بازدید 6108

دستگیری عاملان سرقت مسلحانه در ماهشهر

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح منازل با هشت فقره سرقت در شهرستان ماهشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷ 10 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از اهواز، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت مسلحانه از چند منزل در شهرستان ماهشهر، با توجه به حساسیت موضوع اکیپی ویژه از کارآگاهان و ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی تشکیل شد.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و رصد اطلاعاتی اعضای باند چهار نفره سارقان مسلح را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی یکی از آنان را در شهرستان ماهشهر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اضافه کرد: در ادامه با اخذ نیابت قضائی سه عضو دیگر باند را در شهرستان اهواز شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان دارای سوابق متعدد کیفری، سرقت مسلحانه و جرایم خشن هستند که یکی از آنان با محکومیت ۱۰ سال حبس تحت پیگرد مراجع قضائی است، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یکدستگاه خودرو پژو سرقتی، یک جفت پلاک جعلی، یک‎عدد سیم‌چین و دو تیغه چاقو بکار رفته در صحنه‌های جرم کشف شدند.

سردار صالحی عنوان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به چهار فقره سرقت مسلحانه، دو فقره سرقت بعنف و دو فقره سرقت عادی اعتراف کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار