بازدید 12895
۲
پاختاکور با شوت هایش اخباری را آزار داد

تراکتور با اشتباه رسول، از نباختن بازی برده خوشحال شد!

تراکتور در این دیدار ابتدا با دو گل از رقیب ازبک خود پیش افتاد اما با تعویض های کادرفنی، انسجام تیم از بین رفت و تراکتور غافل گیر شد تا ازبک ها بازی 2-0 باخته را برد 3-2 عوض کنند و تراکتور در نهایت با پنالتی، یک امتیاز گرفت
کد خبر: ۱۰۴۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶ 14 April 2021

رسول خطیبی در نخستین تجربه سرمربیگری در آسیا، خاطره خوبی ثبت نکرد و بازی دو بر صفر برده را با اشتباه خود در نهایت به تساوی کشاند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم های تراکتور و پاختاکور در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند. تراکتور در این دیدار ابتدا با دو گل از رقیب ازبک خود پیش افتاد اما با تعویض های کادرفنی، انسجام تیم از بین رفت و تراکتور غافل گیر شد تا ازبک ها بازی 2-0 باخته را برد 3-2 عوض کنند اما تراکتور باز هم به بازی برگشت و این بار با نبوغ عباس زاده، یک امتیاز از این نبرد پرگل گرفت. تراکتور می توانست برنده این بازی باشد اما همین که در قدم اول شکست نخورده، برای این تیم اتفاق مثبتی است.

 

تراکتور با اشتباه رسول، از نباختن بازی برده خوشحال شد!

محمد عباس زاده ستاره تراکتور در این بازی بود که دو گل زد و یک پنالتی گرفت.

 

شرح گل:

 

تراکتور 1- پاختاکور 0 (اشکان دژاگه - پنالتی 52): شوت پیمان بابایی در داخل محوطه جریمه به دست اسماعیل اف برخورد کرد که داور آن را پنالتی اعلام کرد. پشت این ضربه اشکان دژاگه ایستاد و به راحتی توپ را برخلاف جهت حرکت دروازه بان به گل تبدیل کرد.

 

تراکتور 2- پاختاکور 0 (محمد عباس زاده 56): محمد عباس زاده با پیمودن یک مسیر 30 متری با دروازه بان تک به تک شد؛ شوت روی پای او در حالی که دروازه بان کاملا تسلیم شده بود در سه کنج دروازه پاختاکور چای گرفت.

 

تراکتور 2 - پاختاکور 1 (چران 69): چران با یک حرکت در عرض دیگر روی خط محوطه جریمه، خود را در موقعیت شوت زنی قرار داد؛ او در بهترین زمان ممکن به توپ ضربه زد و شوت کات دارش به زیبایی در گوشه دروازه تراکتور جای گرفت.

 

تراکتور 2- تراکتور 2 (موخیدینف 75): یک شلیک سنگین و کات دار از پشت محوطه جریمه توسط موخیدینف، جای عکس العمل را برای اخباری باقی نگذاشت و دروازه تراکتور برای بار دوم باز شد.

 

تراکتور 2 - پاختاکور 3 (اریکینف): روی تعارف عجیب مدافعان تراکتور، اریکنیف در موقعت تک به تک با اخبار قرار گرفته و موفق به باز کردن دروازه تراکتور برای سومین بار در این دیدار شد.

 

تراکتور 3- پاختاکور 3 (محمد عباس زاده - پنالتی 85): یک فرار دیدنی از عباس زاده و عبور از تله آفساید پاختاکوری ها، او را در موقعیت تک به تک قرار داد اما مدافع حریف، با یک خطای شدید مهاجم تراکتور را سرنگون کرد. داور این صحنه را پنالتی تشخیص داد. خود عباس زاده پشت توپ ایستاد و آن را به گل سوم تیمش تبدیل کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اول از همه خسته نباشید به بازیکنان . بله اگر زمانی که دو صفر جلو بودیم بوهمدان به جای یکی از هافبک های هجومی می اورد داخل اینطوری از پشت هجده گل نمی خوردیم متاسفانه اشتباه محض کادر فنی بود امیدوارم این تجربه بشه به بازی های بدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
اصولا مربیان بزرگ برای بازی های بزرگ ریسک تعویض ها را نمی پذیرند مگر زمانی که محبور شوند که یکی مصدومیت بازیکن درون زمین است . تجربه خیلی مهم است نکونام هم لازم نبود این همه تعویض کند که شیرازه تیم را به هم بریزد و باخت را بامساوی عوض کند. البته تعویض بازیکن مصدوم جای خود دارد ولی مابقی تعویض ها تمرکز سایر بازیکنان و تیم را به هم زد. انشاالله برای تیم های حاضر درس عبرتی باشد که با برنامه تر باشند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل