بازدید 13218
۵

ادعای تن کاته: به پرسپولیس باختیم چون روزه بودیم

کد خبر: ۱۰۴۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۴ 15 April 2021

سرمربی الوحده، روزه گرفتن بازیکنانش را دلیل شکست امشب مقابل پرسپولیس دانست.

هنک تن‌کاته پس از شکست یک بر صفر الوحده امارات مقابل پرسپولیس ایران اظهار داشت: به بازیکنانم و شیوه‌ای که مطابق آن پیش رفتیم، افتخار می‌کنم. فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که از آن‌ها استفاده نکردیم و شانس با ما یار نبود؛ به‌خصوص در نیمه اول. تیم ما شایسته کسب حداقل یک امتیاز بود.

وی با اشاره به صحنه‌های مشکوک داوری و با بیان اینکه پیروزی در این شرایط دشوار خواهد بود، گفت: اشتباهات داوری در بازی مؤثر بود. در دو صحنه به تصمیمات داوری مشکوک هستم و فکر می‌کنم زمانی که عمر خربین روی زمین افتاد، شایسته یک پنالتی بودیم. من نمی‌توانم این موضوع را تأیید کنم و صحنه‌های داوری باید بررسی شود.

سرمربی الوحده امارات با تمجید از اسماعیل مطر گفت: او پس از ورود به زمین در نیمه دوم به ما کمک کرد تا توپ را کنترل کنیم. بازیکنان ما تحت تأثیر روزه هم بودند. آن‌ها پیش از بازی و با آب و میوه افطار کردند که این موضوع روی انرژی آن‌ها موثر بود؛ خصوصاً در یک چهارم پایانی بازی.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
روزه هاتون قبول باشه برادر ...فوتباله دیگه ..حالا باختید که باختید ...مهم اینه که روز قیامت نبازیم برادر ...
اونا که مسافر بودن روزه واجب نبود.
خب ميخواستين روزه نگيرين يكي از مجوزهايي كه اسلام برا روزه نگرفتن داده نوع شغل افراده عين شاطر نونوايي كه بدليل عرق زياد آب زيادي از بدنش خارج ميشه و نميتونه روزه بگيره ورزشكارا هم بدليل انرژي مصرفي بالا و عرق زياد روزه گرفتن براشون تو دوران ورزش واجب نيست
دیگه ری و قیچی که دست شما و بحرین افتاده
مسابقات رو در ماه مبارک رمضان نمینداختید
البته بازیکنان خارجی غیرمسلمان هم درکشورهای حوزه خلیج فارس باید روزه بگیرند
دروغ گو کدوم از بازیکنان تان روزه گرفتن ... عین مرد بگو زورمان به نایب قهرمان آسیا نرسید پرسپولیس حداقل باید سه تا دیگه میزد
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی