بازدید 5660

خیز دوباره کرونا در اسپانیا

وزارت بهداشت اسپانیا از افزایش شمار بیماران کرونایی در کشور خبر داد و اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته هشت هزار و ۵۳۴ نفر به کووید ۱۹ مبتلا شده اند.
کد خبر: ۱۰۴۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 01 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روزنامه ال پوبلیکو، وزارت بهداشت اسپانیا روز چهارشنبه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۴ نفر از بیماران کرونایی جان باختند.

این گزارش حاکیست، شمار مبتلایان به کرونا در چهارشنبه هفته گذشته هفت هزار و ۲۶ نفر بوده است که این رقم در مقایسه امروز بیش از یکهزار و ۵۰۰ نفر افزایش داشته است.

وزارت بهداشت افزود، از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۳ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۳۵۳ نفر به کرونا مبتلا شدند و ۷۵ هزار و ۴۵۹ نفر نیز جان باختند.

این وزارتخانه خاطرنشان کرد که سرایت بیماری در طی‌ یک هفته، ۲۵ درصد افزایش داشت و ایالت های مادرید و ناوارا بیشترین رقم بیماران را داشته است. شاخص دولت برای اعلام وضعیت خطر ۲۵۰ مورد در هر ۱۰۰ هزار نفر است در حالی که این شاخص در مادرید ۲۶۵ مورد و ناوارا ۲۹۲ مورد در هر صد هزار نفر است.

همچنین ایالت های باسک و کاتالونیا به ترتیب ۲۴۲ و ۲۰۰ مورد در هر ۱۰۰ هزار نفر اعلام شده است.

در حال حاضر، در سراسر اسپانیا در مجموع ۸ هزار و ۸۳ بیمار بستری هستند و یک هزار و ۸۳۱ نفر نیز در بخش مراقبت های ویژه بسر می‌ برند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار