بازدید 23218

واکنش رئیس کمیسیون اصل ۹۰ به فایل صوتی ظریف

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: آقای ظریف در مصاحبه‌ای که فایلش منتشر شده مطالبی را مطرح می‌کند که گویا فراموش کرده وزیر خارجه کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۱۰۴۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۵ 26 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فایل منتشر شده از مصاحبه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه گفت: آقای ظریف باید راجع‌به مطالبی که در این مصاحبه مطرح کرده توضیحات لازم را بدهد.

وی افزود: آقای ظریف در این مصاحبه مطالبی را مطرح می‌کند که گویا نمی‌داند وزیر خارجه کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران است و مسائلی را به چالش می‌کشد که جزو خطوط قرمز جمهوری اسلامی است که وی در آن سمت وزارت امور خارجه را دارد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: آقای ظریف پس از ۴۰ سال در حوزه دیپلماسی در جمهوری اسلامی ایران گویا هنوز متوجه خطوط قرمز نظام و خط مشی نظام در حوزه سیاست خارجی نیست.

پژمانفر خاطرنشان کرد: این قبیل افراد باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران خط مشی‌اش مبارزه با استکبار و در رأس آن‌ها آمریکای جهانخوار است و کار به گونه‌ای نیست که ما بخواهیم کشورمان را مثل کشور‌های دیگر از جمله کشور‌های غربی اداره کنیم.

به گزارش فارس، اخیراً یک فایل صوتی از مصاحبه محمدجواد ظریف منتشر شده که وی در آن عنوان می‌کند که در جلساتی که داشتیم دائماً شهید سلیمانی به من می‌گفت که فلان موضوع را به فلان شخصیت فلان کشور بگو و مسائل را پیگیری کن و همیشه فرماندهان میدان بودند که مسائل خود را پیگیری می‌کردند و اینگونه نبود که من از آن‌ها بخواهم که فلان کار را بکنند که از جمله آن می‌توان به بحث سوریه اشاره کرد که البته این مسئله موضع نظام بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴۹
انتشار یافته: ۱۲
همش یازی انتخابات و تنور داغ است
متاسفم برای دستگاه دیپلماسی کشور که فهم و بصیرت انقلابی بودن رو نداره! اون وقت اینها میخوان با مذاکره منافع ملی رو حفظ کنن؟
فقط اونجا که میگه روسیه کارشکنی میکنه.
بازم تابی پوتین و روسیه خط قرمزته ؟
اینها را ملت نمی گن رئیس باصطلاح دیپلماسی کشور میگه.
یعنی وقتی گوینده خبر تلوزیون میلی پرطمطراق میگه روسیه از برجام حمایت میکنه دوست دارم جفت پا برم تو صورتش
برو بابا
واقعیاتی که مطرح شده و عده ای فریب خورده دلواپسان رانت و تحریم و ثروت و قدرت سفارت عربستان را تخریب کردند که هنوز هم ملت تاوان همان را میدهد و تحریمها نتیجه همان کار خودسرهای وابسته به طیف قدرت و رانتخوار هست.
جناب پژمانفر ظرف مدت 40 سال کل دستگاه دیپلماسی نه تنها پیشرفت نکرد بلکه کلا در نابودی کامل است تا کی ما باید سر جنگ داشته باشیم با دیگران ملت خسته شده اند تا کی منزوی و همیشه در اصطراب باید باشیم ملت خسته شده اند کی قرار این چیزها رو دولتمردان ما بفهمد الله و الم
اگه کسی کار سیاسی میخاد انجام بده باید درس سیاست خوانده باشه مشکل مملکت اینه که نظامی سیاستمدار میشود دکتر و مهندس قاضی هم‌میشود
دیگه دستتون رو شده این حرفها بی فایده است!!
چرا امثال این حاج اقا که در امور دیپلماتیک و سیاست بین الملل را نمی دانند اظهار فضل می کند و همه چیز را که نمی تواند پاسخ دهدو با تهدید به خط قرمز مرتبط می کند.من اکنون فایل صوتی ایشان را دارم گوش می کنم هیچ اشکالی هم ندارد
ما اگه نخواهیم با امریکا و غرب سر ستیز داشته باشیم کیو باید ببینیم؟ چرا دست ازسر مردم بر نمیدارید؟ کی تموم میشید شماها که ما هم مثل ادم زندگی کنیم؟
همتون سر و ته یه کرباسید
واقعیت تلخ است

چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر