بازدید 10534
۳

جدایی کمالوند از استقلال

فراز کمالوند سرمربی سایپا شد.
کد خبر: ۱۰۴۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ 02 May 2021

به گزارش تابناک، با بازگشت استقلال به تهران فراز کمالوند نیز به مدیریت باشگاه استقلال و همچنین فرهاد مجیدی اعلام کرد که قصد جدایی از این تیم و پیوستن به سایپا را دارد و مدیر فنی آبی پوشان تصمیم خود را برای این انتقال گرفته است.

به گزارش شفقنا ورزشی تیم فوتبال سایپا بعداز استعفای ابراهیم صادقی، محسن بیاتی نیا مدیر آکادمی باشگاه را به عنوان سرمربی موقت تیم انتخاب کرد تا در تعطیلات لیگ برتر تیم را تمرین دهد اما در زمان این انتخاب تاکید کرد محسن بیاتی نیا مربی موقت تیم است و به زودی سرمربی جدید به اردوی تیم ملحق می شود.

مدیر فنی آبی پوشان در بازگشت از عربستان به باشگاه استقلال اعلام کرده قصد جدایی از جمع آبی پوشان و ملحق شدن به تیم سایپا را دارد.

قرار است فراز کمالوند امروز در محل برگزاری دیدار دوستانه تیم فوتبال سایپا و بادران حاضر شده و مسابقه این تیم را از نزدیک تماشا کند. پیش از این تمرینات سایپا تا بازگشت استقلال و پیوستن کمالوند به این تیم زیر نظر محسن بیاتی نیا برگزار می شد.

لازم به ذکر است که جدایی کمالوند با رضایت مجیدی است و به احتمال زیاد جایگزین او یک مربی خارجی است.

باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی قصد دارند یک مربی با تجربه خارجی را به تهران آورده تا به این ترتیب جای خالی کمالوند در استقلال پر شود. البته آبی ها در این راه با دردسر بزرگ منع استخدام مربیان خارجی رو به رو هستند و این مربی خارجی در صورت حضور در استقلال، تا پایان فصل نمی تواند در مسابقات داخلی آبی ها را از روی نیمکت همراهی کند و حضور او تنها در تمرینات خواهد بود.

کمالوند در این خصوص گفت: خوشحالم که در این مدت کنار رفیق خوبم فرهاد مجیدی بودم. از او تشکر می کنم که به من اعتماد کرد و توانستم در خدمت باشگاه استقلال باشم. تجربه بسیار خوبی برایم بودم و جا دارد از انرژی مثبتی که هواداران استقلال به من دادند، تشکر کنم.

قبل از هر نوع همکاری با فرهاد مجیدی ما دوست هستیم و این دوستی قطعا ادامه دار خواهد بود. من درباره جدایی از استقلال با فرهاد صحبت کردم و با توافق و تعاملی که داشتیم این اتفاق رخ داد.

جا دارد از آقای مددی مدیرعامل باشگاه هم تشکر کنم که همکاری خوبی داشتند. از هواداران استقلال هم یکبار دیگر بابت لطفی که داشتند ممنونم و امیدوارم در آینده نیز این فرصت نصیبم شود تا در خدمت باشگاه بزرگ استقلال باشم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
آفرین آقای کمالوند "برو فکر نان کن که خربزه آب است ".
کمالوند از لحاظ اخلاقی فنی بسیار پایین هست
من هم بعنوان یک استقلالی از زحمات شما که بر هیچکس پوشیده نیست تشکر میکنم ' ولی کاش نمیرفتی ' دعای ملیونها استقلالی پشتو پناهت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر