاری به حرف دیگران ندارم
چیزی که دیدم میگم خدمت واقعی ایشون کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
دکل نفت و اختلاسهای زیاد دیدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
دو مورد از خدمتهاش رو نام ببر. شعار نده ها. خدمت نام ببر
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
با چه رویی می نویسی!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
اشتباه دیدی
کلا رای بی رای . ولی احمدی نژاد از همه گزینه های دیگر خیلی خیلی بهتر است . کسی خواهد بود که با دنیا صلح خواهد کرد و مردم ایران را نجات خواهد داد و از کسی هم ترسی ندارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
هشت سال فرصت برای صلح با جهان کم بود که الان درخواست فرصت مجدد داشته باشه یعنی بازم شعار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
با دنیا صلح میکنه
خخخخخخ
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
ایندیگه قابل فهم نیست!
mahdijn
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
مرد باش
روی حرفت حرف نیار
اگه خواستی به «عقب گرد» رأی بدی، جان من اصلاً رأی نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
خخخخخ احمدنژاد و صلح
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
مثبت هایی ک گرفتی واسه جمله رای بی رای هست
وگرنه احمدی نژاد هم بد از بدتره
تماما سر کار هستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
چه میکنه احمدی نژاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
قمی ها که همه احمدی نژاد رو دوست دارند
فقط سعید محمد جزو هشتاد مدیر برتر دنیا
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
اول صبحی ملت رو شاد کردی با این جوک قشنگ ، انشااله خدا شادت کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
حالت خوبه؟/
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
خخخخخخ آخر ماه رمضونی این کار رو نکن با خودت :-))))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
یا نمیدونی دنیا کجاس
یا نمیدونی مدیریت چیه
ناشناس
| Bulgaria |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
اینو از کجا اوردی!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
جوک سال برای ثبت در گینس
ناشناس
| Canada |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
آمارت شبیه آمار مسئولینه
- مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
من بعیدمی دونم بدون حمایت یک نانوایی رو هم بتونه اداره کنه . بعد این بررسی رو کجا انجام داده که جزو هشتاد مدیر برتر دنیا هست !
زنده باد دکتر احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
زنده باد رقییبش ،مهندس میر حسین موسوی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
احمدی نژاد زنده باد
درود بر احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
به فضل الهی احمدی نژآد آمد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
روحانی کاری کرد که همه قدر احمدی نژاد رو بدونند
دکتر احمدی نژاد 16 ساله میخاد مدرک رو کنه و پته خیلی ها و بریزه رو آب اما تا حالا کسی یک تکه کاغذ از مدارکی که بر ضد فاسدها میگه داره رو دیده فقط یه سری حرف بوده
جناب آقای رئیسی هم که میگن هنوز تصمیم نگرفته بیاد کسی که یه ماه و نیم دیگه قرار سکان مملکت رو در دست بگیره هنوز تصمیم نگرفته بعد انتظار داریم برنامه 4 ساله هم داشته باشند
کلا هر کسی اومده یه سری حرف میزنه برای برنامه کشور داری که تقریبا همه بلدن مثل اشتغال و تورم و ...
بعدش تا دو هفته قبل انتخابات معلوم نیست چه کسی تائید میشه بعد انتظارداریم افرادی که تا دو هفته قبل خودشون نمیدونن تائید میشن یا نه از مدت ها قبل برنامه مدون برای اداره کشور داشته باشند واقعا با این سیستم انتخاباتی نمیشه انتظار داشت بشه یه ریس جمهور لایق انتخاب کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
رای بی رای
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
حرفهایت بی بروبرگرد درست هستش . افرین به تو . واقعا گل گفتی . دو هفته وقت می دهند بعد فقط از نماینده ها مزخرفات و انتقاد صرف می شنویم و نتیجه هم معلومه یکی بدتر از قبلی که مادرم بگه قربون اون بد برم که میخواد به جای خوب بیاد این داستان هنوز از اول انقلاب تا امروز ادامه داشته ! خدا به دادمون برسه کا باید بدتر از روحانی را اینبار تجربه کنیم اگه حرف مادرم که تا حالاش درست بوده ، درست از ان در بیاد
70 میلیون گرسنه...عدالت و انتخابات ...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راي بي راي
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
رای نمیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
یا رای نمی دهیم

یا احمدی نژاد
من تو او ما شما ایشان


همه با هم به دکتر احمدی نژاد رای خواهیم داد. انشاء الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
من تو او ما شما ایشان

همه با هم به احترام همدیگه رای نمیدیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
از طرف خودت حرف بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
شعار اثرگذاری بود
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
خخخ اگه تایید صلاحیت شد تو برو بهش رای بده
توی ایران مگه زندگی نمی کنی؟ پس چرا شناخت نداری بهش؟
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
از قول خودت بگو
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
خواب دیدی خوش باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
فقط بگو من
را خط بزن تو او ما شما ایشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
بذار تایید شه باشه میدیم
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
انشاله را خوب اومدی
رای بی رای همش بازیه
دیدن مردم تمایلی به شرکت در انتخابات ندارند این کارو کردن تا مردم بیان رای بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
رای می دیم اما درست انتخاب می کنیم نه مثل دفعه قبل که گفتیم روحانی مچکریم و اینطوری شد
پوپولیست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
کلاس چندی توپولی
انشاء الله این دوره دکتر احمدی نژاد با طرفداران حداکثری و قدرت بیشتر وارد صحنه میشود .با یاری خداوند متعال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
ایشا ا.. همین اول کار عمو جنتی میندازتش بیرون
مهم نیست ، کی کاندیدا است !!! مهم این است که مردم فهمیده اند که با رای دادن چیزی ، درست نمی شود ! رای - بی - رای !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
كاملا درست راي بي راي
امید مردم ایران.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
دوستی با امریکا و دوستی با دنیا

فقط و فقط با رای به احمدی نژاد امکان پذیر است

انشالله ترامپ و احمدی نژاد در تاریخ صلحی بی نظیر را رقم خواهند زد

اینجا در میشیگان خیلی ها احمدی نژاد رو بیشتر از ایران میشناسند

دمش گرم حتی تو مردم امریکا طرفدار داره
با این که قطعا رای نخواهم داد
اما با توجه به تغییراتی که در مغز احمدی نژاد در سال های اخیر رخ داده، بی نهایت نسبت به آقای ... و اون یکی آقایان ارجح هست
احمدی نژاد از همه گزینه های دیگر خیلی خیلی بهتره و میتونه به ایران را از این منجلاب گرانی و بیکاری و حاشیه نشینی نجات دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
زرششششششک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
بله . یه تنه گند زد به مملکت. یادمون هست.
رای ما سردار حسین دهقان.
بیایید کمی حافظ تاریخی داشته باشیم. خس و خاشاک شدن ملت، ستاره دار شدن دانشجوهای نخبه، ارایه طرح و تصویب آن جهت دستگیری جوانان معترض بعنوان عوامل فتنه ، از دستاوردهای احمدی نژاد، اختلاسهای گسترده در شهرداری در زمان قالیباف و البته مدارج علمی و لشگری ایشان به عنوان سرلشگر در 20 سالگی و عزیزان دیگر...
آزموده را آزمودن خطاست..
دم محمود خان گرم

فقط و فقط وفقط خودت

نه حتی رئیس جمهور که فقط شعار مبارزه در صیانت از حقوق شهروندی و مردم رو میدهد

بازم دمت گرم
خدا کن تو رئیس جمهور بشی


ای کاش یکی پیدا میشد

درایت و تدبیر مرحوم هاشمی رو با ادب و متانت خاتمی رو با شجاعت احمدی نژاد رو

یکجا همه رو باهم داشت

افسوس که نیست
خوب دقت کنید میبینید یک هاله نور دورشو گرفته
تنها آقای احمدی نژاد با قدرتی که داره و همچنین کار بلدی میتونه این نعش رو دوباره روح بده. شاید هم رای بی رای.
نگاهی به قوانین مالیاتی خودتون بندازین. تا وقتی دست در جیب مردم دارین، اگه همه تون هم به صف بشین و ثبت نام کنید. بنده و خانواده ام رای نمیدیم. طرف 10 ماهه بیکار شده بخاطر کرونا اداره مالیات براش پرونده تشکیل داده. خجالت بکشید با کدوم درآمد توقع مالیات دارین؟
دیگه خودتون رو به ملت نشون دادید
بشینین بیایم رای بدیم
همه کج ومنحرفن فقط احمدی نزاد راه راسته
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
اره هاله نور هم گرفته بودش
با احمدی نزاد رای آری بدون او رای هرگز . پاک دست و غمخوار با تجربه عاشق ملته ملت هم دوستش دارن فراوان
احمدی نزاد بالای 45 ملیون رای ذاره در صورت عدم صلاحیت ایشان . شورای نگهبان به 45 ملیون نفر صلاحیت نداه. وبه توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حد اکثری بی توحهی کرده
من فقط به تابلو "حمل با حرثقیل" رای میدم.
در کدام سرزمینها کسی به خودش اجازه میده بیش از دو دوره رئیس جمهور و نماینده مجلس بشه
پاسخ ها
madman
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
در آمریکا روزولت چهار دوره رئیس جمهور بود
آقای احمدی نژاد بعضی حرف هاش شاید قشنگ باشه ولی خودش از جنس همان رانت و وابستگی به قدرت هست که میگه مخالفشه در هر صورت عملکرد ایشان طی ۸ سال جز نابودی منابع و منزوی کردن ایران چیزی نبوده که بخواد دوباره آنرا ایجاد کنه
هر وقت یک رئیس جمهور گند زد و دیگر رأی نیاورد
آن موقع می توانید منتظر باشید که اوضاع کشور بهتر شود
برام جالبه که اگر بخوام منصف باشم و گوینده این سخنان رو نبینم. متاسفانه باید بگم حرف های آقای احمدی نژاد درست هست
این همان احمدی نزاد یست که برای رییس جمهور شدنش از دین و امام زمان و مقدسات مایه گذاشتید و ان را بر مردم مسلط کردید و پیامش را جناب جنتی الهام خداوندی نامید و ان یکی دیگر انرا معجزه هزاره سوم نامید و ...
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
اره همونه که ملت معترض خس و خاشاک نامید. همونی که خبرنگار از ترسش سوالاتشو با احمدی هماهنگ میکرد که چی بپرسه و زیپ شلوارسو جلوی دوربین میکشید بالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
و از الفاظی استفاده می کرد که مترجمها خجالت می کشیدند ترجمه کنند
خخخخخخخخخ
رای چی
تواین ۴۰سال اونا چکار کردن الا بدبخت کردن مردم .
اینا که دیگه نباید بهشون رای داد
خصوصا نظامی ها
نطامی جماعت کارش مرزبانیه ن ریس جمهور.
جونم احمدی نژاد
پیشاپیش پیروزی دکتر محمود احمدی نژاد رو تبریک عرض میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
بگو‌ بچه حون بگو
درود بر احمـــــــــــــدی
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
احمدی چقدر پول پخش میکنه که اینهمه طرفدار پیدا کرده
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
عشق فقط احمدی
کاخ های باستی هـــــــــــــیلز آقایان از شنیدن ورود دکتر احمدی نژاد به لرزه افتاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
این خودش دنبال یه ویلا تو یاستی هیلزه
منتظر آن هستیم تا احمدی نژاد خیلی ها رو تار و مار کنه

جونم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
بگم؟ بگم؟
رقابت اصلی اونجور که معلومه بین "احـــــــــــــــــــمدی نژاد" و "رای نــــــــــــــدادن" هست

عجب انتخابات پر شوری
آقازاده ها از شنیدن خبر ورود احمدی نژآد زبانشان لال شد
محــــــــــــــــــمود احـــــــــــــــــــــــــــمدی نژآد
عشق است دکتر احمدی نژآد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
ایشون یه نچرال واقعی هستن.!
بسیار زیبا و دوستداشتنی!
باید هم عشق باشن.!
از این همه اعتماد به نفس احمدی نژاد و کابینه اش انسان تعجب می کند! دسته جمعی برای ثبت نام هجوم آورده اند!
آقای احمدی نژاد !! یک قرون بده آش به همین خیال باش . تو حتی اینقدر شجاعت و تعهد دینی نداشتی که اسامی افردای را پول بانکها را پس نمیدادند اعلام کنی . تو حتی به درد شورای روستا هم نمیخوری تا چه برسد به ریاست جمهوری . تو هم مانند بقیه تیم قدرت ، دارودسته خودت را داری و فقط هم برای آنها کار میکنی . مردم ایران در این کشور بی کس هستند و برای آنها هیچ راهی وجود ندارد .
من با این که هیچوقت به آقای احمدی نژاد رای ندادم ولی با صحبت های ایشان در خصوص مشارکت مردم کاملا موافقم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
انها همه سخنان قبل از انتخاباتی است برای جذب رای بیشتر
روحانی با ان شعار وتوپ وتانکش امد چکار کرد که یک بی اختیار دیگر بیاید ومردم را بدیخت کند؟؟؟؟؟؟
دکتر محمود مردمی نژاد
بی صبرانه در انتظار ورود منجی اقتصاد ایران دکتر محسن رضایی به عرصه انتخابات هستیم.
خدا انشااله به اون طرف داران احمدی نژاد وخود ایشون شفابده وبه طرفداهای ایشون یک حافظه تاریخی که این بشر چه بلایی که نبود سر مردم آورد
من که شورای نگهبان نیستم هم احمدی نژادو رد صلاحیت میکنم شورا که صد در صد ردش میکنه
خودشم گفت شک داشته مدارکش رو تحویل بگیرن تایید که بماند
ارتش سایبری احمدنژاد سریع وارد عمل شده تا دیروز پیداشون نبود
خبر تزریق واکسن آمریکایی فایرز توسط احمدی نژاد در منزل بقایی ...
فقط احمدی نژاد . بقیه با روحانی فرقی ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
ایشان هم فرقی ندارند
ناشناس
| France |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
هيچكس فرق نداره
رئيس جمهور در ايران هيچ كاره است
اونایی که هنوز فکر میکنن کاندیداها با هم فرق دارن و قراره اتفاق مثبتی برا مردم بیفته، باید مغزشون رو بدن چک کنن که کار میکنه یا نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
هزاران مثبت به این نظررررررررررر
کاغذ پاره هاش رو با خودش اورده بود؟ چطوری جناب معجزه؟ دیدی کاغذ پاره ها چکار ها کرد؟
از مشکلات حرف زدن و فهم خراب بودن اوضاع کار شاقی نیست و خیلی ها این هنر را دارند و ما هم متاسفانه از حرف های منفی خوشمان می آید و فکر می کنیم که هر کس خوب منفی بافی کند بهتر بلد است اوضاع را درست کند. مهم این است که چه کسی بهتر می تواند نظم و درستی را بر کشور حاکم کند بگونه ای که مردم به جای مشغول بودن در قیمت دلار و گوشت مرغ دنبال توسعه و کشف چیزهای جدید باشند.
ما در دوران دولت احمدی نژاد شاهد بدترین خصوصی سازی ها بودیم که ضربه بدی به اقتصاد و اشتغال و تولید زد تا جایی که حاکمیت با مطالبات شدیدی که مردم داشتند مجبور شد به پله اول بازگشت و آنها را پس بگیرد و شاهد افزایش دلار و کاهش ارزش پول ملی در دو سال آخر آن بودیم.
صحبت از یارانه می شود آیا کدام عاقلی قبول می کند درآمد او مثلا 25 درصد افزایش یابد ولی تورم مثلا 26 درصد حاکم باشد (نمی گویم تورم 50 تا 300 درصد)
به این فکر کنیم که آیا چه کسی می تواند کاری کند که تورمی در کشور نباشد و می تواند کاری کند که همه قیمت ها اعم از محصولات و خدمات و سودها واقعی و عادلانه و ثابت باشد و بدلیل ریخت و پاش شاهد کسری های بودجه هنگفت دولت و درنتیجه چاپ پول و تورم نباشیم و همین کار را انجام دهد برای کشور ما بس است و بقیه را بدست مردم بسپارد
از قدیم گفته اند سنگ بزرگ نشانه بلند نکردن است و با این شرایط بیش از این هم نباید از رئیس جمهور انتظار داشت تا مگر اتفاق جدیدی رخ دهد و اگر دولت مردان ما به همین ضرب المثل هایی که اجداد ما گفته اند توجه می کردند کشور بهتر از این بود که است
از صمیم قلب احمدی نژاد را دوست دارم
مرد الهی
اصفهان........احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
زاینده رود را خشک کرد جرات نمی کنه پاش را اصفهان بگذاره
اصفهان......احمدی نژاد
دکتر احمدی نژاد در حال ترتیب دادن اصول گرایان و ..است .
آقای احمدی نژاد چهار سال پیش رد صلاحیت شد! پس چرا دوباره ثبت نام کرده است... مشخص است که رد صلاحیت میشود چون اگر نشود پس چهار سال پیش به اشتباه رد صلاحیت شده بود که برای شواری نگهبان وجه اصلا خوبی ندارد!
احمدی نژاد دنبال جنجال و آشوبه . وقتی شورای نگهبان می گه نفراتی که قبلا رد صلاحیت شدن شرکت نکنن ایشون چرا شرکت می کنه ؟ اگر آشوب و نا امنی بشه ایشون باید جوابگو باشه .
تابناک سانسور کردی که احمدی نژاد گفته اگه رد صلاحیت بشم در انتخابات شرکت نمیکنم!!@
دکل نفت و انواع اختلاس
خس و خاشاک
مدیریت جهانی
تحریم یا کاغذ پاره؟
....
احمدی نژاد مثل قبل نیسته خیلی تغییر کرده بهتره بهش رای ندیم. قابل توجه اونایی که میگن فقط احمدی نژاد
"انتخابات بازی"!!!
ما دیگه همه این چیزها را دیدیم. شرکت کردن یا نکردن فرقی نداره.
رئیس اجرایی شدن دیگه این همه ژست گرفتن نداره به هر یکی میشه و هر روز صبح میره بهش میگن چکار کنه دوباره فردا و پس فردا و همینطور تا 8 سالش تا تموم بشه بعدد نوبت رئیس اجرایی بعدی
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
براي ملت أب نداره ولي براي خودشون و اطرافيانشون حسابي نون داره
عمرا رای بدم، از اشنایان هم هرکس رو که بتونم از رای دادن منصرف می کنم
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
خيلي كار خوبي ميكني
خدا خيرت بده
اگر دوران ریاست جمهوری حاج محمود را ندیده بودم حتما حرفهاش را باور می کردم. ولی الان اگه توی ظل آفتاب بگه روز است باور نمی کنم
در دموکراسی غربی انتخابات یک سال طول میکشه تامردم دقیق و عاقلانه انتخاب کنن...اینجا تو 40 روز با تهییج و احساسی کردن مردم و بدون شناخت کافی....تازه بعدش به ملت پاسخگو هم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
در نهايت هم كه هيچ اختياري و قدرت تصميم گيري ندارد
پس چرا این عده ی محدود آشوبگر هنگام ثبت نامرا نمی تونید دستگیر کنید.....!!!
میشه بگیند قضیه چیه که این (عنصر) چرا اینقد آزادانه با داخل و خارج نامه مینویسه و مصاحبه می کنه و درباره لاریجانی ها و قوه قضاییه و دیگران به این راحتی اتهام و افترا و حاشیه سازی می کنه و تا این لحظه یکی بهش نگفته بالا چشمت ابرو است.......!!!!
اگر قرار باشد من یکی رای بدهم با دیدن احمدی نژاد کلا منصرف شدم یک کشور چقدر باید تاوان بدهد
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
تاوان خنده های ظریف و کلید حسن روحانی
وای خدا احمدی نژاد
هیچ کس رو قبول نداره فقط خودش رو قبول داره بابا اگه اینه که تو میگی رای آوردن تو هم مهندسی بوده دیگه .....
طرح مسکن مهر ، راه اندازی صندوق مهر برای اشتغال جوانان ، مقاوم سازی خانه های روستایی ، طرح دو بانده کردن جاده های کشور ، ارتقاء توانمندی های هسته ای ، دیدارهای مردمی در استانها که نشان از ارتباط تنگاتنگ ریس جمهور با اقشار مختلف مردم ،در حالی که آقای روحانی با عدم حمایت از طرح های دولت احمدی نژاد باعث کاهش روند اجرا این طرح ها شد از جمله طرح مسکن مهر که به طرح مسکن ملی تعغییر نام داد و همچنین صندوق مهر به صندوق کارافرینی امید تبدیل شد.که در هر دو طرح دریافت تسهیلات اشتغال زایی سخت شد و طرح مسکن ملی با اورده مردم درحال اجرا می باشد.درطرح مسکن مهر متقاضیان با 70میلیون تومان صاحب خانه می شدند ولی در طرح مسکن ملی بالغ بر500میلیون تومان .حال برخی بگویند آقای احمدی نژاد عملکرد خوبی نداشته است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
اگر ایشان همه مشکلات مملکت را هم حل بتونه بکند، چرت و پرت هایش موجب سکته جمعی ملت ایران خواهد شد....
فقط دکتر احمدی نژاد

رای 99 درصدی مجدد از مشهد 5 میلبون نفری منتظر دکتر احمدی نژاد است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
عجب امار سازی عجیبی!
مشــــــــــــهد تماما احمدی نژاد
شیـــــــــــــــــــــــراز همه احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
من شیرازی به ایشان و دیگر کاندیداها رای نمیدهم
شهلا جناب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
سبزوار و بروجرد و ایلام تماما دکتر احمدی نژاد عزیز
ایرانیان مقیم امریکا همه یا به احمدی نژاد رای میدهند یا رای نمی دهند. تو دانشگاه تا اسم ایران میاد میگن احمدی نژاد خیلی مثل ترامپ بوده. محبوبیت ترامپ مثال زدنی است اینجا
یا احمدی نژاد یا خاموش شدن تنور انتخابات
آنچنان در هم کوبد کاخ های ظلم و ستم رو این احمدی نژاد

که در تاریخ اسم کاخ هایتان به کوخ بدل شود
ایرانیان مقیم آلـمان همه یک کلام احمدی نژاد
با حذف احمدی نژاد از انتخابات


با شعله ی کبریت ی به نام انتخابات روبرو خواهید شد

یا احمدی نژاد یا تحریم انتخابات
اگه احمدی نژاد نیاد من یکی که تا تاریخ تاریخ هست

رای به صندوق نخواهم انداخت
کاش برگرده به دهه رویایی ۵۰
احمدی نژاد کشور را به دهه ۵۰ بر میگرداند
شکننده ی کلید روحــــــانی خوش آمد
پای حرفمان هستیم

یا احمدی نژاد یا تحریم سراسری انتخابات
اینجور که از نظرات پیداســــــت رقیب احمدی نژاد (( رای ندادن )) هست

پس از الان باید رییس جمهور بعدی را احمدی نژاد بدانیم

آقایون و بانک برید زمین و خانه های خالی که در این 8 سال خریدید بفروشید که پــــــــــــــــدر مسکــــــــــــــــــن مهـــــــــــــــــــر آمد
مایه مباهات مردم ایران است که پـدر فقـر و فلاکت
و پدر کلیـدهای شکسته
پدر دولت کهنسالان و پیرمردان

خواهد رفت

خداروشکر

#یا احمدی نژاد_ یا رای بی رای
من که رای نمیدم اگه هم رای بدم فقط احمدی نژاد اونم نه اینکه چون خوبه چون مث ترامپ تکلیفمون مشخص میکنه یا اینوری یا اونوری
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
اونوري بهتره
از مسئولان نظام و انقلاب تنها خواهشی که داریم اینه که شرایط خروج از مملکت را تسهیل فرمایند تا 80 میلیون اسیر بیگناه از این زندان خارج شوند. بعد بشینید به سر و کله هم بزنید بمب اتم درست کنید. خودتون را منفجر کنید. خلاصه هر کاری که دوست دارید انجام بدید.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
جانا سخن از زبان ما ميگويي
مهمترین دلیل رای آوردن احمدی نژاد به عنوان ریاست جمهوری
خرابکاری های افتضاح اصلاحطلبان و شیخ روحانی است
با افتخار احمدی نژادیم
8 سال از جوانی ما با احمدی نژاد رفت، 8 سال هم با روحانی. حالا ببینم 8 سال بعدی را چه کسی میخواهد تباه می کند. همه هم میخواستن وضعیت را بهتر کنند. اما بهتر نشد که هیچ، به جایی رسیدیم که حسرت نفر قبلی را خوردیم. به هر حال دیگه داریم کم کم پیر میشیم، اینم شانس ما بود تو زندگی، انشاالله خسر فی الآخره نشیم!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
ما كه پير شديم
بچه هامون هم دارن پير ميشن
و شكر خدا اونها ديگه بچه ندارن و بدبختيها ادامه داره
اتحاد احمدی نژاد و اصلاح طلبان برای نابودی مملکت
اگه مردم به احمدی نژاد رای نمی دن، خوب بزارید بیاد اگه البته نمی ترسید
سری قبل از بابت فرار به فریدن که اهل مذاکره بود رای داده شد ولی الان مجدد پشیمان شدند مردم. دور بعد کسی میاید که به الان راضی میشوید. دلار طی چند دوره و سال روند افزایشی خود را داشته و مدیریت اسلامی اصلا در کنترلش تاثیر نداشته و در کل بیخوده. بیصاحب باشه بهتره
احمدی نژاد هشت سال رئیس جمهور کشور بوده و کارنامه اش در ابعاد سیاسی اجتماعی اقتصادی غیر قابل دفاع دفاع و مردود است و 800 میلیارد دلار عایدی حاصل از فروش نفت در 8 سال ریاست جمهوری خود را به جای هزینه نمودن در توسعه و پیشرفت کشور به باد فنا داده و علاوه بر حیف و میل این رقم غیر قابل تکرار با اقداماتی نابخردانه ایران را در معرض بیشترین تحریم های بین المللی و صدور 6 قعطنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد بر علیه کشورمان قرار داده و با رفتارهای پوپولیستی و عوام فریبانه مردم را سرکار گذاشته و کوچکترین اقدام مثبت و زیربنایی برای کشور انجام نداده و حتی در مواردی همچون مسکن مهر که علی الظاهر اقدامی مردمی و در جهت تامین مسکن اقشار ضعیف بوده به علت عدم کار کارشناسی به جای انتخاب مکان درست زمین و ساخت استاندارد و شهرسازی اقدام به خانه سازی در مکان های نامناسب و بدون امکانات شهری نموده و سرمایه ملی را به هدر داده و علیرغم صرف مبالغ بسیار تجومی کمترین تاثیر مثبت را در بهبود اوضاع وخیم مسکن در کشور گذاشته است ولی علیرغم همه این مشکلات شورای نگهبان نباید مانع شرکت ایشان در انتخابات پیش رو شده و باید به او اجازه دهند تا در فضایی برابر به مانند سایر کاندیداها در انتخابات شرکت نموده و خود را در معرض رای مردم قرار دهد هر چند که این شورا وقتی خود را مجاز می داند تا با ورود به حوزه اجرایی و دایره اختیارات وزارت کشور دستورالمعل شرایط شرکت کنندگان در انتخابات را صادر و به وزارت کشور ابلاغ کند دیگر چه انتظاری از او میتوان داشت که به قوانین گردن نهاده و احمدی نژاد را تایید صلاحیت کند.
ولی من به عنوان یک شهروند ایرانی که به استمرار جمهوری اسلامی و اعتلا و سربلندی وطن و هموطنانم علاقه و پایبندی دارم خیرخواهانه از شورای نگهبان میخواهم تا با تایید ایشان به او اجازه دهند تا در انتخابات شرکت نماید چون این اقدام علاوه بر جلوگیری از مظلوم نمایی احمدی نژاد و هوادارانش دو حسن دیگر نیز با خود به همراه دارد و آن این است که اگر رای نیاورده و شکست بخورد حاکمیت برای همیشه از دست شلوغ گری و عوام فریبی های او خلاص شده و اگر هم رای اورده و پیروز انتخابات گردد شورای نگهبان مردم را که صاحبان اصلی انقلاب و کشورند از حق طبیعی و قانونی انتخاب کردن خود محروم نکرده و به رای اکثریت مردم گردن نهاده است.و در اخر این را هم بگویم با اینکه من هیچگاه به احمدی نژاد رای نداده و منتقد جدی او هستم ولی اگر بخواهم انصاف را رعایت کنم یک تار موی او به صد تا حسن روحانی می ارزد.
خداوکیلی اخر باری که رای دادم یادم نیست .ولی اگر محمود تایید بشه قطعا رای میدم بهش.
اونایی که میگن رای نمیدم همونایی هستند که به روحانی رای دادند ..شما ها جیب ما رو نزنید رای پیش کش ..این بار آن شا ءالله به کسی رای میدم که مطیع رهبری باشن سید بزگوار .جلیلی وطن پرست یا سعید محمد نخبه .ببینم چی پیش میاد صلاح کدومه
احمدی نژاد دروغگوی بزرگ ،وکشور برباد ده است فریب حرفهایش را نخورید .دردوره ی احمدی نژاد با ثروت ودرآمد افسانه ای ایران چکار کرد ایران را به یک کشور فقیر ویران وتورم ورکود وحشتناک برد .اوباید پاسخگو ومحاکمه شود
احمدی نژاد فقط برای درگیری وتشنج واشوب وارد انتخابات شده. کسی که باتمام ارکان حاکمیت درگیر باشه چکار میخواد فردا بعدازانتخاب شدن کار انجام بده
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی