بازدید 8036

هوای تهران تا کی خوب است؟

طبق اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، وزش باد مؤثر در طول روز جاری شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد و شرایط مساعد جوی تا اواخر وقت سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و با وجود افزایش ترافیک شامگاهی در بیشتر مناطق پایتخت برقراری وضعیت قابل‌قبول را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۴۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲ 30 March 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبحگاه روز سه‌شنبه (۱۰ فروردین ۱۴۰۰) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از کاهش حجم ترافیک است.

وزش باد موثر در طول روز شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد. شرایط مساعد جوی تا اواخر وقت سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و با وجود افزایش ترافیک شامگاهی در بیشتر مناطق پایتخت برقراری وضعیت قابل‌قبول را به دنبال خواهد داشت.

همچنین صبح روز چهارشنبه (۱۱ فروردین ۱۴۰۰) در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت. وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل خواهد کرد و در شامگاه چهارشنبه نیز با رشد ناپایداری جوی و احتمال رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود که در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت.

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته با شاخص میانگین ۶۱ در شرایط قابل قبول قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون نیز با شاخص میانگین ۷۱ قابل قبول است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان