بازدید 18410

هدف قرار گرفتن کشتی اماراتی در بندر فجیره امارات

منابع خبری از هدف قرار گرفتن یک کشتی تجاری متعلق به رژیم صهیونیستی در ساحل امارات نزدیک بندر الفجیره خبر می‌دهند.به دنبال این حادثه، رسانه صهیونیستی جروزالم پست اعلام کرد حمله به کشتی اسراییلی بلافاصله بعد از حمله به سایت هسته‌ای نطنز در ایران اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۱۰۴۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸ 13 April 2021

هدف قرار گرفتن کشتی اماراتی در بندر فجیره امارات

بین الملل تابناک: برخی منابع در گفت و گو با شبکه خبری العالم از هدف قرار گرفتن کشتی اسرائیلی نزدیک ساحل فجیره خبر دادند.

آنان گفتند که کشتی "hyperion" متعلق به شرکت پی سی سی اسرائیل بوده و نزدیک بندر فجیره در امارات متحده عربی هدف قرار گرفته شده است.

این کشتی به شماره 9690559 حامل خودرو بوده است.

کشتی اسرائیلی 48 ساعت قبل از حادثه در بندر الاحمدی کویت لنگر انداخته بود.

منابع رسانه ای اعلام کردند این حادثه صبح امروز اتفاق افتاده است.تاکنون هیچ طرفی مسئولیت این حادثه را بر عهده نگرفته است.

به دنبال این حادثه، رسانه صهیونیستی جروزالم پست اعلام کرد حمله به کشتی اسراییلی بلافاصله بعد از حمله به سایت هسته‌ای نطنز در ایران اتفاق افتاده است.

جروزالم پست مدعی شد حمله چند هفته قبل به یک کشتی دیگر اسراییلی در دریای عمان توسط ایران انجام شده بود.

روزنامه عبری زبان هاآرتص هم پس از هدف قرار گرفته شدن کشتی اسراییلی اعلام کرد مقامات امنیتی اسراییل اخیراً نسبت به تبعات حمله اسراییل به اهداف ایران هشدار داده بودند.

از سوی دیگر رسانه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل نیز به نقل از منابع امنیتی این رژیم ادعا کرد کشتی اسرائیلی با موشکهای ایرانی هدف قرار گرفته شده است.

کانال ۱۲ اسرائیل هم اعلام کرد حمله به کشتی اسرائیلی تلفات جانی نداشته است اما خسارات وارده قابل توجه است.

بر اساس گزارش این رسانه صهیونیستی، این کشتی اکنون برای بررسی خسارت وارد شده، به بنادر امارات متحده عربی منتقل می شود.

کانال ۱۲ اسرائیل در گزارش خود افزود علی رغم هدف قرار دادن کشتی، ایران ممکن است آخرین حرف خود را درباره عملیاتی که در نظر دارد نگفته باشد.

بر اساس این گزارش، یک مقام بلند پایه اسرائیلی ایران را به این حمله متهم کرد و گفت احتمالا کشتی مورد اصابت موشک دور برد قرار گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار