بازدید 9702
شبکه بهداشت اهواز باید شفاف سازی کند

یک دوز واکسن چگونه از دفتر شهردار اهواز سردرآورد؟

عضو شورای شهر اهواز گفت: متولیان شبکه بهداشت شرق اهواز باید جزئیات ماجرای واکسن شهردار اهواز را توضیح دهند و روشن کنند چگونه ممکن است دفتر نوشادی شهردار اهواز با یک پاکبان اشتباه گرفته شود؟!
کد خبر: ۱۰۴۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲ 19 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از اهواز، جاسم موسی‌پور، عضو شورای شهر اهواز در واکنش به خبر سواستفاده شهردار اهواز از سهمیه واکسن پاکبان‌ها در صفحه خود در شبکه‌های مجازی نوشت: متولیان بهداشت شرق اهواز باید جزئیات ماجرای واکسن شهردار اهواز را توضیح دهند و روشن کنند چگونه ممکن است در دفتر شهردار اهواز، آقای نوشادی با یک پاکبان اشتباه گرفته شود؟!

در ادامه آمده است: این در حالی است که واکسیناسیون پاکبانان و غسالان در بهشت‌آباد انجام شده است! آیا تحت فشار مدیران شهرداری یک دوز واکسن چینی به دفتر شهردار رفته و یا اشتباهِ متولیان واکسیناسیون بوده و یا اینکه تفسیر متفاوتی از مشمولین واکسن داشته‌اند؟

موسی‌پور نوشته است: اگر اشتباه از شبکه بهداشت بوده به مانند رئیس دانشکده آبادان عذرخواهی کنند و شفاف، اسامی مسؤولین استانی را که از این سهمیه استفاده کرده‌اند اعلام نمایند.

در ادامه آمده است: به هر حال توضیحات هر دو مجموعه دارای ابهامات است و سریعا باید شفاف‌سازی کنند. از ریاست شورا هم تقاضای تشکیل فوری کمیسیون تحقیق و تفحص در این رابطه را داریم که در صورت اثبات تخلف در شهرداری، بدون تردید باید برخورد مقتضی صورت پذیرد.


به گزارش خبرگزاری فارس، لطفعلی زاده یک عضو دیگر شورای شهر اهواز خواستار عزل و برخورد قضایی با نوشادی شهردار اهواز به علت سوءاستفاده از واکسن کرونای غسال‌ها شد.

سخنگوی وزارت بهداشت نیز در واکنش به تخلف شهردار اهواز و آبادان به دلیل استفاده از واکسن پاکبان‌ها گفت: درخواست وزارت بهداشت این است که این افراد به مراجع قانونی معرفی شوند.

سرپرست بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان نیز گفت: شهرداران اهواز و آبادان و اعضای شورای شهر آبادان به هیئت تخلفات معرفی خواهند شد و از آنجایی که تخلف آن‌ها جنبه عمومی دارد به دادگاه نیز معرفی می‌شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان