بازدید 15876
۹

قدردانی ترکیه، افغانستان و پاکستان از ایران

وزرای امور خارجه سه کشور ترکیه، افغانستان و پاکستان از نقش کشورهای منطقه و همسایه از جمله ایران در میزبانی پناهندگان افغان قدردانی کردند.
کد خبر: ۱۰۴۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹ 24 April 2021

به گزارش تابناک، به نقل از روزنامه ینی شفق ترکیه، مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه، شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان و محمد حنیف اتمر وزیر خارجه افغانستان روز گذشته در نشستی مجازی با موضوع صلح افغانستان شرکت کردند که در بخشی از بیاینه پایانی این نشست آمده است: سه کشور از نقش کشورهای منطقه و همسایه به ویژه ایران و پاکستان در میزبانی پناهندگان افغان به مدت بیش از چهار دهه قدردانی کرده و خواستار شرایطی قابل اجرا در افغانستان برای بازگشت اختیاری، امن، عزت‌مندانه، سریع و پایدار آن ها از طریق برنامه ای با پشتوانه مالی کافی شدند.

آنکارا، اسلام آباد و کابل از جامعه جهانی خواستند به کشورهای میزبان در برآورده ساختن نیازهای ضروری پناهندگان افغان کمک رسانی کرده، از بازگشت آن ها و تلاش دولت افغانستان برای استقرار مجدد حمایت کنند.

منبع: ایسنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
واقعا جالبه برای افغانستان کنفرانس میزارند از ایران که بیشترین اسیب را از جنگ داخلی افغانستان دیده دعوت نمیکنند و متولی این کنفرانس ترکیه که با افغانستان مرزی ندارد هست.
ننگ بر این مسئولین وزارت خارجه که فقط عاشق چشم و ابروی اروپا و بایدن هستند و همسایه ها را کلا رها کردند
بعد از چند سال حالا برکیه عزیز شده و ایران را دور زدنند افاغنه نمکدان شکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
عزیزدل برادراینقدرخرده مگیرانهاوزیرخارجه افغانستان به تمع کمهای جامعه جهانی این حرفه زده است ورنه چنین چیزی نمگفتن انهاقدردانی کردن نه نمک دون شکنی به متن دقط کن بعدبیاخرده بگیرواقعاازاخبارچیزینمی فهمید نظرندهید
سلام
دیپلماسی فعال اینه دیگه!!!
ما فقط با امریکا و اروپا برجام بازی میکنیم. بقیه دنیا را بی خیال.
ما رفتیم سراغ کدخدا
رعیت را ولش
الان حکومت ایران از خوشحالی غش کرده . همه پناهنده ها باید به کشورشان باز گردند زیرا اوضاع اقتصادی ایران به حدی فجیع است که مردم ایران همین روزها به پاکستان و حتی افغانستان و عراق هم پناهنده خواهند شد.
به پاس قدردانی پناه دادن اوارگان همسایه عزیز افغانستان دراین چنددهه حق ابه مردم سیستان رو دولت افغانستان قطع کرد این هم نمک نشناسی وبه پاس این همه سال خدمت وپناه دادن به اوارگان افغانستان....دست مردم ایران نمک نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
ماممنون ملت شریف ایران هستیم بخاطر برخوردهای انسانی واسلامی شان باپناهنده گان امادراین مدت مهاجرین ماجزکارسری گوره هیچ هنربلدنشدن ازکوچکترین خدمات محروم بودن حتی ازگرفتن سم کارت وکارت بانکی مهاجرین که قانونی بودن درحال که مهاجرین مادرکشورهای بقیه هنرمندومعلم مهندس شدن دربعض کشورهای اوروپای الان بهترین وظیفه دولتی دارن حدمات خوبی دادن حتی مهاجرین که درپاکستان بودن کشورکه خودش انچنان پشرفته نیست وادعاهم نداره امادرکل خوب است فقط اجازه دادن نفس کشیدن وازآگسژن پول نگرفتن
زنده باد افغانستان زنده باد ایران زنده باد پاکستان همه مان مسلمان هستیم زنده با اسلام
واقعا این افغانی ها چه فکر کردند که همشون ریختن تو ایران؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار