بازدید 4858

دستگیری شرور مسلح در چابهار

کد خبر: ۱۰۴۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ 03 April 2021

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عامل شرارت‌های سریالی در شهرستان "چابهار" خبر داد.

به گزارش میزان، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر شرارت سریالی فردی مسلح در شهرستان "چابهار" و ایجاد نا امنی و رعب و وحشت عمومی توسط این فرد از طریق قدرت نمایی با سلاح گرم، زورگیری، راه اندازی نزاع‌های دسته جمعی و عربده کشی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیس برای دستگیری این شرور تحت تعقیب ادامه داشت، تا اینکه چند روز قبل اطلاعاتی در خصوص تردد این وی در سطح شهرستان "چابهار" به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: سرانجام مأموران انتظامی شهرستان "چابهار"، با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات تخصصی مخفیگاه این شرور را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را داخل مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار طاهری عنوان داشت: در بازرسی از مخفیگاه این شرور، یک قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس، در برخورد با اشرار و اخلال گران امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست، تا در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مجرمانه و غیر قانونی افراد فرصت طلب، در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰، موضوع را به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر