بازدید 6279

سردار سلامی: قدرت ما در گرو شهادت و ایثارگری است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سالروز شهادت شهدای مازندرانی مدافع حرم در خانطومان سوریه گفت: گرامی داشت شهدا، امروز عامل اساسی عزت و قدرت ما بوده و قدرت واقعی کشور ما در گرو شهادت و ایثارگری است.
کد خبر: ۱۰۵۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷ 07 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از شهرستان ساری، سردار حسین سلامی عصر امروز در گفت‌وگوی تلفنی با شبکه طبرستان به مناسبت برگزاری مراسم سالگرد شهدای خانطومان اظهار کرد: توجه ویژه مردم مازندران به برگزاری یاد و نام شهدا قابل تقدیر است و بنده تکریم مردم مازندران را در جای جای این استان به عینه دیدم.

فرمانده سپاه پاسداران گفت: عزت، اقتدار، شکوه و عظمت، پیشرفت و ایستادگی امروز کشور را مدیون رشادت‌مندی‌های شهدا و ایثارگران هستیم.

وی اضافه کرد: شهدا جان عزیز خویش را برای سربلندی اسلام و کشور ما در طبق اخلاص قرار داده و شهدا پیکرشان را سپر بلا قرار داده تا ایران اسلامی سربلند و سرافراز باقی بماند.

سردار سلامی یادآور شد: گرامی داشت شهدا، امروز عامل اساسی عزت و قدرت ما بوده و قدرت واقعی کشور ما در گرو شهادت و ایثارگری است.

وی بیان کرد: ما در طول این سال‌ها آموختیم که باید در میدان جهاد و شهادت ایستادگی کنیم و در برابر دشمنان اسلام با تمام وجود ایستادگی کرده و مقابله کنیم.

سردار سلامی با اعلام اینکه عزت و اقتدار ما مایه سربلندی سایر کشور‌های اسلامی است، افزود: رشادت‌های ما زمینه اقتدار و قدرت اسلام در سایر نقاط جهان را نیز فراهم می‌کند.

وی با اشاره به حماسه شکوهمند شهدای مدافع حرم مازندران که در رکاب حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسیدند، افزود: رشادت‌های لشکر مردم مازندران در میدان نبرد بسیار تعیین کننده و اثرگذار جلوه کرده و این موضوع در میدان نبرد به اثبات رسیده است.

سردار سلامی با اشاره به همرزم بودن با رزمندگان مازندرانی در عملیات فتح‌المبین، افزود: جوانان این دیار انسان‌های شجاع، مقتدر و از جان گذشته برای اسلام هستند و همچنین مردم مازندران هم انسان‌های صبور و شکیبا هستند که هم سخنی‌های ناشی از تحریم را تحمل کرده و هم شهدای خویش را به زیبایی تکریم می‌کنند.

وی با اعلام اینکه کشور ما در آستانه پیشرفت‌های بزرگی قرار دارد، گفت: در مقابل دشمنان ما بسیار افسرده، عاجز و ناتوان هستند.

فرمانده سپاه پاسداران با اعلام اینکه تکیه‌گاه ما مردم ایران اسلامی هستند، تصریح کرد: به واسطه استقامت مردم، کشور در آستانه عبور از چالش‌ها و مشکلات قرار دارد، سربازی این مردم افتخاری برای ما هست.

وی با اعلام اینکه ما باید قدردان خانواده شهدا باشیم، گفت: حضور جوانان در میدان‌های نبرد ایثار بزرگی است، اما جهاد و ایثار بزرگتر توسط خانواده شهدا رقم می‌خورد که در برابر شهادت فرزندان خویش صبوری به خرج می‌دهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر