بازدید 8136
۱

ادعای جدید در مورد مرگ مارادونا؛ رها شد تا بمیرد

ادعاهای جدیدی در مورد مرگ اسطوره فوتبال آرژانتین- دیگو مارادونا- مطرح شده است که حاکی از بی‌توجهی به روند درمانی او دارد.
کد خبر: ۱۰۴۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷ 01 May 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از فرانس۲۴؛ یک کمیته تخصصی که برای تحقیق در مورد مرگ مارادونا تشکیل شده در گزارش ۷۰ صفحه‌ای خود مدعی شد او به دلیل عدم رسیدگی صحیح پزشکی از دنیا رفته است. این کمیته اعلام کرد: مارادونا که روز ۲۵ نوامبر سکته کرد، درحقیقت ۱۲ ساعت قبل از سکته روند مرگ را آغاز کرده بود و این روند بسیار طولانی و عذاب‌آور بوده است. این گزارش تاکید می‌کند که رسیدگی لازم برای نجات جان مارادونا انجام نشده و او رها شده تا بمیرد.

این کمیته از سوی دادستانی آرژانتین تشکیل شد و متشکل از ۲۰ کارشناس است تا به صورت دقیق در مورد مرگ مارادونا تحقیق کند. این کمیته در مورد قصور احتمالی در مرگ این اسطوره فوتبال دنیا نیز تحقیقات کرده است. به همین خاطر چند پزشک و پرستار که مستقیماً با مارادونا در ارتباط بودند مورد بازجویی قرار گرفتند. اگر ادعاها در مورد قصور پزشکی در مرگ مارادونا اثبات شود هرکدام از متهمان به ۱۵ سال زندان محکوم خواهند شد.

لئوپاردو لاکیو جراح مغز و اعصاب متهم اصلی پرونده مرگ مارادونا است و دو دختر مارادونا از او شکایت کرده‌اند. آنها می‌گویند این جراح مسئول اصلی بدتر شدن وضعیت پدرشان بعد از عمل سر است.

 

شفقنا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
اعدامشون کنید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر