بازدید 39083
دو هزار و چهارصد و پنجاه و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

حمله رسانه جبهه پایداری به قالیباف / کاندیدای دوم اصولگرایان بعد از رئیسی کیست؟ / پدیده انتخاباتی اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند زیدآبادی: اصلاح‌طلبان سه گزینه دارند، اما اکثریت‌شان با این گزینه‌ها موافق نیستند! / محمود صادقی: همه به نفع یک نفر کنار می‌رویم / گلایه عارف از کارپرداز مجلس امید و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۴۹۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳ 03 May 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

در پروژه بیمارستان دکتر سمیعی از احساسات مردم و حسن شهرت ايشان سوءاستفاده شد

شهردار تهران گفت: واگذاری زمین شهروند فرمانیه به بانک تات موضوعی است که در دوره قبل صورت گرفته بود. شورای قبل هم فکر می‌کنم به آن اعتراض داشت؛ به مبنای قیمت کارشناسی‌اش. جریمه‌های سنگینی به واسطه تخلفات‌شان از طریق ماده ۱۰۰ دریافت شد. یکی از موارد دیگر منطقه ۲۲ که واقعا تخلف بدی بود، بحث بیمارستان دکتر سمیعی بود که در آن پروژه از احساسات مردم و حسن شهرت ایشان سوءاستفاده شد. این پروژه کامل و حقوقی از ید و تصرف شهرداری تهران خارج و گزارش هم شده و به مدعی‌العموم هم اطلاع داده شده و در حال پیگیری است. مشکل قضیه این است که سرمایه عظیمی از شهرداری خارج و به آنجا منتقل شده؛ چه به شکل هبه و چه به شکل هدیه به خیریه. /اعتماد

عارف: امکان نداشت بدون نظر خاتمی انصراف دهم 

عارف گفت: ما نگران حضور مردم در انتخابات بعد از انتخابات اسفند ۹۸ بودیم، بنابراین جدی وارد شدیم که بدانند در جریان اصلاحات آقای عارف هم برای کاندیدانوری آمادگی دارد. اگر به نیروی تواناتر، باتجربه تر و قطعا جوان‌تر رسیدند، من قطعا نباید وارد عرصه کاندیداتوری شوم. اگر احساس کردیم شخصیتی با شرایط لازم حضور ندارد، وارد می‌شوم. وقتی آقای خاتمی در سال ۸۸ کاندیدا می‌شود، چه کسی رئیس ستاد ایشان می‌شود؟ شما فکر می‌کنید من در سال ۹۲ بدون نظر آقای خاتمی کنار می‌رفتم؟ امکان نداشت چون ما برنده بودیم. آقای خاتمی را یک فرد نمی‌دانم، بلکه وی سمبل یک جریان و رهبر یک گفتمان هستند./آرمان ملی

پدیده انتخاباتی اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰

علیزاده طباطبایی، عضو حزب کارگزاران سازندگی تصریح کرد: هنوز کسی در مورد پدیده انتخاباتی اصلاح طلبان نظری نداده است این پدیده می تواند کرباسچی باشد، به هر حال او تحولی در مدیریت ایجاد کرده بود./برنا

کاندیدای دوم اصولگرایان بعد از رئیسی کیست؟

غلامرضا مصباحی مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز به خبرآنلاین گفت: این احتمال که رییسی کاندیدا شود کم نشده، بلکه همچنان این احتمال بالاست. هر فردی کاندیدا می شود اگر سراغ ما بیاید، به آن فرد می گوییم ورودش مشروط به این است که آقای رییسی ثبت نام نکند. در این صورت سایر کاندیداها را مورد ارزیابی و بررسی قرار می دهیم. درباره گزینه های اصولگرایان بعد از رییسی تا زمانی که ارزیابی جامعی از افراد صورت نگرفته نمی توان گفت کاندیدای بعدی مان چه‌ کسی است. نامه نگاری برای کاندیداها صورت گرفته، از آنها مصاحبه و ارزیابی صورت می گیرد و در نهایت می توان نتیجه را اعلام کرد. احتمال دارد پایداری‌ها بخواهند جدا وارد انتخابات شوند. اگر رئیسی نیاید ممکن است کاندیداهای متعددی در جریان انقلابی به میدان بیایند. اگر رییسی نیاید نمی دانم چگونه شورای ائتلاف و شورای وحدت می توانند به وحدت و کاندیدای واحد برسند. نمی توان پیش بینی دقیقی از مشارکت مردم در انتخابات داشت؛ اما یقینا بالای ۵۰ درصد است.

لیست احتمالی لغو تحریم‌ها

دنیای‌اقتصاد نوشت: پس از آنکه شنبه‌شب سیدعباس عراقچی، رئیس هیات مذاکره‌کننده وین از توافق بر سر تعلیق تحریم‌های موضوعی و بخشی مثل تحریم بخش انرژی ایران که شامل نفت و گاز می‌شود یا تحریم صنعت خودرو، تحریم مالی، بانکی و بنادر خبر داد. جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که هنوز با ایران در وین به توافق نرسیدیم و مسافتی وجود دارد که باید طی شود تا از موانع عبور کنیم. از سوی دیگر به گزارش «ایسنا» انریکه مورا، جانشین جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا و دبیر سیاسی سرویس اقدامات خارجی اروپا پس از جلسه کمیسیون مشترک برجام در توییتی نوشت: «کمیسیون مشترک برجام سومین هفته‌ گفت‌وگوها در وین را به پایان رساندند. پیشرفت‌های متوسطی حاصل شد؛ اما جزئیات بیشتر، پیچیدگی‌های بیشتری را نیز به همراه دارد. ما برای ادامه کارها هفته‌ آینده گردهم می‌آییم.»

نمی توانیم تاجزاده را به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان معرفی کنیم

محمد عطریانفر در مصاحبه با روزنامه اعتماد با اشاره به لیست ۱۴ نفره اولیه اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ۴ نفر از این افراد (آقایان ظریف، جهانگیری، پزشکیان و نفر چهارم هم یا محسن هاشمی یا شریعتمداری) در لیست باقی می‌مانند و بقیه خارج می‌شوند. حضور آقای تاجزاده از موضع و منظر دیگری محل تامل است. جناب آقای تاجزاده اگرچه برادر بسیار عزیز و بزرگواری هستند، از آنجا که موضع پیشین ایشان نسبت به قانون اساسی موضعی توام با ایراد بوده و انتخابات هم باید در چارچوب قانون اساسی برگزار شود، حضور ایشان، بیشتر حضوری است خارج از نظم و نسقی که اصلاح‌طلبان تعقیب می‌کنند.

اصلاح طلبان اگر به اجماع نرسند شرایطی بدتر از انتخابات 84 نصیب شان می شود

روزنامه شرق درباره انتخابات ریاست جمهوری نوشت: مخاطره‌ای که شاید اصلاح‌طلبان را تهدید کند، نامزد‌های متکثر است. در پی تعدد طرح نام ۱۴ نفر به عنوان نامزد‌های اصلاح طلبان، ممکن است همان مخاطره پیشین یعنی عدم اقناع همه نامزد‌ها به کناره‌گیری از انتخابات به نفع نامزد واحد به وجود آید. شرایطی که شبیه آن را در سال ۸۴ شاهد بودیم؛ به‌ نحوی‌ که گفته شد اصلاح‌طلبان در یک وزن‌کشی به نفع مهدی کروبی کنار نرفتند تا در عین حال که مجموع آرای آن‌ها بیشتر از اصولگرایان بود، رقابت را واگذار کردند.

درخواست تحقیق و تفحص در باره کمک ۲۰۰ میلیاردتومانی به حوزه‌های علمیه

شرق نوشت: مجلس که متهم به دست‌کاری جداول بودجه است و هر روز بر دامنه ابهام این تخطی از قانون افزوده می‌شود، به‌ جای پاسخ‌گویی، در اقدامی پیش‌دستانه به دنبال تحقیق‌وتفحص از هزینه‌کرد‌های نهاد ریاست‌جمهوری است. موضوع اصلی تحقیق‌وتفحص این‌گونه بیان شده است: «هزینه‌کرد‌های نهاد ریاست‌جمهوری بر اساس کدام مستند قانونی انجام شده است؟ پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون ریالی به حساب هریک از طلبه‌های حوزه علمیه و از طرف جناب آقای حسن روحانی از محل کدام ردیف بودجه انجام شده است و مستند قانونی آن کدام است؟»

پشت پرده اختلال ها در کلاب هاوس مشخص شد؟

اپراتور‌های مسلط کشور که وزارت ارتباطات می‌گوید دست به اختلال عمدی در کلاب‌هاوس زده‌اند، پلتفرم مشابهی را رونمایی کردند. یکی از اپلیکیشن‌های مشهور که از سوی هر دو اپراتور مسلط کشور حمایت می‌شود، سرویس «اتاق‌های گفت‌وگوی صوتی» را در سوپر اپلیکیشن خود راه‌اندازی کرده است، در حالی که راه‌اندازی این سرویس پس از آن صورت گرفت که از حدود یک‌ماه پیش، اپلیکیشن کلاب‌هاوس از سوی سه اپراتور اصلی با اختلال شدید روبه‌رو شد، به‌ طوری که هنوز کاربران این اپراتور‌ها بدون وی‌پی‌ان، امکان دسترسی به کلاب‌هاوس را ندارند. آسترکی کارشناس فضای مجازی در پاسخ به این که آیا با شرایط جدید، امکان فیلترینگ کلی کلاب‌هاوس قابل پیش بینی است یا نه، می‌گوید: بعد از انتخابات چه اصلاح‌طلبان رأی بیاورند و چه اصولگرایان، به‌ احتمال زیاد شاهد فیلتر کلاب‌هاوس خواهیم بود. /همشهری

حمله رسانه جبهه پایداری به قالیباف

رجانیوز نوشت: دارد می‌شود ۱۶ سال که عادت کرده‌ایم نزدیک هر انتخابات، شاهد دعوت‌های عجب و غریب باشیم. یک بار با لباس پلیسی و خلبانی، بار دیگر با پیراهن کت و شلوار تکنوکراسی، یک بار با پیراهن دو جیب و چفیه [و البته با زور ریسمان بر گردن] و حالا با اسم حاج احمد کاظمی و حاج قاسم سلیمانی. به گزارش رجانیوز، حالا هم یک نفر نامه نوشته که فقط او باید بیاید. استدلال هم بر این است که چهره‌های «نهادی یا قضایی»، «لایق» ریاست بر کابینه نیستند. ریاست قوه مجریه کسی را می‌خواهد که اتوبان کشیده باشد، پل ساخته باشد و توانسته باشد با همه کار کند.

این‌ها البته نمی‌دانند یا نمی‌خواهند بدانند که تمام این مواردی که برای نامزد خود فضل می‌دانند و باقی را فاقد آن، همگی در یکی از وزارت‌خانه‌های متوسط دولت جمع شده و از قضا در همان حوزه ساخت‌وساز نیز، حداقل در این دوره از انتخابات، مدعیان زیادند.اگر او در تهران اتوبان و پل ساخته، دیگران در سرتاسر ایران سد و پالایشگاه و مسکن مهر و کارخانه و کشت و صنعت راه انداخته‌اند. بماند که همان پل و اتوبان را هم دیگرانی ساخته‌اند که الان برخی‌هایشان کاندیدا هستند!

دعوای اصلی تازه بعد از اینجاست که بر فرض ریاست کابینه را به او سپردید، شما تا این میزان بی‌خبر از حکمرانی هستید که نمی‌دانید کارفرما یا پیمانکار سابق پل‌ها و اتوبان‌های تهران برای آموزش و پرورش و فرهنگ و سیاست خارجی و فضای مجازی و زنان و خانواده و جمعیت و بانک مرکزی و بهداشت و درمان و دانشگاه و فناوری و هزار حوزه ریز و درشت دیگر هیچ صلاحیتی برای اظهار نظر و سیاستگذاری و اجرا ندارد؟ جمهور ملت «رئیس» می‌خواهد نه «شهردار». کسی می‌خواهد که وقتی دارد اتوبان می‌کشد و پل می‌سازد همزمان فرهنگ بداند و اقتصاد بفهمد؛ نه اینکه افتخار کند که دوهفته‌ای توانسته پادگان را به بوستان تبدیل کند و دو سال بعدش یک قطار پرونده فساد از همین پروژه سر دربیاورد.

کسی که که اعتراف خودش، حضور و انصرافش در انتخابات با تصمیم «دیگران» است و خودش «رئیس» دارد، هیچ‌گاه فراتر از «پیمانکار» نمی‌تواند باشد. ملت «رئیسی» می‌خواهد که خودش تصمیم بگیرد، اقدام کند و مسئولیتش را برعهده بگیرد.کار «رئیس»جمهور «حکمرانی» است و کار «شهردار» پیمانکاری پروژه‌ها. این کشور در گام دوم قرار است به سوی طلوع تمدن نوین اسلامی گام بردارد و این «حکمرانی» می‌خواهد. آن پیمانکاری که از قبل پروژه‌هایش بوی «یاس» به مشام برسد نمی‌تواند ریاست فرهنگ و اقتصاد و سیاست این کشور را به دست بگیرد.

ملت اگر انتظار ایرانی سراسر پروژه اجرایی را می‌کشد، حتما «رئیس»جمهوری را انتخاب می‌کند که مطمئن باشد وزیر راه و شهرسازی توانمندی به او کمک می‌کند، نه اینکه «پیمانکار»ی را برگزیند که «دیگران» به او بگویند چه بسازد و چه نسازد.تا کنون البته گفته شده که در صورت حضور شخصیت «قضائی» او نخواهد آمد، اما تجربه ۹۶ نشان داد که حتی اگر نماد تام و تمام «وحدت» هم در انتخابات حاضر شود، او باز هم خواهد آمد، بلکه در روزهای پایانی با یکی دو درصد برتری، شاید «دیگران» به او گفتند در صحنه بماند.

انگلیس خبر پرداخت بدهی به ایران را رد کرد

یک مقام وزارت امور خارجه انگلیس گزارش‌ها مبنی بر آزادی یک زندانی دو تابعیتی در ازای پرداخت بدهی لندن به ایران را رد کرد. به گزارش رویترز، یک مقام دفتر وزارت امورخارجه انگلیس خبر منتشره از سوی برخی رسانه ها مبنی بر این را رد کرد که قرار است به زودی نازنین زاغری، زندانی امنیتی در ایران در ازای پرداخت بدهی لندن به تهران آزاد شود.شبکه خبری المیادین روز یکشنبه در گزارشی مدعی شد که ایران و آمریکا توافق کرده‌اند که برخی زندانیان خود را مبادله کنند و بخشی از دارایی‌های بلوکه شده ایران نیز آزاد شود. این شبکه همچنین گزارش داد که یک شهروند دوتابعیتی ایرانی -انگلیسی هم در ازای پرداخت بدهی لندن به تهران در ارتباط با قرارداد فروش تانک های چیفتن آزاد خواهد شد. ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به این گزارش در یک پیام توئیتری نوشت: اخبار تبادل زندانیان با ایران صحت ندارد. این خبر ادعایی در حالی منتشر شده است که مقامات ایران بارها تاکید کرده اند، پرونده نازنین زاغری هیچ ارتباطی با موضوع بدهی انگلیس به ایران ندارد.

گلایه عارف از کارپرداز مجلس امید

عارف در ادامه این بحث اظهار داشت: گله از برخی دوستان دو آتشه اصلاح‌طلب این است که سربزنگاه کار دیگر می‌کنند که من این رفتار‌های اشتباهشان را خصوصی به خودشان می‌گفتم و اسم‌های آن‌ها را داریم، اما هیچ گاه علنی اعلام نکردیم. خصوصی به آن‌ها می‌گفتم تا خودشان را اصلاح کنند. به آن‌ها می‌گفتم آقا یا خانم نماینده، نباید این کار را می‌کردید و اگر می‌خواهید کاری کنید بگویید. رئیس فراکسیون امید در مجلس دهم در نقد عملکرد آن مجلس، گفت: سفر‌های خارجی مجلس دهم بیش از حد معمول بود. به کارپرداز مجلس گفتم «آقای نعمتی لیست سفر‌های خارجی نمایندگان مجلس را به من بدهید» چند بار گفت چشم، می‌دهیم، نمی‌دهیم و... گفتم کل مجلس را ندهید و تنها اعضای فراکسیون امید را بدهید که نداد.

وزیر اسبق صنایع درگذشت

دکتر محمد هادى نژادحسینیان وزیر صنایع دولت آیت الله هاشمى و سفیر اسبق جمهورى اسلامى ایران در نیویورک درگذشت. وی در کابینه موسوی به وزارت راه برگزیده شد و در کابینه سازندگى، وزیر صنایع سنگین بود و در دوره اول وزارت کمال خرازی در وزارت خارجه، سفیر دائم ایرن در سازمان ملل شد و در نهایت به نمایندگی ایران در سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) انتخاب شد.

عطریانفر: ورود زنگنه و شریعتمداری به انتخابات منوط به تایید «ناسا»ست

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران به بیان توضیحاتی درباره ورود بیژن نامدار زنگنه، محمد شریعتمداری و مصطفی تاج‌زاده به انتخابات پرداخت.محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره کاندیداتوری بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و محمد شریعتمداری وزیر کار از سوی جبهه اصلاحات گفت: این افراد برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری مطرح هستند، ولی هنوز حضور آنها قطعی نشده است. عطریانفر اظهار کرد: این افراد در جبهه اصلاحات مطرح هستند، ولی نهایی شدن آنها در لیست اصلاحات منوط به این است که در تشکیلات ناسا مسیر را طی کنند.

محمود صادقی: همه به نفع یک نفر کنار می‌رویم

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها ضمن اعلام اینکه کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری هست، گفت: برنامه‌ام را به جبهه اصلاحات ارائه خواهم کرد.محمود صادقی نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی ضمن تایید اینکه داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد شد، گفت: برنامه‌ام را به جبهه اصلاحات ارائه خواهم کرد. وی در پاسخ به این سوال که شما در انتخابات یازدهمین دوره مجلس ردصلاحیت شدید، آیا ممکن است در این انتخابات نیز صلاحیت‌تان تایید نشود، عنوان کرد: با خداست!صادقی در خصوص ارتباط خود با دیگر افراد پیشنهاد شده در نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان هم اظهار داشت: همه افراد عضو یک مجموعه هستند و تعاملاتی با یکدیگر دارند.وی در پاسخ به این سوال هم که اگر تایید صلاحیت بشوید و چند کاندیدای اصلاح‌طلب در صحنه حضور داشته باشند، برنامه‌تان چه خواهد بود؟ گفت: ما تابع تصمیم جمعی هستیم. کاندیدای نهایی از طریق جبهه اصلاحات معرفی خواهد و دیگر کاندیداها به نفع کاندیدای واحد کناره‌گیری خواهند کرد.

لاریجانی را در اردوگاه اصولگرایی نگه داریم

غفوری فرد تاکید کرد: هرچند ایشان هنوز اعلام نکردند که برای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا هستند یا خیر اما امیدواریم اگر ایشان به کاندیدا شدن تمایل دارند پیگیری شود که حتما برخورد دوستانه ای از سوی اصولگرایان صورت گیرد و تلاش کنیم که در اردوگاه اصولگرایان بماند.این عضو جبهه پیروان گفت: ایشان چهره ای خدوم و مورد علاقه رهبری هستند و رهبر انقلاب مسئولیت خوبی مانند نماینده خود در مذاکره با تفاهم نامه ۲۵ ساله چین را به ایشان دادند.غفوری فرد افزود: خود من سفری در مجلس هشتم به چند کشور آسیایی همراه ایشان داشتم و دیدم که سیاستمداری پخته است و امیدواریم ایشان را در جریان اصولگرایی حفظ کنیم. اگر گلایه و نگرانی هم هست برطرف شود؛ البته فقط بحث حضور در انتخابات ریاست جمهوری نیست و موضوع اصلی استفاده و بهره گیری از تجربه و شخصیت ایشان است.

زیدآبادی: اصلاح‌طلبان سه گزینه دارند اما اکثریت‌شان با این گزینه‌ها موافق نیستند!

احمد زیدآبادی، نویسنده و تحلیلگر سیاسی، در یادداشتی نوشت: با وضعی که برای محمدجواد ظریف پیش آمده است، به نظرم اصلاح‌طلبان از این پس فقط سه گزینه در برابر انتخابات ریاست‌جمهوری پیش روی دارند.

گزینه نخست، معرفی سیدمصطفی تاج‌زاده به عنوان تنها کاندیدای جبهۀ اصلاحات و مشروط کردن گام بعدی خود به رد یا تایید صلاحیت او.
گزینۀ دوم، رضایت دادن به حمایت از کاندیداهایی از اعضای دولت با سطح رأی پایین و یا خارج از دولت نظیر محمدرضا عارف و مسعود پزشکیان (هرچند تأییدصلاحیت آقای پزشکیان به نظرم محل تردید است).
گزینۀ سوم، مذاکره با کاندیدای ملایم‌تری در بین اصولگرایان به منظور حمایت غیررسمی از او در ازای توافقات مشخص.
ظاهرا غالب اصلاح‌طلبان با هیچ‌ یک از گزینه‌های سه‌گانه فوق موافقتی ندارند. اما مگر گزینه دیگری هم قابل تصور است؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷۵
داشتن تناسب اندام و شکم صاف تاثیر زیادی در جذابیت و سلامت دارد به طوری که یک فرد زشت و لاغر شاید از یک فرد زیبا اما چاق جذابیت بیشتری داشته باشد

لذا عزیزانم سعی کنید پر خوری نکنید و از مواد غذایی شیرین دوری کنید

لاکن مطمئن هستم کسی به صحبتهایم اعتنا نمیکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
محض اطلاع،در تاریخ امریکا،کاندیدای چاق و کچل،تا حالا رای نیارده برا ریاست‌جمهوری
همین الان و با این شرایط فلاکت بار اقتصادی نقاط محروم کشور که بیش از 90 درصد کشور رو شامل میشه بالاترین زاد و ولد رو دارن و در روستا ها که اوضاع خیلی بدتر هست و بخاطر گرفتن یارانه بیشتر مردم با هم مسابقه گذاشتن

اطراف خودتون رو ببینید طرف بیکاره یا کارش با حقوق زیر 2 تومنه و کرایه نشین هم هست اما حداقل یک بچه رو داره

قدرت یک کشور به جمعیت اون نیست مثلن هند رو ببینید 99 درصد مردمش فقیرن یا همین چین در عوض شما کشور های شیخ نشین رو ببینید یا اسراییل، کانادا، سویس و حتی آمریکا نسبت به مساحت و امکاناتی که دارن جمعیت متناسبی دارن و اکثرشون هم رشد منفی جمعیتی دارن و کمبود نیروشون رو با گرفتن افراد متخصص از دیگر کشور ها تامین میکنن و کلی در هزینه ها صرفه جویی میکنن و همه مردمشون نه به صورت جزیره ای در سطح بالایی از رفاه قرار دارن
آفتابه لگن هفت دست، شام و ناهار هیچی
رای ی ی ی بی رای ی ی ی
پاسخ ها
نا امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
من رای میدهم
جناب قالیباف ، باید صبر کنید و طعم جبهه پایداری ها را بچشید
متاسفانه آنقدر از اصلاح طلبان و اصولگرایان میانه رو و معتدل دوری کردید
که قطعا روزی را خواهیم دید که جبهه پایداری ها برخورد حذفی بدی با شما و دوستانتان خواهند کرد
به هر حال رای بی رای
200 میلیارد کمک؟
به منم کمک کنید
دولت ها فقط مجری تصمیمات دیگران هستن، و از خودشون حق تصمیم و اختیاری نداره، خب دیگه تکلیف مردم روشن شد انتخابات فقط اسمش انتخاباته !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
همون وظیفه اجراییشون هم درست انجام بدن ما بسمونه
ناشناس
| France |
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
اگر قراره دولت و مجلس سیاستهای از پیش تعیین شده رو اجرا کنند چرا اینهمه هزینه میشه برای تبلیغات و برگه رای و صندوق و .... خب کسانی که تعیین کننده هستند خودشون هم اجرا کنند
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
دولت اگه از گروه ما باشه اختیار تام داره ( مثل دوره اول احمدی نژاد ) ولی اگه از ما نباشه باید مجری تصمیمات ما باشه وگرنه محاکمه اش میکنیم
رجانیوز رسانه جریان انحرافه نه پایداری
آقای دکتر علی لاریجانی یک سر و گردن از تمامی کاندیداهایی که تا کنون اعلام آمادگی کرده اند یک سر وگردن بالاتر است و اینکه نه اصلاح طلب از وی حمایت میکند ونه اصولگرا نشانه استقلال شخصیتی ایشان است . تنها نقطه ضعف ایشان دوستی وهمراهی با روحانیست که اگر این مطلب بمفهوم ادامه دادن راه آقای روحانی باشد همان نامزد نشوند خیلی بهتر است
پاسخ ها
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
لاریجانی چون با تندروها موافق نبود باید حذف میشد
کلا رای بی رای .
رای بی رای
واقعیت اینه که سیاست کلی نظام مبارزه با استکبار امریکا و نوچه اش اسراییل هست ،، و در این را از تلاشی دریغ ندارد ،، هر کس مرد میدان است و میتونه بدون آویزان شدن به کدخدا این مسیر رو رو ادامه بده ؟؟ رهبری علنا به همه گوشزد کردن که سیاست خارجی کشور تغییر ناپذیر است ولی تعدیل پذیر هست یعنی با توجه به افکار دولت دستخوش تغییرات کوچک میشود ، برجام فقط بخاطر اینکه روحانی توانست با با شانتاژ روحانی تصویب بشه ووهیچ کس از سران نظام راضی نبودن که کشورهای اروپایی و امریکا برای صنعت هسته ای تعیین تکلیف کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
دمت گر که واقعیت را گفتن نمودی اکنون من واقعیت را دیگر میدانم چون تا کنون منتظر بودم تا تو بیایی و بگویی
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
دقیقا،حرف حساب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
بزنید دهن امریکا رو سرویس کنید
وقتی کشورهای اروپایی و آمریکا بخواهن برای صنعت هسته ای کشور تعیین تکلیف کنند شک نکید نه اقتصاد درست میشه نه سیاست، فعلا اصلاح طلبان ثابت کردن که بدون رابطه امریکا هیچ برنامه ای برای اداره کشور ندارن و بدون شک طرفدار نظام سرمایه داری و رانت خوری و رانت دهی هستند .نگاهی به وضعیت حقوقی کارمندان کنید از حقوق ۳۰۰ هزاری یه کشاورز داریم تا حقوق ۳۰۰ میلیونی یه پزشک و ۳ میلیاردی یک تاجر ؟؟؟
سر کاریم
شانس جبهه اصلاحات تقریبا صفر است و این دست پا زدن برجامی روحانی اخرین تلاش های روحانی برای ادای دین به اصلاحات است ، او با زیرکی تمام پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان رو نابود کرد و ملت به شدت از این جریان متنفر شدن ، جبهه اصلاحات در حوادث آبان با تایید کارهای روحانی و عدم حمایت از مردم ودیگه نمیتونه ادعای مردمی بودن داشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
ملت از هر ادم حقه بازی متنفر هستن
ربطی به روحانی نداره
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
اصل موضوع اینه که مردم فهمیدن در این حکومت مردم کاره ای نیستند ، بخاطر همون در انتخابات شرکت نمیکنند ، اگه بخوان شرکت کنند بازم شما بازنده اید
اگه احمدی نژاد واردگود بشه که عملا شانس همه صفر هست ولی اگه رد صلاحیت بشه شانس اول رییسی میباشد با ۲۳میلیون رای قاطع
این قدر تو سر وکله هم نزنید ظریف که نیاید مطمئن باشید دیگر امید چندانی به آمدن مردم پای صندوق های رای نیست وانتخابات یا دو مرحله ای میشود یا در رویدادی بی سابقه رئیس جمهوری با حداکثر ۱۲یا۱۳ملیون رای روی کار می آید .
پاسخ ها
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
توهمونی که با پرچم های مختلف ده بار نوشتی رای بی رای ،حالاپیشگویی هم میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
اولا که ظریف نمیاد ، اگه بیاد هم تایید نمیشه ، اگه تایید بشه هم نهایتا ۲ ملیون رای میاره ، چون درصد شرکت در انتخابات پایین خواهد بود ، چون میدانند که اگه انتخاب بشه هم کاره ای نیست و باید تابع میدان باشه
کاندید شدن از هر جناحی خیلی رو میخواد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
دقیقا
تاریخ ثابت کرده هر وقت در کشور در برابر امریکا وارد مقوله دو قطبی شد ملت ضربه فنی شدند ، از دوقطبی مصدق و کاشانی، ، تا دو قطبی کاذب ۸۸ و دوقطبی برجام و مذاکره و مقابله و مقاومت،
این اوخر هم لغو تحریم و دور زدن تحریم ؟؟ شک نکید این دفعه هم حق پیروز است و هر کس دل داده امریکا شود فنا میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
از نظر شما وحدت یعنی با من همراه شدن ، حرف از مصدق نزن که نیست از خودش دفاع کنه ،که اگه بود الان شما همه ساکت بودید
تاریخ ثابت کرده هر وقت در کشور در برابر امریکا وارد مقوله دو قطبی شد ملت ضربه فنی شدند ، از دوقطبی مصدق و کاشانی، ، تا دو قطبی کاذب ۸۸ و دوقطبی برجام و مذاکره و مقابله و مقاومت،
این اوخر هم لغو تحریم و دور زدن تحریم ؟؟ شک نکید این دفعه هم حق پیروز است و هر کس دل داده امریکا شود فنا میشود
برخی خدمات قالیباف
فرمانده لشکر خراسان در ۲۰ سالگی\راه انداژی پلیس۱۱۰\تجهیژکردن پلیس به خودروهای روژدنیامثل بنژ\ایجادپلیس الکترونیک وپلیس۱۰+\هشتمین شهردار برتر دنیادرسال۲۰۰۸اژسوی بنیادسیتی مایور\دریافت مدال bike city قطربدلیل توسعه دوچرخه سواری\تقدیرپرفسورسمیعی بدلیل ساخت بژرگترین بیمارستان مغرواعصاب جهان به شکل مغرانسان\تکمیل وساخت برج میلاد\احداث باغ پرندگان تهران\نمایشگاه شهر افتاب\بوستان نهج البلاغه\بوستان ولایت\ساخت پل جوادیه\پل طبیعت\دریاچه چیتگر\احداث تونل رسالت. توحید. امیرکبیر \ساخت ۲تالاربژرگ موسیقی و ۵۰سالن سینما وتیاتردرتهران\ساخت بیش اژ ۱۰۰کتابخانه عمومی وبژرگ\طراحی۱۱خط اتوبوس تندرو وBRT \توسعه خطوط مترو اژ ۷۰به ۳۰۰کیلومتر\ وارتقا،بژرگراههای امام علی ع و اژادگان و سایر بژرگراهها و......
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
حمله گاز انبری را یادت رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
اضافه کنید،واگذاری املاک شهرداری به از ما بهتران به بهای ناچیز،اطلاع نداشتن از کارهای خلاف معاونش آقای ع ش ،قصد لوله کردن دانشجویان بیچاره در کوی
دانشگاه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
کمک به مداحان. کمک های نجومی به حیریه امام رضا و الی اخر!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
حب ریاست بارزتربن نشانه شخصیت قالیبافه
جناب روحانی ملت نشان دادن دیگه مذاکره نمیخان ، شرافت، کار و تلاش مسئولان و مردم راه نجات بخش اقتصاد کشور هست ، تو کاری با اقتصاد کشور کردی که تمام ملت رو گرفتار بورس ، ارز ، مسکن و..‌ کردی ، دیگه کافیه این زندگی سراسر نکبت و استرس ، میدونی چند نفر تو همین مدت بخاطر بورس سکته کردن ؟ طرف با ۲ میلیارد واردبورس شده ۷۰۰ میلیون براش مونده ؟؟ چرا از روزی که دلار از ۳۲ به ۲۳ رسید یه قلم از کالاها یه ریال ارزون نشد ؟؟ این نشون میده این ارزانی کاملا صوری و حساب شده و با کمک بانک مرکزی میباشد .
برخی خدمات دکتر قالیباف
فرمانده لشکر خراسان در ۲۰ سالگی\راه اندازی پلیس۱۱۰\تجهیزکردن پلیس به خودروهای روزدنیامثل بنز\ایجادپلیس الکترونیک وپلیس۱۰+\هشتمین شهردار برتر دنیادرسال۲۰۰۸ازسوی بنیادسیتی مایور\دریافت مدال bike city قطربدلیل توسعه دوچرخه سواری\تقدیرپرفسورسمیعی بدلیل ساخت بزرگترین بیمارستان مغزواعصاب جهان به شکل مغزانسان\تکمیل وساخت برج میلاد\احداث باغ پرندگان تهران\نمایشگاه شهر افتاب\بوستان نهج البلاغه\بوستان ولایت\ساخت پل جوادیه\پل طبیعت\دریاچه چیتگر\احداث تونل رسالت. توحید. امیرکبیر \ساخت ۲تالاربزرگ موسیقی و ۵۰سالن سینما وتیاتردرتهران\ساخت بیش از ۱۰۰کتابخانه عمومی وبزرگ\طراحی۱۱خط اتوبوس تندرو وBRT \توسعه خطوط مترو از ۷۰به ۳۰۰کیلومتر\ وارتقا،بزرگراههای امام علی ع و ازادگان و سایر بزرگراهها و......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
من هم می شه از پول هاش مثل شما بگیرم و تو سایت ها بنوسیم براش؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
و شیفتهههههههههه خدمت
انصافا این شریعتمداری یک سوپر رییس جمهور تمام عیار است .اون دامادش هم بیاد نور علی نور میشه.
شوق خدمت باعث شده تا هرکی بگه من کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری هستم..... والله شما با اغماض باید رئیس یک دبستان یا دبیرستان بشوید و نه بیشتر
باورم نمیشم فردی مثل عارف که حتی توان اداره یک مهد کودک رو نداره و تازه ایتاد نمام دانشگاه تهرانه و ماهی ۷۰ کیلیون تومن از دانشگاه تهران میگیره ماهی ۱۰۰ میلیون تومن هم بالت نمتیندگی مجلس در دوره قبل به صورت مادام العمر و ماهی ۹۰ میلیون تومن هم از دوره وزارت مخابرات و ماهبی ۱۲۰ میلیون تومن هم از دوره معاون اولی ریاستجمهوری مجلس جملات بالا رو گفته باشه چون معمولا ایشان حتی توانایی یک جمله صحبت کردن درست رو هم نداره
من که بی صبرانه منتظر روز رأی گیری هستم که به وظیفه ی شهروندی خود،با عقل و منطق و نه از روی احساس،عمل کنم و رأی ندهم،چون همه ی افرادی که قراره بیان و ایران را بسازنند،خودشان در چهل ساله گذشته،کم ایران را ویران نکرده‌اند.
وقایع اخیر اثبات کرد دولت هیچکاره است پس رای مردم هم فقط مصرف نمایشی دارد. با این کاندیداهاهم که اصلا دلیلی برای رای دادن وجود ندارد. رای بی رای.
دو سوم خیرهاتون در مورد انتخابات هست چیزی که الان اصلا برای مردم مهم نیست، و کمتر از یک سوم خبرها تون از معیشت مردم می گه، چیزی که الان در صدر اولویت برای مردم هست. پس هر چه که در باره انتخابات می نویسید برای خودتون هست و نه کس دیگری!
خود گویی و خود به به کنی
غافل از شنونده ای اما !
حالا کی رای میده که اینقدر تجزیه تحلیل میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کامنتها رو هم که نمیزارید تا حداقل خودتون بفهمید کسی رای نمیده
تنها کسی که می تواند ایران را از این وضع اسف بار خارج کند احمدی نژاد است که حاضر است پیاده بههمه نقاط ایران برود نه مثل این آقای فعلی که دوپسال. است در قرنطینه به سر می برد ودر خانه وماشین نظر سنجی می کند وطرح های عمرانی را افتتاح می کند وبا کمال خون سردی به مردم می خندد واین قدر نادرست گفته که برکت را هم از مملکت برد ...
رای بی رای
پرداخت مبلغ 20 میلیون ریالی به حساب هریک از طلبه‌های حوزه علمیه و از طرف جناب آقای حسن روحانی از محل کدام ردیف بودجه انجام شده است و مستند قانونی آن کدام است؟»
مشارکت مردم بالای چند درصد؟؟؟
اگر چه صد درصد با پایداری ها مخالف هستم ولی با این بیانیه علیه قدرت طلبی بعضی ها در کسوت های مختلف کاملا موافق هستم!
احتمالا اپراتورها بر اساس فرمان میدان تصمیم گرفته اند که کلاب هاوس را فیلتر کنند چون تا انجا که می دانیم بر اساس قانون باید در شورای فضای مجازی فیلترینگ تصمیم گیری شود و با اطلاع وزیز باشد!!
جناب قالیباف ،
از جبهه پایداری ها باید بیشتر ضربه بخوری
اینهم پاداش دور شدن از خواسته های اکثریت مردم است
ریاست جمهوری جناب رئیسی احتمالا مذاکرات صلح با همسایگان جنوبی را به بن بست می برد.
رای بی رای
پشت پرده اختلال ها در کلاب هاوس مشخص شد؟

چه مردم ستمدیده ای هستیم
یا اونا دسترسی به سایت هاشون رو برای ما قطع میکنند
یا اینوری ها برامون فیلتر میکنند اونم حتی بدون حکم قضایی (بخوانید سرخود دستوری)

چقدر مردم مهم هستند!!!!!!!
بازهم انتظار رای دارید؟
واقعا؟!!!!
آقای رییسی اصول گرا نیستند..الکی جو ندید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
اصول طلب و اصلاح گرا همه فقط مجری هستنند ، یعنی در این حد
ایمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
دقیقا ایشون یک انقلابی هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
همانطور که آقای خاتمی اصلاح طلب نیست
خطاب به نوشته جبهه ايدارى ميشود گفت از كسيكه كاركوجك نكرده نميتوان كاربزرگ انتظار داشت كسى كه اصلا كارى بطرد خودش نمى خورد كارنامه كارى افراد را بايد ملاك قرارداد نه چيز ديگر
این نوشته رو لطفا تا پایان انتخابات نگه دارید و به درستی حرف من برسید:

رئییسی به هر علتی رئیس جمهور بعدی است و 8 سال تمام باقی می ماند

میزان رای دهندگان حداقل 30 میلیون نفر و حداکثر 40 میلیون نفر

گرانی ها هم در همه بازارها بعد انتخابات ارام ارام شروع میشود از جمله مسکن با وجود همه فشارها و تبلیغات و ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
مشارکت مردم حداکثر ۳۰ میلیون چه رئیسی باشه چه نباشه البته با ارفاق نوشتم ، اگه دقیقترش کنم زیر ۲۶ میلیون شرکت کننده
متاسفانه کشورشده یا اصولگرا یا اصلاح طلب یا جبهه پایدار وغیره غیره ایا کسی بفکرمردم هست مسلما خیر به عقیده من خداوند این مردم را نفرین نموده اگر نفرین نمی کرد وضعیت مردم چنین نبود ای کاش مردم ستم دیده مادرکشورغیرایران مانند زلاندنو یا هلند بدنیا می امدند آنوقت زندگی راحت وبی دغدغه داشتند کشوری که مردمش درنهایت صلح وصفا وخوشبختی مطلق دارند زندگی میکنند نه دروغ درکارشان هست نه ریا خداوند بهشت را برایشان رقم زده واطمینان دارم اینها هم دنیا دارند هم اخرت. اگر دران دنیا بهشتی باشد درکل مال همین هاست وجهنم ازآن ما ایرانی ها
رای بی رای ....والله به تمام مقدسات من دیگه رای نمیدم تا جایی هم که بتونم تبلیغ می کنم دیگران رای ندادند چون هرچه از این مسئولین دیدیم به نفع مردم نبود ....
درود بر ظریف
اول رئیسی
وگر نه سعید محمد ختم کلام
مطمئن باشیدهرکی بیادمردم رای نمیدن زیر۲۰درصد مردم ازاین دزداخیلی ضربه خوردند ودلخوشی ندارندایران روویران کردندباشعارهای توخالی
تابناک چرا نظرات منو چاپ نمی کنی، وچرا آرا رو میلی شماره می ندازی بعضی ها رو دوتا سه تا بالا میری بعضی ها رو یکی یکی
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی