بازدید 5055

ارتش یمن حملات ائتلاف سعودی در تعز را دفع کرد

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با دفع دو حمله زمینی نیرو‌های وابسته به ائتلاف سعودی در استان تعز، شماری از آن‌ها را کشته یا زخمی کردند.
کد خبر: ۱۰۴۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱ 10 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حملات نیرو‌های وابسته به ائتلاف عربستان سعودی را در جنوب غرب یمن دفع کردند.

منبعی میدانی به وب‌سایت «انصارالله» یمن امروز شنبه گفت که یگان‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعاء) موفق شدند دو حمله زمینی «نیرو‌های مزدور آمریکایی و سعودی» را در استان «تعز» دفع کنند.

به گفته این منبع این حملات در جبهه «القشعة» و «قهبان» منطقه «الکدحه» استان مذکور انجام شده بود و طی دفع این حملات، شماری از متجاوزان کشته یا زخمی شدند.

منبع مذکور بر آمادگی نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی در همه میادین نبرد و جبهه‌ها تأکید کرد و گفت که این نیرو‌ها تصمیم دارند یمن را از لوث وجود «متجاوزان خیانت‌کار و مناطق» پاکسازی کنند.

استان تعز در جنوب غربی یمن واقع شده و مرکز و بخش زیادی از مناطق این استان در دست نیرو‌های دولت نجات ملی و انصارالله یمن است. در طول سه ماه گذشته که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تلاش کرده، استان مأرب (مرکز) را آزادسازی کنند، ائتلاف سعودی و نیرو‌های منصور هادی سعی داشتن با تشدید فشار‌ها در این استان، مانع از پیشروی‌ها در مأرب شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان