بازدید 38124
دو هزار و چهارصد و سی و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

عطریانفر: ظریف مجبور شود می‌آید / قدیری ابیانه: احمدی‌نژاد شبیه ابوبکر البغدادی است / کنایه زاکانی به سخنان دیروز روحانی / اگر پول یارانه را به مردم می‌دادیم، آبان ۹۸ اتفاق نمی‌افتاد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند امارات: چرا ایران غنی‌سازی دارد و ما نداریم! / جعفرزاده: خرابکاری در نطنز اعتراض به مذاکرات است / کنایه سنگین روزنامه کیهان به آشنا و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۴۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴ 15 April 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

پیشنهاد کیهان: بهتر است «گوگل» بسته شود

کیهان نوشت: واقعیت این است که گوگل «آگاهانه» یکسری نتایجی را به شما ارائه می‌دهد که اتفاقاً کاملا گزینش‌شده هستند.به این ‌ترتیب، کاربران اینترنتی عملا مجبور هستند از میان مجموعه‌ای محدود از گزینه‌هایی انتخاب کنند که گوگل قبلا برای آنها گزینش کرده است.فضای مجازی در ایران به‌ عنوان کشوری که تحولات سیاسی آن برای غرب و به‌خصوص ایالات متحده بسیار مهم است، مطمئنا بسیار مدیریت شده و بعید هم نیست که شبکه‌های اجتماعی را برای انتخابات پیش‌رو مدیریت کرده باشد تا مردم را در تصمیم‌گیری‌های خود دچار ابهام کند.برای اینکه یک فضای مجازی مطمئنی که در آن امنیت ملی کشورمان زیر سؤال نرود داشته باشیم، باید رئیس شورای عالی فضای مجازی، دبیر شورا و وزیر ارتباطات در یک مسیر به مدیریت و کنترل آن اقدام نمایند.

انبارلویی: حداقل ۲ میلیون جوان ایرانی منتظر دستور هستند تا دمار از روزگار اسرائیل درآورند

فعال سیاسی اصولگرا: من نمی‌دانم رفتار دیپلماتیک ما کجا به خطا رفته که رژیم صهیونیستی به خود اجازه می دهد در اندازه یک «بچه پررو» ظاهر شود و در داخل دست به ترور بزند یا خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای داشته باشد و جاسوسان آن‌ها به راحتی هر جا بتوانند سرک بکشند. این پررویی تا آنجا ادامه یابد که وارد ماجراجویی دریایی شود!/فارس

کنایه زاکانی به سخنان دیروز روحانی

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: آقای روحانی زمانی می‌گفتند من کی وعده صد روزه داده‌‌ام؟ آقای روحانی فکر می‌کنند مردم دچار احساس مشکل هستند، در حالی که مردم واقعا مشکل دارند.راستی‌آزمایی برداشتن تحریم‌ها را آقای روحانی فقط روی کاغذ بلدند؛ مثل همانی که در برجام بود و اتفاقی نیفتاد اما آقای روحانی می‌گفت دیدید بلدیم ما!

ستایش خاص عادل از مهدی طارمی

عادل فردوسی پور درباره گل مهدی طارمی گفت:یکی از بهترین کامنت‌هایی که درباره مهدی طارمی استفاده کرده‌ام، تشبیهش به دکتر جکیل و مستر هاید (فیلمی در ژانر ترسناک و علمی- تخیلی به کارگردانی ویکتور فلمینگ) است.واقعا مهدی برای من دکتر جکیل و مستر هاید است. در یک بازی، موقعیتی را که هر بازیکن معمولی ممکن است گلش کند، خراب می‌کند ولی در یک بازی هم توپ‌هایی را گل می‌کند که بازیکن‌های بزرگ هم ممکن است گلش نکنند، مثل همین گلی که به چلسی زد.کلا آدم بی‌خیالی است. شاید این ویژگی منفی به‌نظر بیاید ولی خیلی وقت‌ها هم مثبت است. تقریبا همه کارهایی که احساس می‌کند توانایی‌اش را دارد در زمین انجام می‌دهد.فکر می‌کنم الان اعتماد به نفسش هم بالا رفته، چون پارسال که آقای گل مشترک شده و امسال هم عملکردش خوب بوده. در نتیجه هر کاری دلش می‌‌خواهد انجام می‌دهد. این بی‌خیالی خیلی بهش کمک می‌کند.

هشدار پزشکان: عده‌ای از ترس موج چهارم کرونا به الکل پناه بردند

رئیس بخش مسمومین بیمارستان لقمان حکیم: مصرف خوراکی الکل هیچ تاثیری در بهبود و پیشگیری از کرونا ندارد، مصرف خوراکی الکل صنعتی، عوارض خطرناکی به دنبال دارد.با شروع پیک چهارم کرونا در هفته‌های اخیر شاهد افزایش موارد مسمومیت با الکل متانول یا سمی بوده ایم.این فرض اشتباهی است که با مصرف الکل و یا مشروبات الکلی می‌توان کرونا را پیشگیری یا درمان کنیم./مهر

قدیری ابیانه: احمدی‌نژاد شبیه ابوبکر البغدادی است

قدیری ابیانه، فعال سیاسی:بین احمدی‌نژاد و البغدادی مشابهت می‌بینم لذا آقای احمدی‌نژاد قطعاً تأیید صلاحیت نخواهد شد و هیچ‌چیز پشت پرده‌ای دراین‌بین وجود ندارد.او تنها می‌خواهد به طرف‌داران خود امید دهد که من تأیید صلاحیت و بعد رئیس‌جمهور می‌شوم و امکانات کشور را در اختیار شما قرار می‌دهم تا به این وسیله بتواند عده‌ای را اطراف خود نگه دارد.یکی از دلایلی که احمدی‌نژاد با اینکه سمتی ندارد افراد به او مراجعه می‌کنند و او نامه دستشان می‌دهد، این است که این افراد امیدوار شوند که اگر رئیس‌جمهور شود این نامه یا دستور عملی می‌شود و این‌طور با فریب مردم می‌خواهد یار تعیین کند لذا این موارد بیش از گذشته ماهیت آنها را نشان می‌دهد.

اگر بعد از رد صلاحیت پدرم انتخابات تحریم می‌شد برای کشور بدتر بود

محسن هاشمی:مشارکت کمتر از ۳۵ میلیون به مصلحت انقلاب نیست.اصلاح‌طلبان نسبت به تایید صلاحیت نامزد خود شک دارند.اگر با رد صلاحیت آیت الله هاشمی انتخابات تحریم می‌شد برای کشور بدتر بود.در حال حاضر انتقاد از دولت و شخص آقای روحانی به وفور دیده می‌شود. انتقاد طبیعی است اما به معنی پشیمانی نیست.اصلاح‌طلبان سال ۹۲ گزینه‌ای جز حمایت از روحانی نداشتند./فارس

روزنامه وطن امروز به دلیل توهین به روحانی تذکر گرفت

روزنامه وطن امروز به دلیل تکرار چندباره توهین به رئیس‌جمهور از سوی هیات نظارت بر مطبوعات تذکر گرفت. در پی درج یک تیتر موهن بر روی عکسی از رئیس‌جمهور در صفحه اول این روزنامه در تاریخ ۲۲ فروردین ماه، مدیرمسئول این روزنامه به هیات نظارت بر مطبوعات فراخوانده شده و به دلیل اینکه این چندمین بار است که چنین اقدامی ازسوی این نشریه صورت می‌پذیرد، با تذکر رسمی هیات نظارت بر مطبوعات مواجه شده است./ اعتمادآنلاین

کنایه سنگین روزنامه کیهان به آشنا

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت: پس از این اقدام ‌تروریستی(حادثه نطنز) و خرابکارانه، علی‌رغم تأکید ویژه نمایندگان مجلس و مقامات ارشد مبنی بر لزوم پاسخ قاطع و ضربه دردناک به دشمن در کنار خروج از مذاکرات وین، برخی در داخل از روی ناآگاهی و غفلت و برخی دیگر با تعمد و آگاهانه، مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز را از این اقدام نهی کردند.برای نمونه، حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهور و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در توئیتی نوشت:«آیا باید پاسخ قطع برق در نطنز را با قطع مذاکرات در وین داد؟» این طیف در سال گذشته و پس از ‌ترور دکتر فخری‌زاده نیز با همین رویکرد خسارت‌بار مدعی شده بودند که ایران باید خویشتن‌داری کند و با امتناع از واکنش و اجرای صبر استراتژیک، در «تله تنش» گرفتار نشود.این رویکرد به بانیان و مجریان «آمریکایی- اسرائیلی- اروپایی» این قبیل اقدامات ‌تروریستی و خرابکارانه، این پیغام را می‌دهد که در تکرار خرابکاری و ‌ترور اصلا ‌تردید نکنند و بدون نگرانی، اقدامات جنایتکارانه خود را تکرار کنند.

واکنش همتی به اظهارات اخیر نوبخت

رئیس کل بانک مرکزی به اظهارات اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی براینکه بانک مرکزی بزرگترین بدهکار دولت است، واکنش نشان داد.

عبدالناصر همتی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: اخیرا به نقل از رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه مطلبی در رسانه‌ها منتشر شده، مبنی بر اینکه بانک مرکزی بزرگ‌ترین بدهکار دولت است.

۱- پرواضح است که بانک مرکزی هیچ گاه به دولت بدهکار نبوده و نخواهد شد. کافی است که نگاهی به ترازنامه بانک مرکزی شود تا بدهکار مشخص شود.

۲- سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ عامل مسلط در رشد پایه پولی، تبدیل منابع ارزی مسدود و غیرقابل دسترس به ریال بوده است، در حالی که در سال‌های قبل از آن، عامل مسلط، بدهی بانک‌ها بود که با تلاش بانک مرکزی در شرایط بسیار
سخت مهار شد.

۳-اگر روزی برسد که بانک مرکزی بدهکار دولت باشد، به معنای آغاز حکمرانی درست در اقتصاد و مهار و کنترل تورم خواهد بود و معنایش آن است که دولت می‌تواند نزد بانک مرکزی سپرده گذاری کند.

۴- مقاومت بانک مرکزی در برابر تبدیل منابع ارزی مسدودی به ریال، برای مقابله با رشد بیشتر در پایه پولی و نقدینگی و لذا، جلوگیری از کاهش بیشتر ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم است.

فریدون عباسی: به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیستیم

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در جمهوری اسلامی به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیستیم.فریدون عباسی اظهار کرد: راهبرد جمهوری اسلامی در انرژی هسته‌ای، ساخت سلاح نیست ما نمی‌خواهیم سلاح بسازیم، ما به دنبال ساخت رآکتور هستیم.عباسی با ابراز این عقیده که در حوزه‌ی انرژی اتمی نیازمند راهبرد مشخصی هستیم، در رابطه با حادثه نطنز توضیح داد: انفجار در تأسیسات هسته‌ای چیز تازه‌ای نیست و علت آن قطع برق ماشین‌های سانتریفیوژ بوده زیرا این ماشین‌ها با هزار دور بر ساعت می‌چرخند و اگر برق آن‌ها قطع شود، نوسان پردامنه ایجاد می‌کند و منجر به انفجار می‌شود.وی مدعی شد: به دلیل تحریم‌ها کانال خرید اجناس تأسیسات هسته‌ای برای ما تنگ شده و افراد مسئول حواسشان نبوده اجناسی که می‌خرند، چگونه تهیه شده زیرا در مواقعی خود سرویس‌های امنیتی خارجی قطعه را خریداری و آن را خراب می‌کنند و در بازار سیاه به ما می‌فروشند.عباسی خاطرنشان کرد: در ۴۲ سال گذشته تجربه لازم را کسب کردیم و دستگاه امنیت ما پیشرفت کرده اما تعداد حملات دشمن زیاد است.وی با بیان این که این انفجار خیلی مهم نیست، مطرح کرد: مهم‌تر از این انفجار، مهاجرت فکر است، زیرا ما سرمایه‌هایمان را مفت از دست می‌دهیم و نمی‌توانیم آن‌ها را در کشور از نظر علمی راضی کنیم.

عطریانفر: ظریف مجبور شود می‌آید

محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران که معتقد است اصولگرایی و اصلاح‌طلبی هیچ‌گاه به پایان نمی‌رسد، نگرانی‌ها درباره کاهش مشارکت در انتخابات را یک نگرانی بی‌مورد می‌خواند و معتقد است نهایتا مشارکتی بالا ۵۰ و حتی ۶۰ درصد رقم خواهد خورد.او معتقد است ظریف به عنوان گزینه مطرح برای ریاست جمهوری می‌تواند مورد وفاق دو جریان قرار بگیرد و اتفاق سال ۶۸ و اجماع درمورد کاندیداتوری و ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی این‌ بار درباره ظریف اتفاق بیفتد.در این گفتگو پای اختلافات میان اصلاح‌طلبان و دوگانه اتحاد ملت و کارگزاران نیز به میان آمد و عطریانفر گفت: اختلافات کارگزاران و اتحاد ملت از جنس اختلافات درون خانوادگی است. او البته اتحاد ملتی‌ها را فرزند خوانده‌تر برای خاتمی معرفی کرد و گفت درحالی که تفکر خاتمی به کارگزاران بیشتر نزدیک است، حزب اتحاد ملت خود را فرزندخوانده‌تر می‌داند.

جعفرزاده: خرابکاری در نطنز اعتراض به مذاکرات است

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی اقدام خرابکارانه در سایت هسته‌ای نطنز را اعتراض به مذاکرات وین عنوان کرد و گفت: مذاکرات باید با قدرت ادامه یابد و هیچ خللی هم در آن وارد نشود.غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی درباره برخی تحلیل‌ها برای توقف مذاکرات در واکنش به اقدام خراکارانه صهیونیستها در نطنز گفت: ما بالاخره متوجه این بیان امام راحل که فرموده بودند، «شما رفتار دشمن را نگاه کنید و تدبیر خودتان را بر آن اساس انجام دهید»، نشدیم. اکنون که صهیونیست‌ها از انجام مذاکرات ما ناراحت هستند، باید مذاکرات را استمرار بخشیم.نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: نکته‌ای که در این میان وجود دارد، باگ های اطلاعاتی ماست که بسیار ناراحت‌کننده هستند، ای کاش گاندوسازان، برای این شرایط هم تدبیر می‌کردند.جعفرزاده ایمن‌آبادی خاطرنشان کرد: تقاضای من این است که مذاکرات وین با قدرت ادامه یابد و هیچ خللی هم در آن وارد نشود و شبکه توزیع برق نطنز هم هر چه سریع‌تر به مدار اصلی خود برمی‌گردد.وی درباره اهداف این عملیات خرابکارانه در مرکز غنی‌سازی نطنز عنوان کرد: صهیونیست‌ها می‌بینند که جامعه جهانی به این نتیجه که باید با جمهوری اسلامی تعامل کند، و به حرف این رژیم کودک‌کش اهمیت ندهد. برای همین خود را به در و دیوار می‌زند و دست به اقدامات مذبوحانه می‌زند.

امارات: چرا ایران غنی‌سازی دارد و ما نداریم!

«یوسف العطیبه» سفیر امارات متحده عربی در واشنگتن گفت، دولت آمریکا باید از اهرم‌های فشار دولت قبلی برای رسیدن به توافق بهتر با ایران استفاده کند. به نوشته «رویترز»، العطیبه در کنفرانسی ویدئویی گفت: «شما (آمریکایی‌ها) روی صندلی راننده هستید تا به نقطه‌ای برسید که ما می‌توانیم درخصوص کاستی‌های برجام نشان دهیم.» این دیپلمات اماراتی، کاستی‌های برجام را مدت زمان آن، در بر نگرفتن مسائل موشکی و منطقه‌ای ایران و تداوم غنی‌سازی محدود اورانیوم توسط این کشور دانست.العطیبه در ادامه ادعاهایش گفت: «چرا آن‌ها باید بتوانند غنی‌سازی داشته باشند که نهایتاً می‌تواند آن‌ها را به برنامه نظامی برساند، در حالی که شرکا و متحدان شما برنامه هسته‌ای بدون غنی‌سازی و بدون فراوری مجدد را دارند؟»این مقام اماراتی افزود: «فرض کنیم که به برجام بازگشتید، چه چیزی کشورهای منطقه را از این کار منع می‌کند که به سراغ آمریکا بیایند و بگویند ما هم توافقی مانند آنچه ایرانی‌ها به دست آوردند می‌خواهیم؟»

ظریف: با ماندن در برجام سربلند بیرون آمدیم

«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران روز پنجشنبه پایبندی دولت «جو بایدن» به تحریم‌های دولت قبلی آمریکا را محکوم کرد.ظریف در پیامی توئیتری نوشت: «جدیت عزم ایران در پیروی از دیپلماسی، در سه سالی که دونالد ترامپ از توافق هسته‌ای خارج شد، مورد آزمایش قرار گرفت. ایران با ماندن در این توافق، سربلند بیرون آمد.» وزیر امور خارجه ایران افزود: «با این حال، دولت بایدن، فقط تعهدش به فشار حداکثری ترامپ را نشان داده است.»

اگر پول یارانه را به مردم می‌دادیم آبان ۹۸ اتفاق نمی‌افتاد

مسعود پزشکیان در جلسه‌ای با مجمع اتحادیه‌ی انجمن‌های اسلامی مستقل حاضر شد. او در این جلسه گفت: راه کمک به تولید داخلی ساختن fatf داخلی و آزادسازی قیمت‌ها با دادن یارانه‌ها به اشخاص یا خانواده‌هاست.او در بخش دیگری از مباحث اقتصادی گفت: تصور کنید که گزارش داده می‌شود کسی درآمدش ۱۰ میلیون تومان است. اگر یک روز ۴۰ میلیون به‌حساب کسی بیاید همان موقع می‌توانیم بپرسیم این پول از کجا آمده. اگر این اتفاق رخ بدهد دیگر کسی نمی‌تواند با هویت یک زن روستایی کارت بازرگانی بگیرد و پورشه وارد کند. اگر این اتفاق رخ بدهد دیگر کسی به ۳ هزار میلیارد نمی‌رسد در همان ابتدا جلویش گرفته می‌شود. وی افزود: اگر وقتی بنزین را گران می‌کردیم، همان موقع قیمت را آزاد می‌کردیم و پولش را به مردم می‌دادیم، اصلاً حوادث آبان اتفاق نمی‌افتاد.پزشکیان یکی از راه‌حل‌های اقتصاد را تمرکززدایی می‌داند و راه پیاده‌سازی آن را پیروی از برنامه‌های علمی می‌داند. او گفت: «من پیش از این گفته‌ام که روش اداره کشور ما نه اسلامی و نه علمی است.» او افزود: بسیاری از کسانی که دزدی می‌کنند اصلاً به دادگاه نمی‌رود. ما معمولاً تخم‌مرغ دزد را می‌گیریم نه شتر دزد را. بسیاری از شتر دزدها خودشان قانون‌گذار و مجری قانون هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۰۰
خدا کند زودتر واکسن کرونا بزنیم تا بتوانیم در انتخابات شرکت کنیم.
خدا کند زودتر واکسن کرونا بزنیم تا بتوانیم در انتخابات شرکت کنیم.
خدا کند زودتر واکسن کرونا بزنیم تا بتوانیم در انتخابات شرکت کنیم.
پاسخ ها
برعکس
| France |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
بهترین واکسن دنیا را هم بزنم در انتخابات شرکت نمیکنم! بس است.
ناشناس
| Russian Federation |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
اخرین انتخاباتی که شرکت کردم 88 بود و دیگه نرفتم پااااای صندوووووق حتی برای روحانی،
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
به همین دلخوش کن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
از فعل معکوس استفاده کردی، پس مثبت بهت دادم.
انبارلویی: حداقل ۲ میلیون جوان ایرانی منتظر دستور هستند تا دمار از روزگار اسرائیل درآورند!!!!!!


کنتور که نداره از کجا آمار گرفتی؟ از آبان سال ۹۸؟ در ضمن چرا هیچکدام از شماها و خانواده هایتان هیچوقت حاضر نیستید برای جنگ با اسراییل پیش قدم شوید؟کسانی دم از مبارزه با اسراییل می زنند که بدون محافظ حتی در خیابان های تهران هم پیدایشان نمی شود.فرزند کدامتان برای حمایت از اسد که نامش را مدافع حرم گذاشتید به سوریه رفت و کشته شد؟
ظاهرا این ولنگاری در باب کرونا در ایام عید ، موضوع خرید 60 میلیون واکسن کرونای روسی رو هموار کرد . چه عالمیست این عالم سیاست ؟؟؟
عدم دخالت نظامیان در سیاست به چه معنی می باشد؟
منظور این است که اول با کودتا قدرت را بدست نگیرند و دوم وارد بحث و درگیری جناح های سیاسی نشده و حزب و گروهی را تأیید و یا تکذیب ننموده و خلاصه انرژی را صرف امنیت ملی با همه زمینه‌ ها نمایند و سوم و از همه مهمتر به هیچوجه امکانات نظامی را در اختیار فرد و یا جناحی قرار ندهند ولی واضح است که باید رأی بدهند و همه را هم تشویق به رأی دادن و مشخصات کلی افراد مورد نیاز برای تأمین امیت ملی را تبلیغ نمایند
البته اگر یک فرد نظامی به این نتیجه رسید که اگر یک مقام سیاسی شود برای مملکتش و امنیت ملی مفیدتر می‌باشد لازم و حتی واجب است پس از بازنشستگی ویا استعفای به‌ موقع مطابق قانون بطور مستقیم وارد سیاست شود
مثلث پلید صهیون وبا شاخه‌های وهابی و نوکران غربی و سلطنت طلب ایرانی همیشه با بوق های تبلیغاتی خود بسیاری از پدیده‌های مفید برای ایران را خود انجام داده و با هیاهو و تطمیع و تحمیق خلاف آن را برای ایران تجویز می نمایند مثلاً ژنرال آیزنهاور رئیس جمهور آمریکا و ژنرال دوگل رئیس جمهور فرانسه برای ده‌ها سال بود
ژنرال جنایتکار صهیونیستی شارون آن‌ قدر نخست وزیر بود که در این سمت مرد
محمدرضا و پدرش رضا پالانی هم که نظامی بودند
ارتش آمریکا بزرگترین شرکت های صنعتی و ساختمانی را مالک می‌باشد و برای ایران ایراد و خرده می‌گیرند
خودشان برای افزایش جمعیت انواع مشوق های مادی و معنوی را می‌دهند ولی برای ایرانیان بوسیله مزدورشان سازمان ملل پول و امکانات وآموزش برای کنترل موالید می‌دهند من مدتی در شهر مونترال کاندا در محله وستموند که اکثراً یهودی هستند زندگی می‌کردم وقتی با فرزندانم به پارک می‌رفتم یهودیان با لباس و کلاه خاص می‌آمدند ولی معمولاً هر خانواده5-8 فرزند داشتند
یک وقتی برای تفریح به تورنتو رفتیم و ایربی ان بی اجاره نمودیم که تصادفاً خانه سه واحدی که دو خانواده یهودی ساکن بودند و10-11 بچه در حیاط بازی می‌کردند که سر و صدایشان ما را آزار می‌داد
نکته خیلی مهم
چون در مجموع نظامیان ایرانی پاک دست ترین و قانون مدارترین مردم جامعه ما می‌باشند قدرت طلبان و رانت خواران و ثروت اندوزان از یک رئیس جمهور نظامی ترسیده و ستون پنجم دشمن شده‌اند چون می‌دانند یک رئیس جمهور نظامی یعنی پایان سود های کلان رانتی و مقام های پر درآمد و کم زحمت برای افراد نالایق فامیل و همسر و فرزندان و داماد و عروس و غیره البته یک عده هم فریب خورده هستند و مفتکی اهداف آن‌ها را که حتی به ضرر خودشان می‌باشد را از روی حماقت اجرا می منایند که بایستی آگاه شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
رضا پالانی که با دست خالی ودر ۱۶ سال کشور را از لجنزار قاجار به یک کشور با تمام زیر ساختهای
مدرن و امروزی پایه گزاری کرد
را می گویید ؟؟
شما در ۴۲ ساله گذشته با کشور و مردمی که تقریبا همه چیز را داشت
چکار کردید ؟
انصاف را فقط منصفان با حیا دارند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
توی این سایت کمتر پیش اومده چنین تحلیل پخته ای ببینم. لایک داری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
اولا برای تغکر وکامنت سطحی ومثل بچه گانه فکرکردنت واقعا متاسفم وتازمانی درکشورباتفکری مثل شمازندگی مکینند این کشور محال هست رنگ رونق سیاسی واقتصادی برخودش رابگیرد دوست نادان اولا قانون اساسی ایران باقانون اساسی دیگرکشورهای دنیا فرق میکند وقانون اساسی همه دنیا یکی وبراساس منشور بین المللی نوشته نشده بلکه هرکشوری برحسب مقتضیات سیاسی مذهبی ونوع حکومت ان کشور قانون اساسی تدوین میشود درایران بنابرقانون اساسی ورود نظامیان به دسته جات سیاسی وجناحی ممنوع هست ولازم نیست تو بیسواد روسای جمهوری دیگرکشورها را مثال بزنیان کشورها قانون اساسی خودشون را دارند ماقانون خودمون درضمن کدام سرداران قانونمدار هستند؟ اگر قانوننمدار بودند درکار سیاست واقتصادی وامورداخلی کشور دخالت نمیکردند وبازهم متاسفم با تفکرات شماها یک فرد قانونمدار اقای قالیباف املاک نجومی یادت رفت دناپلاس یادت رفت و.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
احتمالا از آغازاده های ساکن کانادا هستند

چون اگر ایران تشریف داشتند!!؟؟

نیازی نبود با این نظرات شان !؟
از فیلتر شکن کانادایی استفاده کنند !؟

احتمالا واکسن فایزر منحوس مرگ بر آمریکایی شان را هم زده اند !!!؟؟

و همچون باقی آغازاده های ضد آمریکایی شان


که اجبارا و بر خلاف میل قلبی برای صدور انقلاب ساکن آمریکا و کاناداد هستند

دارند مردم گرفتار شده داخل کشور را نصیحت به مقاومت انقلابی می کنند !!!!!؟؟؟؟

واقعا که چه بگویم که بشود منتشر گردد ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
ساندیس خدمتتون هست؟
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
خودت هم به این حرفات باور داری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
جملاتی بی ربط،نتیجه گیری بی ربط تر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
یه نگاه به منفی ها بندازی بیشتر به نظرات مردم توجه میکنی
پس هشت سال مملکتو دادید دست کسی که حتی صلاحیت شرکت در انتخاباتم نداره؟ فتنه فتنه هم میکنید برامون؟ حالا ما اشتباه انتخاب کردیم یا شما؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
تمام نامزدهای مجلس و دولت
قبل از آنکه انتخاب مردم باشند
انتخاب و صلاح نظام و شورای نگهبان بوده و هستند
لذا گناه و تقصیر اصلی جای دیگری است....
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
آقای قدیری ابیانه نگرانی شما و امثال شما از آمدن احمدی نژاد و امثالهم بسته شدن درب بهشت ایران نابسامان بر روی شماست. میدانیم که احمدی نژاد بدجوری داشت موی دماغتان میشد.
یقینا سوالی که وزیر امور خارجه باید در این زمینه پاسخ دهد این است: دوره روی کار بودن او و دولت متبوعش دقیقا واجد چه امتیازی برای طرف غربی است که همواره آنها را نسبت به از دست دادن این زمان مورد خطاب قرار می‌دهد؟ آیا نیاز انکارناپذیر دولت به یک توافق خارجی در ماه‌های پایانی عمر خود و همچنین انتخابات خردادماه (چیزی که حتی وعده آن نیز روز گذشته از سوی رئیس‌جمهور داده شد) می‌تواند این اجازه را به وزیر امور خارجه بدهد که در یک اقدام غیرملی در عرصه دیپلماسی دائما از طرف خارجی درخواست توافق با دولت مستقر را بکند؟
گروهی هستند که کلا و از ریشه با جمهوری اسلامی مخالفند والبته بخش مهمی از این مخالفتها بعلت بد عمل کردن مسئولین ماست همان مسئولینی که میلیارد میلیارد پول بیت المال را خرج امور شخصی میکند و پاسخ سلام مردم را هم نمیدهد . اگر دست اندر کاران نظام اسلامی خواهان استمرار حکومت هستند بایست در قدم نخست بسیاری از خودیهای چاپلوس و نان به نرخ روز خور را به اشد مجازات برساند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
یعنی خودشان را مجازات کنند!
قدیری ابیانه حرف مفت میزند اکثریت ملت ایران حامی احمدی نژاد هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
دکتر احمدی ندژاد از همه مسولین دیگر بهتر وصادق تر وزحمت کش تر است وباید بیاید ودر دل مردم جای دارد وتنها کسی که می تواند مملکت را نگات دهد دکتر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
حرف مفت رو تو می زنی.لابد شما هم پاکدست هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
چه کسی حامی احمدی نژاده ، بیخودی جو به کی میدید ؟
متوهم
| France |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
برو عمو!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
باکثریت ملت حامی احمدی نژاد هستند فقط باندهای غارتگر و مزدوران آنها مخالف احمدی نژاد هستند
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
احمدی نژاد را خس و خاشاک ها حمایت نمی کنند .
ولی اتهام البغدادی هم به قیافه اش نمیاد چون باید در مذهب درجه داشته باشد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
هشت سال ریاست جمهوری احمدی نژاد لکه ننگ بر تاریخ این کشور است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
تو هم حرف مفت زدی
عبدالهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
با بخش اول فرمایشات شما کاملا موافقم ولی بخش دوم آن نیاز به نظرسنجی دارد
این قوم و گروهی که امثال پزشکیان توش هستند، فقط خوب جرف میزنند ولی در عمل ثابت کردند عرضه‌ی هیچ کاری را ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
دقیقا من چند بار مصاحبه کردم باهاش فقط میگه این درست نیست
میپرسم چی درسته
دوباره میگه این درست نیست
مثل اینکه از کارشناسی بپرسی چرا صف مرغه بگه صف مرغ خوب نیست
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
من حق رای خود را به هیچ کس نمی دهم! با رای ندادن یعنی بقیه بجای من رای بدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
رای میدهیم محکم هم رای میدهیم ، تو مثل سابق فقط نگاه کن کاری که در مراحل قبل کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
ما ضعیفان این جوری تو دهنی می زنیم
- کیهان جان، میخوای همه چیز تعطیل بشه و فقط خودت بمونی؟ تعارف نکنیا.
- آقای انبار لویی، وظیفه ضد جاسوسی و جاسوسی متقابل، وظیفه وزارت خارجه نیست. ضعف دستگاههای خودتون هم گردن دیگران میندازید؟
- آقای زاکانی، خروجی کارهای شما و دوستان شما هم دیده شده خدا رو شکر.
- آقای قدیری ابیانه، جرات زیادی برای لگد زدن به کسی که قدرتی نداره، لازم نیست. راست میگی یک انتقاد از اصل کاری ها بکن.
- آقای محسن هاشمی، کاش به اندازه خواهرت شجاع بودی.
- وطن امروز، از این تذکرها زیاد گرفته. کسی جرات نمیکنه بیشتر از این بهش گیر بده.
- آقای همتی و آقای نوبخت، چطور روتون میشه اصلا حرف بزنید، با این وضع اقتصاد کشور؟
- آقای فریدون عباسی، تو راست میگی!
- آقای عطریانفر، هنوز انتظار داری مردم رای بدن؟
- آقای جعفرزاده، خیلی ممنونم از توضیحات!
- آقای ظریف، از این همه گشایش اقتصادی، سر همه بلنده!
- آقای پزشکیان، مردم گدا نیستند که با یارانه آروم بگیرن. مردم اشتغال و درآمد بالا نیاز دارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
شما که تر و خشک را با هم سوزاندید!؟
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
کانادا خوش میگذره رفیق؟ خوب همه رو مثل یه سیاستمدار کهنه کار از آب کشیدی
رای بی رای
رای بی رای
منتشر کن البته نکنی هم مهم نیست
بله دیگه مقامات مملکت از روی اجبار دارن به ما خدمت میکنند. اصلا ما مجبورشون کردیم که الا و بلا بهمون خدمت رسانی کنند و از پشت میز ریاست کنار نرن
اوضاع کشور خیلی مسخره هست و شبیه سیرک یا نمایش عروسکی شده
جناب کیهان بهتر است شما را فیلترکنند.وایضا گوگل واینا که احترامی برای نظر وخواست مردم ندارند!؟
اگربجای پرداخت یارانه ها برای بیکاران شغل ایجاد میکردید
ورانت وفسادراموقوف میکردید وبرای اطاعت هموطنانتان بجای
پرداخت یارانه عوام فریب بازارکاررافعال میکردیدسرمایه گذاران را باایجاد ناامنی درسرمایه گذاریشان باعث فراری
دادن سرمایه هایشان ازبازارکارنمیشدید هیچ آبانی اتفاق
ونخواهدافتاد ولی حیف که باکارهای نمایشی وضع راخرابترهم میکنید
کنایه سنگین روزنامه کیهان به آشنا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حاجحسین آقا شما نفست از جای گرم در میاد و نگرانی خانه و زندگی و خرج اهل و عیال نداری همش دستور بزن و بگیر میدی ! مقام معظم رهبری هم تاکید داشتند که اگر با مذاکره کار درست می شود مذاکره کنید ! اما شما نمی دانم از کدام مرجع تقلید میکنی که همش دنبال بزن و بگیر هستی ! راستی حاج حسین آقا شما بغیر از سنگر کیهان در دوره دفاع هشت ساله هیچ سنگری را از نزدیک دیده ای ؟ فرزندان شما در دفاع از کشور و حریم اهل بیت مشارکت داشته اند ؟
فرموده اند که سرمایه ها یمان را مفت از دست میدهیم. موافق نیستم که مفید از دست می دهیم، بلکه هزینه ای قابل توجه هم برای این از دست دادن می پردازیم . یک مورد را برایتان عرض میکنم ، یک خانواده دو فرزند دارد که هر دو پزشک هستند. این دو با دو پزشک ایرانی دیگر ازدواج کردند و هر چهار نفر از ایران رفتند. این را مفت دادیم یا هزینه های زیادی برای آنها پرداختیم تا پزشک شوند؟
برعکس آن چیزی که توسط گروه هائی درکشورماکه معمولاً توزیع کننده هستند تبلیغ میشودالکل بشدت استعدادبدن رابرای ابتلاء به بیماری های عفونی وویروسی و درگیری سریع ارگانهای بدن رابیشترمیکند درکشورهای غربی که حتی مصرف مشروبات الکلی منع نشده هیچ نادانی دراین دوران همه گیری برای مبتلانشدن به ویروس ازمشروبات الکلی
استفاده نمیکندوهیچگونه مقاله علمی دراین موردمنتشرنشده
و حتی منع هم شده البته درکشورماکه اطلاع رسانی بسیار ضعیف صورت میگیردگروهای خاصی ازاین وضعیت برای فروش مشروبات دست سازشان استفاده میکنند بهترین راه مبارزه باآنان اطلاع رسانی درست وصحیح است
این اقای قدیری ابیانه هم یکی از مفت خورهای بود که سالها بع اسم سفیر تفریخ می کرد.البته همه این مفت خورها در زنجیره و حلقه دور یکی و سالها استفاده از بیتالمال و فضل و بخشش ان برای جذب .حالا حتی یچال هم نمی توانیم بخزیم و یا جوانها ازدواج کنند و شعارهای فریبکار و دغل بازی مانند تولید داخل در صورتی که هدف دزدی و خورذن دلارها توسطhتطمیع شدگان
کیهان جان یکم سواد بگیر
عملا گوگل رو نمیتونن ببندن ولی میتونن فیلت. رش کنن که اونم قابل دور زدنه...
احتمالا توهم یکی از اریه دهنده خدمات دور زدنی... دنبال یه راه برای افزایش درآمدتی...
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
چکار کنیم که از کیهان چیزی ننویسی تابناک؟
ناشناس
| France |
۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
تو هم یکم سواد نوشتن برو یاد بگیر
آقای پزشکیان سخنانتان الهام گرفته ار درد و رنج درون ملت است اما اول به وضعیت مالی نجومی دامادتان رسیدگی کنید .....
"بسیاری از شتر دزدها خودشان قانون‌گذار و مجری قانون هستند."


یاس و ناامیدی هروز بیشتر تو وجودمون رشد میکنه... :(
آقای عطریانفر ظریف بیاید چکارمیکند ؟ از خواب دهه هشتاد بلند شو برادر عزیز فکر میکنید در میان مردم چند تا رایئدارید ؟ فکر میکنی ظریف چند تا رای میاورد ؟ همینطور دلخوش باش
در سریال گاندو خوب کر کری می خواندید
پس چی شد
پاسخ خرابکاری در نطنز خرابکاری در سایت ها و مراکز حساس اسراییله نه نرک مذاکرات وین . اون هم در اختیار دولت نیست و اتفاقا دست دوستان شماست اگر راست می گید و مرد میدونید بسم الله ....
۲میلیون جوان ایرانی منتظرند شماها برید
رای بی رای
رای بی رای .
انبارلویی: حداقل ۲ میلیون جوان ایرانی منتظر دستور هستند تا دمار از روزگار اسرائیل درآورندفعال سیاسی اصولگرا: من نمی‌دانم رفتار دیپلماتیک ما کجا به خطا رفته که رژیم صهیونیستی به خود اجازه می دهد در اندازه یک «بچه پررو» ظاهر شود و در داخل دست به ترور بزند یا خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای داشته باشد و جاسوسان آن‌ها به راحتی هرجا بتوانند سرک بکشند. این پررویی تا آنجا ادامه یابد که وارد ماجراجویی دریایی شود!/فارس
جناب انبارلویی اولا اگر دیپلمات ماخطارفتند وچرا نیروهای مسلح ما محافظه کار ودرانتقام گیری تعلل میکنند//؟ ایا نیروهای مسلخ ما هم ازئیس جمهور ودیپلمات ما دستور میگیرند وتابع امر هستند؟ لطفا درامر دفاعی این نقد را به فرماندهان نیروهای مسلح ایراد بدانید اقای انبارلویی دولت بد رئیس جمهور کدخداپرست شماها که اقتدارتان باموشک وشهرموشکی واولدرم بولدرم میکنید چرا گذاشتید اسرائیل پرروتر شود مگر نگفتید انتقام شهید فخری زاده را میگیریم چر نگرفتید؟ نکنه این هم به پای رئیس جمهور نوشتید؟ اگر این را هم مقصر رئیس جمهوربدانید باید گفت خیلی کینه جو وبی منطق هستید لطفا درمورد پررویی را ازفرماندهان نیروهای مسلح جویا شوید وسلام
آقای ظریف فقط دو ویژگی دارد: زبان انگلیسی خوب صحبت می کند و خوش برخورد است. ولی بلحاظ مدیریتی منابع انسانی وزارت خارجه را کن فیکون کرد. کاملا خنثی و منفعل است و قدرت تصمیم گیری ندارد مثل نسیم بی خط و اثر است. همه انتصابات را واگذار می کند و باری به هر جهت رفتار می کند. ظریف در حد یک مذاکره کننده ارشد بسیار خوب است و نه حتی مدیریت یک وزارتخانه چه برسد اداره هیئت دولت.
چه جالب
با این استدلال کیهان قبل از گوگل باید شورای نگهبان رو ببندن
چرا باید از دولت برای انتقام نگرفتن گلایه کرد؟ دولت چه اختیاری دارد که به نیروهای مسلح یا امنیتی دستور بدهد علیه دشمنان خارجی اقدام کنند؟
چرا چپاولگران بیت المال از اسم احمدی نزاد می هراسند ولی محرومین از آن شادمان میشوند؟
کیهان نوشت:واقعیت این است که گوگل «آگاهانه» یک سری نتایجی را به شما ارائه می‌دهد که اتفاقاً کاملاًً گزینش‌شده هستند.به این ‌ترتیب، کاربران اینترنتی عملاًً مجبور هستند از میان مجموعه‌ای محدود از گزینه‌هایی انتخاب کنند که گوگل قبلاًً برای آنها گزینش کرده است.. به نظرتون به شورای نگهبان ما شباهت نداره....؟؟
دهها میلیون ایرانی هم دوست ندارند کشوری را نابود کنند. ما فقط حق محکومیت اعمال ضد بشر را داریم . فلسطیتیان خوذشان تصمیم می گیرنذ
کاش یه عکس از محل بستری رحمانی فضلی میزاشتن تا ببینیم مسولین هم مثل مردم بستری میشن
شک نکید اگه تمام تاسیسات هسته‌ای کشور رو هم نابود کنند روحانی دست بردار برجام نیست ؟؟؟ طرف داره وزیر بهداشت خودشو رو بادخاک یکسان میکنه ؟؟ اون هم وزارتخانه ای که در خط مقدم جنگ هست ؟؟ طرف گقت ۱۴ روز دندون رو جگر بذارید ،حالا مجبورید دو هفته تمام کسبه رو تعطیل کنید ؟؟
فیلتر کردن آی پی های گوگل عملا باعث فیلتر شدن تمام سرویس های گوگل خواهد شد چون گوگل برای تمام سرویس هایش از لودبلنسرهای گیگابیتی Maglev استفاده میکند که چند آی پی محدود دارند و فیلتر کردن این آی پی ها منجر به مسدود شدن لودبلنسرهای گوگل و مسدود شدن تمامی سرویس های پشت این لودبلنسرها می شود ..

شریعتمداری هم فقط دنبال ایجاد نارضایتی و آشوب در کشور است ....
نمیدونم سال 92 عارف اصلاح طلبتر بود یا روحانی که میگن گزینه ای بجز روحانی نداشتند
ما به امثال ظریف رای نمیدیم بیخودی زحمت نکشن بیان
واللع اون موقع که احمدی نژاد را می آوردید میگفتید شبیه یکی از یاران موعود امام زمانه ، معجزه هزاره سومه حالا شد ابوبکر البغدادی پس کلا سیستم شبیه شناسی کشور هم آلوده ست
امارات هم اگه میتونه انرژی هسته ای داشته باشه چه اشکالی داره اونا به جای اینکه ما رو زیر سئوال ببرند اول از خودشون بپرسند که چرا با آمریکا قراردادی بستن که حق انرژی آتمی بدون اجازه تولید سوخت اون را بهشون دادند ؟ واضحه برای اینکه همه چیز دست خودشون باشه . حکایت این حرف مقام اماراتی مثل کسی می مونه که قاضی به فردی که با همسایه اش اختلاف داشت خواست مودت و دوستی ایجاد کند بهش گفت برای خودت چیزی بخواه که دوبرابرش را برای همسایه ات بخواهی گفت یک چشم مرا در بیار . ایشان برای سو سیاست و عقب ماندگی خودشان میخواهند ایران را عقب نگه دارند .
حداقل راضی شدن از ارتش 20 میلیونی به ارتش 2 میلیونی رضایت بدهند. 18 میلیون کمتر
اقای انبارلویی بگو دربیارن!
بچه ببند اون گوگل رو‌! چند بار بگم؟
با اقای ایمن‌ ابادی موافقم.
تمام مسئولین ما تعدادی آقا زاده هستند و بطور کامل متوهم هستند . آنها بدلیل عدم آشنائی با علوم روز قادر به تشخیص درست نیستند . آنها خود میدانند که توان اداره امور را ندارند و مردم خواهان برکناری آنها هستند اما برای ماندن بیشتر و یا حتی مادام العمر مجبورند دست به خشونت علیه مردم بزنند . به هر خال این اتفاقی است که ده ها بار در تاریخ ایران مشاهده شده و باز هم تکرار میشود . ایرانی بدلیل فرهنگ ضعیفی که دارد نمیتواند از طمع پول و قدرت دست بردارد و مانند یک انسان واقعی زندگی کند
جناب عطریانفر، زیاد امید وار نباش ، که ۵۰ تا ۶۰ درصد در انتخابات شرکت کنند .
اگر واقعا این حرف شما آرزو و یا بلوف نباشد ، قطعا از روی ناآگاهی و عدم شناخت خواست اکثر مردم است .
جناب پزشکیان کاملا درست گفتند که : کشور نه اسلامی اداره شده است و نه علمی
و دلیلش هم پر واضح است و با پوست و گوشت ۸۰ درصد مردمی که زیر خط فقر هستند
و از داشتن یک واکسن ۳ دلاری برای مبارزه ۱۴ ماهه با کرونا عاجز هستند ، کاملا مشخص و بدیهی است .
اقای عطریانفر با توجه به ساختار قانون اساسی رئیس جمهور هر که باشد اختیارات اصلاح امور را ندارد حاصل ان گرانی و تورم ۵۰ درصدی برای مردم عادیست
پیشنهاد کیهان: بهتر است «گوگل» بسته شود

صف نون و صف مرغم حتما کار آمریکاست بین مردم آمریکایی ها نفوذ کردن .....!!!
احمدی نژاد در کدام عملیات تروریستی دخالت داشته که با البغدادی مقایسه می شود؟ ایشان اگر چه مورد تایید شخص من به عنوان یک ایرانی نیستند ولی باید بخاطر این اتهام سنگین از قدیری شکایت کنند.

جناب پزشکیان وقتی هنوز مفهوم کمک های دولت به بیکاران را نفهمیدی لطفا ساکت باش. حکومت باید برای تمام افراد بیکار جامعه نه همه مردم .حقوق مکفیدر دوران بیکاری پرداخت و آنان را بیمه درمانی کند و یارانه را برای همیشه که به یک معضل اقتصادی و سیاسی تبدیل شده است قطع نماید.
اقای حسین شریعتمداری اگر میخواهی حرف بزنی اول کمی تو مخیله خودت حلاجی کن بعد حرف بزن و به زور دوا درمان حرف نزن . اگر اعتقاد داری که بنا به توصیه و تأکید ویژه نمایندگان مجلس و مقامات ارشد مبنی بر لزوم پاسخ قاطع و ضربه دردناک به دشمن در کنار خروج از مذاکرات وین همه چیز رو به راه میشود و اگر همین نماینده ها و مقامات ارشد حاظرند با موشک به ناو امریکایی و یا مراکز نظامی امریکا در عراق و سوریه حمله کنند و خودشان برای جنک با انها راهی جبهه بشوند بسم الله . ما هم دنبال انها می اییم . و اگر با بیرون رفتن از برجام دلار 50 هزار تومان شد ایا مقامات حاظرند حقوقها را بر مبنای دلار به مردم بدهند بسم الله . مردم هم دنبال شما هستند . حالا متوجه شدی که با زور دارو درمان نمیشه حرف زد؟ حالا متوجه شدی که حرف مفتی و مفت حرف میزنی ؟
ظریف مگه خودش زبون نداره که یک نفر دیگه بجاش حرف میزنه!
امارات تو میتونی آب خوردن داشته باشی که حرف از غنی سازی میزنی ، شما ها برید به داریه و تنبکتون برسید
رای نمیدهیم!
یک زمانی ملت می گفتند این احمدی نژاد ادمی که شما اصول گراها می گویید نیست. هی از او حمایت کردید تا توهمات او بیشتر شد و حالا حاضر نیستند بگویید هاله نورتان را اشتباه انتنخاب کرده بودید
پیشنهاد کیهان!!...خخخخخخ.... خیلی باحالی کلی خندیدم شریعتمداری!! خخخخخخ
بی خود بر سر و کله هم نزنید....مردم راه خود را از شما مدتهاست جدا کرده اند...خودتان به خودتان رای دهید...ما دیگه رای نمیدیم...بس که دروغ شنیدیم!!
دکتراحمدی نژاد نیاد رای بی رای مخصوصا تو این کرونا
انتخابات فقط به نفع سیاسیون است و هیچ وقت وضع مردم را بهتر نکرده
تا وقتی مشارکت بالاست حاکمیت خیالش راحته اتفاقا اگر مشارکت بیاد زیر خط تایید
اون وقت تازه اینها می‌بینند که بقاشون با رفاه مردم گره خورده و پایین اومده رفاه عمومی مساویه با عدم مشارکت ....
انگار نه انگار ماه مبارک رمضان است وباز دروغ تهمت داغ داغ
ای بابا!ظریف رامجبورکنیدبیایداحمدی نژادراهم لطف کرده تاییدصلاحیت کنیدوالله کسی رای نخواهدداداصلااینهاسالهااست که ازاین پست به آن پست وازاین مقام به آن مقام میرومدوهیچ کاری نه خارج ازچارچوب نظام کرده اندکه دوباره تاییدنشوندونه کاری برای منافع مردم انجام داده اندکه مردم دوباره گولشان رابخورندپس رای بی رای!
بهتر است کیهان بسته شود
یک روزنامه کارش اطلاع رسانی و رساندن خبر است نه دخالت و تعیین تکلیف در مسائل کشور و از همه بدتر دنیا ....
بعنوان رزمنده ای که ۴۷ ماه درجهه های نبرحق علیه باطل جنگیده ام وافتخارجانبازی درراه نظام مقدس جمهوری اسلامی وکشورم ایران عزیزرا دارم وقتی به این بحثهانگاه میکنم ‌که بزرگان نظام هنوزبه محوریت جناب آقای خاتمی که انضافا مظلوم واقع شده حرکتهای خودراتنظیم مینمایند متاسف میشوم که چرانظام ازاین شخصیت قابل قبول هم درداخل وهم درخارج که همیشه این نفوذرادربین ملت ازسال ۷۶ به بعدبه صورت معجزه آساداشته است که باانگشت اشاره مردم آنکس راکه اومیگفت انتخاب میکردندامروز ازاواستفاده نمیشود؟؟؟ کاش این حس حسادت ویاهرحسی است که وجودداشته ودارد که هیچگاه نخواسته اووهمفکرانش درهیچ کاری موفق شوندوجودنداشت چراهمیشه زیرپایشان راخالی کرده اندامابازتوفیقاتشان صدهابرابرمخالفانشان که منفعت شخصی وحزبی خودرابه مصالح نظام وعموم ترجیح داده ومیدهند بیشتربوده است ؟ امروزروزی است که نظام به این شخصیت رئوف ومهربان وخلق وخوی صددرصداسلانی نیازمبرم دارد.مردخوش سیرت وخوش صورت بدان که همیشه عزیزرزمندگان بوده وهستی وخواهی بود
خیلی بیشرمیدکه شهامت نشرنظر۱ جانبازو نداریددشمنان خاتمی عزیزاینجورادمای خوش ذاتی اند
ابیانه بی ادب ....
خواهشا ظریف نیاد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان