کاهش ارزش سهام عدالت در آخرین روز هفته سوم فروردین

سهام عدالت آخرین روز هفته را با کاهش ارزش به پایان رساند و نسبت به دیروز ۲۸ هزار تومان معادل ۰.۳ درصد افت کرد.
کد خبر: ۱۰۴۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷ 14 April 2021

به گزارش بورس تابناک، رنگ سبز شاخص بورس یک روز بیشتر عمر نداشت و بعد از جهش ۱۸ هزار واحدی شاخص کل در روز گذشته، امروز شاهد شروع قرمزرنگ بورس در ساعات ابتدایی معاملات بودیم، با وجود نوسانات شاخص، نهایتا نقشه بورس با رنگ قرمز به کار خود پایان داد و شاخص کل در پنجمین و آخرین روز هفته بیست و پنجم فروردین ماه، با کاهش هزار و ۳۲۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۴۳ هزار و ۲۳۵ واحد رسید و شاخص کل هم‌وزن نیز سرخپوش شد و با افت ۸۰۵ واحدی به ۴۳۴ هزار و ۴۳۹ واحد رسید در این روز شاخص کل ۰.۱۱ و شاخص هم‌وزن ۰.۱۸ کاهش داشتند.
سه نماد شاخص‌ساز یعنی شستا، کچاد و کگل تنها نماد‌هایی بودند که جلوی کاهش هرچه بیشتر را گرفتند و در طرف مقابل نماد‌های فملی، شپنا، شبندر و شتران اثر منفی روی شاخص کل گذاشتند و «شستا»، «برکت» و «فولاد» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۶۰۳ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۳ درصد معادل ۲۸ هزار و ۵۰۱ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۹۹۷ هزار و ۱۶۱ تومان رسیده است.

کاهش ارزش سهام عدالت در آخرین روز هفته سوم فروردین
 

 ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

کاهش ارزش سهام عدالت در آخرین روز هفته سوم فروردین
 
 


ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۷۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۱۷۰ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۳۴ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۶۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۹۱۰ تومان معامله شد.

کاهش ارزش سهام عدالت در آخرین روز هفته سوم فروردین
 

 ارزش درایکم در یکماه گذشته:

کاهش ارزش سهام عدالت در آخرین روز هفته سوم فروردین
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر