بازدید 8349

مرگ پدر و فرزند براثر گاز گرفتگی در کرج

رییس پلیس کرج اعلام کرد که انتشار گاز کربن سبب مرگ یک پدر و فرزندش در عظیمیه کرج شد.
کد خبر: ۱۰۴۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ 29 March 2021

به گزارش تابناک، سرهنگ محمد معظمی گودرزی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : در این حادثه که امروز به پلیس گزارش شد یک مرد ۴۵ ساله و پسر ۱۴ ساله اش در یک واحد مسکونی در منطقه عظیمیه کرج جان خود را از دست دادند.

وی بیان داشت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره حادثه گازگرفتگی در منطقه عظیمیه، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ رسالت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با بررسی صحنه حادثه و دریافت نظریه آتش‌نشانی مشخص شد ۲ نفر به عدم رعایت نکات ایمنی و نشت شلنگ گاز بخاری دچار گازگرفتگی شده و جان خود را از دست داده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

معظمی گودرزی در بخش دیگری از سخنانش گفت : در پی دریافت چند خبر مبنی بر شرارت و برهم زدن نظم عمومی توسط فردی شرور در منطقه چمران کرج؛ دستگیری وی در دستورکار کلانتری ۱۲ چمران قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه ماموران مشخص شد نامبرده به به دلیل جرائم مختلف تحت تعقیب بوده و به صورت دائم محل سکونتش را تغییر می دهد و بیشتر اوقات در روستاهای حاشیه شهرستان کرج مستقر است.

معظمی گودرزی خاطرنشان کرد: ماموران با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای متهم در یکی از روستاهای اطراف کرج شدند و در نیمه های شب در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری دلالت داده شد.

وی گفت: متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت عمومی استان منتقل شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر