بازدید 5811

فرار والدین نوزاد ۳ روزه از بیمارستان

کد خبر: ۱۰۵۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰ 08 May 2021

تحقیقات برای شناسایی والدین نوزاد سه روزه‌ای که به علت عفونت بند ناف در بیمارستان جان باخته است، به دستور بازپرس جنایی آغاز شد.

به گزارش ایران، چند روز قبل نماینده حقوقی یکی از بیمارستان‌های تهران در تماس با بازپرس جنایی از مرگ نوزادی در بیمارستان خبر داد و گفت: حدود یک ماه قبل نوزاد پسری را برای درمان به بیمارستان ما منتقل کردند.

نوزاد 3 روزه به تشخیص پزشکان در بیمارستان بستری شد و پدر و مادرش نیز فرم پذیرش را پر کرده و آدرس محل سکونت‌شان را نوشتند. اما نوزاد با وجود تلاش‌های کادر درمان به علت عفونت بند ناف یک روز بعد فوت کرد و زمانی که کادر بیمارستان به سراغ خانواده او رفتند، مشخص شد که از پدر و مادر نوزاد خبری نیست.

بلافاصله با شماره تماس و آدرسی که در فرم پذیرش نوشته بودند، تماس گرفته و به آنجا مراجعه کردند اما دریافتند که هم شماره تماس و هم آدرس اشتباه است.

به دنبال این تماس، تحقیقات به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی آغاز شد و باتوجه به آدرس جعلی خانواده، بیمارستان تحقیقات برای یافتن والدین نوزاد را ادامه داد اما با گذشت یک ماه از مرگ نوزاد هنوز موفق نشده‌اند خانواده او را پیدا کنند.

این در حالی بود که در این یک ماه جسد نوزاد در سردخانه بیمارستان قرار داشت و کسی برای پرداخت هزینه درمان و دریافت جسد مراجعه نکرده است.

بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ و همچنین دستور شناسایی والدین او را نیز صادر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار