بازدید 10868
۵
مشکل عجیب آلکنو با اعتراف داورزنی

سرمربی روس تیم ملی والیبال، انگلیسی بلد نیست!

آلکنو، خیلی ضعیف انگلیسی صحبت می‌کند و تسلط زیادی به این زبان ندارد. سرمربی تیم ملی والیبال ترجیح می‌دهد روسی صحبت کند، چون زبان مادری او است
کد خبر: ۱۰۴۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰ 24 April 2021

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در مورد آلکنو سرمربی جدید تیم ملی والیبال گفت: آلکنو با یک هفته تاخیر کار خود را در تیم ملی آغاز کرد. او برای دیدن مادر خود مجبور شد به بلاروس سفر کند. لژیونرهای تیم ملی والیبال، به اردو دعوت شدند و کار خود را شروع کردند. یک خرداد عازم ایتالیا می‌شویم تا در مسابقات لیگ ملت‌های اروپا شرکت کنیم. هدف ما در لیگ جهانی، آماده سازی برای المپیک است. هدف گذاری‌های زیادی برای لیگ ملت‌های اروپا داریم.

او ادامه داد: ۳ بازی تدارکاتی را قبل اعزام به این مسابقات، انجام می‌دهیم. روی نیمکت تیم ملی والیبال ۵ نفر می‌نشینند. پیمان اکبری و فنون روان جزو دستیاران آلکنو هستند. این دو مربی در لیگ جهانی و المپیک، به آلکنو در بحث فنی کمک می‌کنند. مترجم آلکنو(توتولو)، ۳۵ سال در روسیه بوده است و تجربه زیادی دارد. او با آلکنو ایتالیایی حرف می زند.

آلکنو خیلی ضعیف انگلیسی صحبت می‌کند

داورزنی در ادامه به مشکل ارتباط این مربی با بازیکنان ملی پوش ایران پرداخت و اشاره کرد: آلکنو، خیلی ضعیف انگلیسی صحبت می‌کند و تسلط زیادی به این زبان ندارد. سرمربی تیم ملی والیبال ترجیح می‌دهد روسی صحبت کند، چون زبان مادری او است. قرار شد یک نفر که به زبان روسی مسلط است، خیلی سریع صحبت‌های آلکنو را به بازیکنان انتقال دهد. سعید معروف از امروز به اردوی تیم ملی والیبال ملحق می‌شود. موسوی و عبادی پور هم، طبق برنامه به اردو ملحق خواهند شد. سایر بازیکنان، به اردوی تیم ملی اضافه شدند و کار خود را زیر نظر آلکنو انجام می‌دهند.

داورزنی در ادامه اظهار کرد: در لیگ ملت ها، ۲ تیم روی نیمکت خواهیم داشت. بعضی از بازیکنان، در ترکیب تیم ملی بزرگسالان هستند و برخی دیگر در تیم ملی نوجوانان حضور دارند. هر ۲ تیم، باید زیر نظر یک سرمربی کار کنند تا به مشکل نخوریم. بازیکنان تیم ملی نوجوانان استعداد زیادی دارند و جزو آینده داران والیبال هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
همه روسها حتی اساتید دانشگاه هم انگلیسی بلد نیستند.
چون هم به زبان مادریشون تعصب دارند، و هم نیازی نمیبینند که انگلیسی بلد باشند.
پاسخ ها
ولادیمیر پوتین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
پس برادرهای روس خیلی احمق هستند.اسمش تعصب نیست
یک تعصب احمقانه روسی
حالا آینده نگری رهبر معظم انقلاب در عدم تدریس فقط زبان انگلیسی مشخص میشه
خوب مگه مترجم زبان روسی نداریم یارو انگلیسی نیست که ازش توقع انگلیسی حرف زدن دارید، آدم یاد شهر قصه میفته یادش به خیر، روس‌ها همسایه ما هستند و ما دو ملت مکلفیم زبون همدیگر را بفهمیم، چرا آثار نویسندگان روس باید از فرانسوی به فارسی ترجمه شده باشد و نه مستقیم از روسی به فارسی؟ آمریکا دلار را به زور و گرم کلفتی پشتوانه پول جهانی کرده و ما و خیلی جاهای دیگه داوطلب و فی سبیل الله شدیم مصرف کننده و مبلغ زبان انگلیسی.. افسوس
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر