بازدید 12276
۳

کشف ۱۰ جسد در سیلاب‌های دیروز

رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر از پیدا شدن پیکر ١٠ نفر از مفقودین در سیل خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵ 04 May 2021

به گزارش تابناک، مهدی ولیپور در این باره اظهار کرد: با وقوع سیل در ٨ استان اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، تهران و سیستان و بلوچستان، تاکنون به ٥٤٦ نفر امدادرسانی، ۳۷ خودرو رهاسازی، بیش از ۱۰۰ نفر نجات یافته و ۴۸ باب منزل از آب تخلیه شدند.

وی گفت: در بارندگی‌های شب گذشته ۶ شهرستان و ۴۷ روستا از سیل و آبگرفتگی متاثر شدند که برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۷۸ تیم متشکل از ۳۲۵ نیروی عملیاتی، ۷۶ خودروی امدادی و یک فروند بالگرد بکارگیری شدند.

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه در جریان عملیات جست‌وجو و نجات توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر طی شبانه‌روز گذشته، پیکر ۱۰ نفر از مفقودین ناشی از سیل استان‌های یزد، کرمان و خراسان جنوبی پیدا شده گفت: عملیات جست‌وجو برای یک گمشده‌ی دیگر همچنان ادامه دارد.

وی در خصوص توزیع اقلام زیستی و غذایی در میان سیل زدگان گفت: با توجه به شدت حادثه مقادیری لوازم زیستی و غذایی امدادی بین سیل‌زدگان توزیع شده است.

منبع: ایسنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
حالا بگید کم ابی شما بی عرضه هستید در جمع اوری و هدایت درست این ابها .... تحقیق کنید یاد بگیرید همین رژیم اشغالگر در زمینه اب و کشاورزی کجا است
این سیلابها حتما باید مهار بشن. حداقل آب یکسال کشاورزی منطقه رو تامین میکنه.
بسیار شرم اوره
بزرگان
مسئولین
سردمداران
چه میکنید؟
تا کی مردم باید تاوان بی برنامگی شما را بدهند؟
چه بساطی راه انداختید؟
چرا رسانه ها واکنش نشان نمیدهند؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر