بازدید 7706
۴

آغاز واکسیناسیون عمومی از اواخر بهار

معاون درمان وزیر بهداشت گفت: در موج چهارم کرونا سرعت ابتلا ۲ الی ۳ برابر بوده و آمار بستری تا ۴ برابر نسبت به موج‌های قبلی افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۰۴۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ 14 April 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، قاسم جان‌بابایی ظهر امروز در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در اردبیل اظهار کرد: میهمانی‌، دید و بازدید در عید و مسافرت از عوامل اصلی موج چهارم بیماری کرونا هستند و در این موج، سرعت ابتلا ۲ الی ۳ برابر بوده و آمار بستری تا ۴ برابر نسبت به موج‌های قبلی افزایش داشته است.

وی افزود: کارنامه، آمار و عملکرد مدیریت بیماری کرونا در استان اردبیل قابل قبول است به‌طوری‌که میزان مرگ به ازای هر ۱۰ هزار نفر در استان ۱/۶ بوده که نسبت به آمار کشوری (۲/۴) پایین‌تر است و با وجود این‌که تعداد مراجعین به بیمارستان‌های استان ۲ برابر بیشتر از سایر استان‌ها بوده و میزان اقامت بیماران در بیمارستان‌های استان ۷/۷ روز است که بالاتر از میانگین کشوری (۶/۳ روز) قرار دارد، مدیریت مطلوبی توسط دانشگاه علوم پزشکی اردبیل انجام شده است.

انجام واکسیناسیون گسترده از اواخر بهار سال‌جاری

معاون درمان وزیر بهداشت ضمن قدردانی ویژه از کادر درمان و پرستاران به‌جهت رسیدگی و مراقبت همراه با مهارت و عشق و علاقه از بیماران بستری در بیمارستان‌ها و تجلیل از مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی استان به‌دلیل برنامه‌ریزی و مدیریت کمبود تخت‌های بیمارستانی و افزایش ظرفیت تخت‌ها با توجه به افزایش مراجعین، تصریح کرد: استان اردبیل در بحث درمان، رهگیری و اقدامات مرتبط با طرح شهید سلیمانی جزو استان‌های موفق در کشور بوده است.

جان‌بابایی بیان کرد: با توجه به آغاز واکسیناسیون در کشور برای گروه‌های هدف و پرخطر، تولید ۴ واکسن داخلی و انجام واکسیناسیون از اواخر فصل بهار آغاز می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
اخر بهار هم میبینیم
هیچ عجله ای نکنید
هنوز وقت هست
هرروز چهارصد نفر جان خودشان را از دست می دهند
بزک نمیر بهار به آخرمیرسه
آخر بهار چند سال آینده؟؟؟؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی