بازدید 6441

دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی جدید با لینک مستقیم در سایت نما تی وی

در سایت نما تی وی علاوه بر فیلم ها و سریال های روز دنیا با بهترین دوبله فارسی و زیرنویس فارسی هماهنگ با فیلم و سانسور شده همراه با کیفیت بالا، فیلم ها و سریال های شبکه نمایش خانگی ایرانی جدید نیز به صورت روزانه منتشر میشود.
کد خبر: ۱۰۴۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ 04 April 2021

دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی جدید با لینک مستقیم در سایت نما تی وی

درگذشته به دلیل پایین بودن سرعت اینترنت، دانلود فیلم کاری بسیار مشکل بود. ولی رفته رفته با ورود نسل های جدید اینترنت پر سرعت به کشور و افزایش سرعت اینترنت، این تجربه جدید باعث شد افراد بیشتری در پی دانلود فیلم باشند. میزان جستجوی واژه دانلود فیلم و دانلود سریال در موتورهای جستجو افزایش پیدا کرد. از این رو vod ها و سایت های دانلود سریال و دانلود فیلم،  بیشتر و باکیفیت تری برای این منظور در فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

دانلود فیلم با لینک مستقیم یا خرید اشتراک VOD؟

واژه VOD مخفف Video On Demand به معنی درخواست ویدیو است. vod نرم افزار یا سایتی است که بر روی کامپیوتر، گوشی تلفن همراه هوشمند و تلویزیون های هوشمند که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند قابل اجرا می باشد. و این قابلیت را دارد که از میان حجم زیادی از فیلم، سریال و موزیک، برنامه دلخواهتان را انتخاب و تماشا کنید و حالت پخش آن را نیز کنترل نمایید. در ایران نیز چنین سرویس هایی راه اندازی شد. برای دسترسی به آرشیو سایت های VOD باید ماهیانه هزینه اشتراک پرداخت کنید تا بتوانید فیلم های موجود در این سایت ها را به صورت آنلاین تماشا کنید. اما اگر نمیخواهید هزینه اشتراک پرداخت کنید ساده ترین راه مراجعه به سایت های دانلود فیلم مجاز مانند نما تی وی است. شما میتوانید در این سایت، فیلم های ایرانی و خارجی را به راحتی و با لینک مسقیم دانلود نمایید. بجز فیلم و سریال های جدید ایرانی تمام آرشیو موجود در این سایت به صورت رایگان در دسترس است. در ادامه این مقاله سایت نما تی وی را به صورت کامل معرفی میکنیم. پس با ما همراه باشید.

دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی جدید با لینک مستقیم در سایت نما تی وی

دانلود سریال ایرانی جدید و با ترافیک نیم بها

یکی از تفریحات سالم و سرگرم کننده که میتوانید در کنار خانواده داشته باشید، تماشای فیلم و سریال مناسب با روحیه‌ی شما و خانواده است. البته ناگفته نماند که افراد مختلف علایق متفاوتی دارند، گروهی دانلود فیلم خارجی مد نظرشان است و گروه دیگر دانلود فیلم و سریالی ایرانی. به همین دلیل است که کمتر رسانه ای میتواند این حجم از تنوع و گستردگی را پوشش دهد. از این رو چالش های متفاوتی پیش روی کاربران سایتهای دانلود فیلم و سریال قرار دارد. مشکل دانلود فیلم های خارجی با سانسور یا بدون سانسور، مشکل زیرنویس یا دوبله فارسی، دانلود قانونی یا رایگان فیلم و سریال ها ایرانی، دانلود با ترافیک نیم بها و چالش های متفاوت دیگر همه از چالش های پیش روی مخاطبان است. مخصوصا دانلود سریال ایرانی جدید که اخیرا تعدادشان بسیار زیاد شده و شاهد رشد بسیار بالای تولید سریال ها و مجموعه های نمایش خانگی فروشی و غیر رایگان هستیم که دانلود آن ها با اینترنت و ترافیک نیم بها است.

دانلود فیلم خارجی با زیرنویس یا دوبله فارسی

یکی از پرطرفدار ترین آثار سینما، فیلم های خارجی به دلایل مختلف از جمله جلوه های ویژه و فیلمنامه هستند. ولی دانلود فیلم های خارجی از تلگرام و سایت های غیر قانونی برای تماشا دارای مشکلات خاص خود هستند. نداشتن دوبله مناسب، عدم هماهنگی میان فیلم و زیرنویس فارسی و غیره. سایت های دانلود فیلم قانونی مانند نما تی وی این مشکلات را برطرف کرده اند و از صدای دوبله مناسب و زیرنویس هماهنگ برخوردار هستند. همچنین این نوع فیلم و سریال ها کاملا رایگان و با لینک مستقیم منتشر میشوند.

دانلود فیلم ایرانی رایگان یا خرید و دانلود قانونی؟

از آنجایی که صنعت سینما یک صنعت پرهزینه است که تهیه کنندگان انواع فیلم و سریال برای تولید آن ها هزینه های قابل توجهی را متحمل می شوند پس بهتر است ما نیز به جای دانلود غیر قانونی این اثار با احترام به حقوق تولید کننده و کارگردان اثر آن را از سایت های مجاز خرید و دانلود کنیم تا تولید کنندگان فیلم های سینمایی یا تولید کنندگان سریال های نمایش خانگی با حمایت ما انگیزه بیشتر برای تولید کار های جدید را پیدا کنند.

امروزه شیوع کرونا به بسیاری از مشاغل ضرر های عظیمی وارد کرده که سینما نیز یکی از از آن مشاغل است با تعطیل شدن سینما ها به دلیل احتمال همه گیری بیشتر این بیماری در بین مردم عزیز کشورمان ایران و تصمیم ستاد مقاله با کرونا باعث شد تا ضرر عظیمی به صنعت سینما وارد شود البته باید به این نکته تاکید کرد که این تصمیم منحصر به کشور عزیزمان نبوده و این بیماری عالمگیر همین اتفاق را در سایر کشورهای دنیا رقم زده است.

دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی جدید با لینک مستقیم در سایت نما تی وی

علاوه بر آن که فیلم و سریال های های تولید شده تا چند ماه وارد بازار نشدند، کار های در دست تولید نیز دچار توقف چند ماهه شدند زیرا همه فکر می کردند احتمالا این بیماری نهایتا تا چند ماه پایان می یابد اما با پایان یافتن این بیماری سایت های دانلود فیلم قانونی رواج پیدا کردند تا هم تولیدکنندگان فیلم محصولات خود را از راهی امن به مردم ارائه کنند و هم مردم عزیزمان در دوران قرنطینه خانگی و در ایام تعطیلات بتوانند با سرگرم شدن به وسیله این آثار ارزنده سینما ایران و جهان اوقات خوب و به یادماندنی را با خانواده و دوستان خود سپری کنند.

نکته دیگری که از محاسن این سایت های دانلود فیلم و دانلود سریال  به صورت قانونی می توان نام برد آن است که می توان با اطمینان خاطر از آنها انواع فیلم ها و سریال های روز دنیا را با زیرنویس و دوبله دانلود کرد زیرا مناسب برای دیدن با خانواده و کودکان هستند و کاملا با فرهنگ خانه و خانواده ایرانی مطابقت دارند و بارها بازبینی شده اند تا تمام صحنه های غیر اخلاقی و نامناسب به صورت کاملا حرفه ای از فیلم یا سریال خارجی حذف شود.

دانلود فیلم و سریال جدید در سایت نما تی وی Nama.TV

در همین راستا سایت نما تی وی علاوه بر فیلم ها و سریال های روز دنیا با بهترین دوبله فارسی و زیرنویس فارسی و سانسور شده همراه با کیفیت بالا، فیلم ها و سریال های شبکه نمایش خانگی ایرانی را نیر به صورت کامل منتشر میکند.

یکی دیگر از مزیت های این سایت ارائه اطلاعات کامل در مورد خلاصه داستان فیلم و سریال، نام بازیگران آن، ژانر فیلم، امتیاز فیلم از نظر منتقدان و مردم همچنین عکس از فضای فیلم و تیزر آن و غیره است. تا بتواند به شما برای انتخاب فیلم و سریال مورد نظرتان کمک کند تا بتوانید در کمترین زمان به آنچه می خواهید دسترسی پیدا کنید. یکی دیگر از نکته های این سایت آن است که به شما اجازه دانلود قانونی فیلم ها در تمام کیفیت ها را می دهد.

نکته دیگری که در سایت نما تی وی وجود دارد این است که تمام فیلم ها و سریال های خارجی با زیرنویس فارسی چسبیده و هماهنگ با فیلم ارائه می شوند یعنی بیننده عزیز نیاز ندارد که زیر نویس را به صورت مجزا دانلود کند و آن را بر روی فیلم قرار دهد. این سایت به صورت روزانه بروز رسانی می شود تا بهترین و بروزترین فیلم ها و سریال های دنیا در سریع ترین زمان ممکن در دسترس شما عزیزان قرار بگیرد.

همچنین بسیاری از فیلم و سریال های ایرانی قدیمی که اجازه پخش رایگان در فضای مجازی را دارند برای دانلود رایگان و قانونی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. همچنین سایت nama.tv دارای این امکان است که قسمت های جدید سریال را در صفحه اصلی سایت به شما نمایش دهد تا دسترسی راحت تری به آن ها پیدا کنید همچنین تمام این فیلم ها و سریال ها ارشیو بندی و طبقه بندی شده بر اساس نام کشور سازنده، ژانر فیلم و غیره هستند که دسترسی به آنها را بسیار ساده کرده است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل