بازدید 7435

مسی، بارسلونا را در کورس قهرمانی لالیگا حفظ کرد

کد خبر: ۱۰۴۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲ 03 May 2021

لیونل مسی بار دیگر بارسلونا را از یک شکست نجات داد و پیروزی را برای این تیم رقم زد.

به گزارش تابناک ورزشی، بارسلونا با پیروزی دشواری که درخانه والنسیا و به لطف درخشش مسی به دست آورد نگذاشت اختلافش با اتلتیکوی صدرنشین بیشتر از دو امتیاز شود.

در ادامه هفته سی و چهارم رقابت های لالیگا یک بازی برگزار شد. در این بازی که یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته بود بارسلونا مهمان والنسیا بود. شاگردان رونالد کومان با وجود آنکه گل نخست را دریافت کردند اما به پیروزی دست یافتند.

بارسلونا با نتیجه ۳ بر دو، سه امتیاز ارزشمند را از مستایا به ارمغان آورد. ستاره بارسلونا در این بازی مسی بود که دو گل به ثمر رساند. آنتوان گریزمان نیز دیگر گل آبی‌اناری‌ها را به ثمر رساند.

مسی، بارسلونا را در کورس قهرمانی لالیگا حفظ کرد

لیونل مسی در این بازی یک پنالتی از دست داد؛ کاپیتان بارسلونا برای نخستین بار در دوران حرفه ای خود، در دو بازی رفت و برگشت طی یک فصل لالیگا، مقابل یک تیم (والنسیا) پنالتی از دست داد؛ پنالتی مسی را در بازی رفت خائومه دومنک مهار کرد و همین کار را در بازی برگشت، یاسپر سیلسن انجام داد. 

 مسی در این بازی برای نخستین بار یک ضربه کاشته وارد دروازه والنسیا کرد، این پنجاهمین  گلی بود که مسی از روی ضربه آزاد برای بارسلونا به ثبت رسانده است. 

بارسلونا طی 16 باری که پس از هفته 34 موفق شده 74 امتیاز در لالیگا کسب کند، 13 بار قهرمانی را از آن خود کرده است؛ آنها تنها در سال های 2012، 2014 و 2017 در این امر شکست خورده اند. 

بارسلونا با پیروزی در این بازی ۷۴ امتیازی شد تا اختلاف دو امتیاز خود با اتلتیکوی صدرنشین را حفظ کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار