بازدید 7648

آموزش طراحی سایت از صفر تا صد رایگان

امروزه با توجه به آنلاین شدن بسیاری از کسب و کار های سنتی، فعالیت هایی همچون طراحی سایت بسیار مورد توجه قرار گرفته،در ادامه با ما همراه باشید تا یکی از بهترین آموزشگاه های طراحی وب سایت تهران را به شما معرفی کنیم.
کد خبر: ۱۰۴۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ 06 April 2021

آموزش طراحی سایت از صفر تا صد رایگان

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت فرآیند برنامه ریزی، ایده پردازی و تنظیم مطالب بصورت آنلاین است. امروزه طراحی وب سایت فراتر از زیبایی است و آنچه که از اهمیت بیشتری برخوردار است عملکرد کلی وب سایت می باشد. طراحی سایت شامل وب اپ، اپلیکیشن های تلفن همراه و طراحی رابط کاربری است.

امروزه با توجه به آنلاین شدن بسیاری از کسب و کار های سنتی، فعالیت هایی همچون طراحی سایت بسیار مورد توجه قرار گرفته.

در ادامه با ما همراه باشید تا یکی از بهترین آموزشگاه های طراحی وب سایت تهران را به شما معرفی کنیم.

آموزش طراحی سایت

اگر شما یک مبتدی در دنیای تکنولوژی و فن آوری هستید، تشخیص اینکه از کجا باید شروع کنید دشوار است و مانند بسیاری از نقش های موجود در دنیای تکنولوژی، طراح وبسایت بودن به هر دو جنبه خلاق و تحلیلی ذهن شما نیاز دارد.

در اینجا سعی داریم دو عنصری که باید هنگام آموزش طراحی وب سایت خود در نظر بگیرید تا مطمئن شوید همه چیز به خوبی با هم کار می کند را به شما معرفی کنیم:

در ضمن، اگر به یادگیری طراحی وب سایت علاقمند هستید حتما روی لینک زیر کلیک کنید.

آموزش طراحی سایت

ما در آموزشگاه طراحی وب سایت آریا تهران همه چیز را برای یادگیری شما فراهم کرده ایم. برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید. 02166919634 الی 6

طراحی بصری:

بدیهی است که شما برای طراح وبسایت نیاز به دانش طراحی دارید، اما این دقیقاً به چه معناست؟ طراحی وبسایت در واقع زیر مجموعه ای از زمینه بزرگتر طراحی بصری است، بنابراین هنگامی که شما طراحی بصری را یاد می گیرید، اصول اساسی طراحی را که برای طراحی یک وبسایت نیاز است نیز یاد می گیرید.

عناصر عملکردی:

توجه به این عنصر بسیار ضروری است و باید هنگام طراحی وب سایت خود حتما در نظر بگیرید چراکه وب سایتی که به درستی کار کند برای رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو و داشتن بهترین تجربه ممکن به کاربران بسیار حیاتی است.

آموزش طراحی سایت از صفر تا صد رایگان

در اینجا به معرفی چند سایت آموزش طراحی سایت رایگان می‌ پردازیم:

سایت آریا تهران

سایت آموزشگاه آریا تهران که تحت نظر بسیاری از طراحان و برنامه نویس های وب سایت اداره می شود یکی از منابع خوب و به روز برای یادگیری آنلاین و حضوری طراحی وب سایت است.

شما در این وب سایت امکان یادگیری رایگان بسیاری از مباحث طراحی و برنامه نویسی تحت وب را خواهید داشت.

برای ورود به این سایت از لینک روبرو استفاده کنید: www.aryatehran.com

سایت تله تیچرز

سایت تله تیچرز یک بستر آموزشی در چارچوب فیلم های آموزشی است. شما می توانید در این وب سایت به بسیاری فیلم های آموزشی طراحی وب سایت که توسط اساتید برجسته آموزش داده شده اند دست پیدا کنید.

برای ورود به این سایت از لینک روبرو استفاده کنید: www.tele-teachers.com

فری کد کمپ:

FreeCodeCamp احتمالاً یکی از بهترین منابع آموزش طراحی وب سایت رایگان در اینترنت برای یادگیری طراحی سایت است و هر موضوعی است که شما باید در حوزه ی طراحی وبسایت یاد بگیرید را پوشش می دهد مانند:

HTML

CSS (Flexbox, Bootstrap, Sass, and Grid(

Javascript (Jquery, React(

همچنین این وبسایت صدها پروژه و تمرین را برای آزمایش دانش شما ارائه می دهد.

برای یادگیری سریع html و css روی لینک زیر کلیک کنید

آموزش html css

W3Schools:

W3Schools بسیار مشابه وبسایت فری کد کمپ است و وب سایتی است که آموزش صفر تا صد طراحی سایت را به همراه دارد. شما می توانید سه فناوری اصلی وب را HTML ، CSS و Javascript است را بیاموزید.

علاوه بر این Sass ، Bootstrap و React را یاد خواهید گرفت. همچنین صدها تمرین وجود دارد که موضوعات مختلفی را پوشش می دهد تا درک شما از زبانی را که انتخاب کرده اید آزمایش کند.

کد آکادمی:

Codeacademy یکی از محبوب ترین وب سایت های آموزش سایت نویسی و کد نویسی در اینترنت است که به بیش از 45 میلیون کاربر کد نویسی را آموزش داده است. مزیت اصلی آن این است که دوره های رایگان زیادی دارد و اگر علاقه مند به یادگیری توسعه وب هستید، می توانید دوره های زیادی را پیدا کنید که موضوعاتی مانند HTML ، CSS و Javascript را پوشش می دهد. همچنین دارای یک نسخه حرفه ای است که با دسترسی به آن به بسیاری از تمرینات و پروژه های برنامه نویسی نیز دسترسی دارید.

اگر می خواهید برنامه نویسی و توسعه وب را بیاموزید، کد آکادمی یک وب سایت عالی است، اما نسخه رایگان آن بسیار محدود است و به اندازه نسخه حرفه ای شما را ارائه نمی دهد. اگر نمی خواهید نسخه حرفه ای را بخرید ، پیشنهاد می شود حداقل نگاهی به منابع رایگان پیشنهادی در این لیست بیندازید.

در آخر ذکر شود که این آموزش ها به زبان انگلیسی هست و شما باید برای آموزش طراحی سایت رایگان فارسی به کتاب ها و برخی سایت ها که این منابع را ترجمه کردند مراجعه کنید و به هر منبعی اعتماد نکنید.

آموزش طراحی سایت از صفر تا صد رایگان

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که به شما امکان میزبانی و ساخت وب سایت را می دهد. وردپرس شامل معماری پلاگین و یک سیستم الگو است، بنابراین می توانید هر وب سایتی را متناسب با تجارت، وبلاگ، نمونه کارها یا فروشگاه آنلاین خود تنظیم کنید. برای آموزش طراحی سایت با وردپرس نیز حتما سری به وبسایت کد آکادمی بزنید. همچنین می توانید با کلیک روی لینک زیر در دوره های آموزشی آن شرکت کنید

دوره طراحی سایت

اگر به یادگیری وردپرس علاقمند هستید حتما از لینک بالا استفاده کنید. چرا که آموزشگاه طراحی سایت آریا تهران علاوه بر آموزش دارای سابقه چند ساله در طراحی سایت های وردپرسی برای شرکت های مختلف است.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با مجتمع فنی آریا تهران تماس بگیرید. 02166919634 الی 6 

چرا سایت خود را با وردپرس بسازیم؟

۱.وردپرس یک نرم افزار رایگان است. این بدان معناست که شما در بارگیری، نصب، استفاده و اصلاح آن متناسب با نیازهای خود آزاد هستید و می توانید از آن برای ایجاد هر نوع وب سایتی استفاده کنید.

۲.بخش عمده ای از افرادی که از وردپرس استفاده می کنند نه طراح وب هستند و نه برنامه نویس. در حقیقت بیشتر افراد بدون اطلاع قبلی از طراحی وب سایت ها، میتوانند به راحتی از وردپرس استفاده کنند.

۳. وردپرس با استفاده از کد استاندارد با کیفیت بالا و نگارش معنایی تولید شده است که این باعث می شود گوگل و سایر موتورهای جستجو عاشق وردپرس باشند.

۴. وردپرس دارای یک سیستم مدیریت به روزرسانی داخلی است که می توانید پلاگین های خود را از داخل داشبورد مدیریت وردپرس خود به روز کنید.

۵. به نظر می رسد وردپرس یک بستر بسیار امن و ایمن برای اجرای یک وب سایت است. با این حال ، درست مثل دنیای واقعی، اینترنت می تواند مکانی نامشخص باشد.

۶. وردپرس فقط به نوشتن متن محدود نمی شود و میتوان از فایل های صوتی، ویدئویی و تصاویر نیز استفاده کرد.

پکیج آموزش طراحی سایت رایگان

همانطور که گفته شد برای یادگیری وردپرس نیازی نیست از قبل برنامه نویس باشید فقط با یک پکیج آموزش طراحی سایت و وردپرس که به شما معرفی کردیم می توانید در این حوزه فعالیت کنید.

آموزش رایگان طراحی سایت با وردپرس را میتوانید در وبسایت های معرفی شده خصوصا کد آکادمی پیدا کنید.

دانلود رایگان پروژه طراحی سایت با وردپرس

GitHub یک بستر میزبانی کد است که به شما و دیگران اجازه می دهد تا از هرجای دیگر روی پروژه ها کار کنید و شما با سرچ در گیت هاب میتوانید پروژه های انجام شده با ورد پرس را مشاهده کنید.

آموزش طراحی سایت از صفر تا صد رایگان

دانلود رایگان آموزش طراحی سایت

برای آموزش صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس و دیگر زبان ها می توانید از سایت coursera نیز استفاده کنید فقط فراموش نکید که دوره های این سایت رایگان نبوده و پرداخت هزینه ی آن به دلار می باشد ولی شما با ارسال درخواست کمک مالی و قبول شدن آن از طرف کورسرا می توانید به طور رایگان از این آموزش های قدرتمند که عموما توسط دانشگاه های مطرح جهان تهیه شدند استفاده کنید.

برای شرکت در دوره های حضوری و آنلاین طراحی وب سایت با ما تماس بگیرد.

آموزشگاه آریا تهران یکی از بهترین آموزشگاه های طراحی وب سایت غرب تهران است.

02166919634 الی 6

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل