بازدید 9457

سیلاب در جاده قدیم تهران - بومهن

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از وقوع سیلاب در جاده قدیم تهران - بومهن خبر داد و گفت عوامل راهداری تا ایمن سازی کامل محور در حال پاکسازی هستند.
کد خبر: ۱۰۴۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲ 03 May 2021

به گزارش «تابناک»، عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بارندگی شدید و سیلابی شدن محور جاده قدیم تهران - بومهن اظهار داشت: با توجه به وقوع بارندگی رگباری شدید و جاری شدن سیلاب در محدوده کمرد تا جاجرود، محور جاده قدیم تهران - بومهن به صورت رفت و برگشت که توأم با مصالح و سنگ بوده و موجب اختلال در تردد ترافیک عبوری شده بود.

مصدقی با اشاره به پاکسازی محور جاده قدیم تهران - بومهن به‌علت وقوع سیلاب توسط عوامل راهداری استان تهران در تشریح بیشتر جزئیات این عملیات گفت: راهداری استان تهران با محوریت اداره راهداری شهرستان پردیس از ابتدای وقوع حادثه با ۸ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک در محل حاضر بودند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران بیان داشت: ۲۰ نفر از نیروها و عوامل راهداری پاکسازی محور و روان‌سازی ترافیک را بر عهده داشتند که علیرغم ترافیک سنگین محور، فعالیت عوامل تداوم یافت و محور همچنان تا ایمن سازی کامل در حال پاکسازی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی