بازدید 6788

دو هدف رئیس تازه فدراسیون پرورش اندام در سال ۱۴۰۰: کمپ تیم ملی بدنسازی و پخش زنده مردان آهنین

کد خبر: ۱۰۴۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ 29 March 2021

کلنگ خانه بدنسازی در مجموعه ورزشی آزادی به زمین خواهد خورد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده روز گذشته (یکشنبه) به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفت. در این نشست رئیس فدراسیون بدنسازی ضمن عرض تبریک سال نو به مسعود سلطانی‌فر، مسائل روز این فدراسیون را مطرح کرد.

یکی از مهمترین بحث‌های مطرح شده در این نشست، پیرامون زمینی بود که از چندی پیش قرار است در مجموعه ورزشی آزادی در اختیار فدراسیون بدنسازی قرار بگیرد. رئیس فدراسیون بدنسازی از وزیر ورزش و جوانان درخواست کرد مساحت این زمین افزایش پیدا کند تا فدراسیون بتواند یک خانه بدنسازی مجهز را در آینده‌ای نزدیک در اختیار تیم‌های ملی، قهرمانان و ورزشکاران قرار بدهد. این درخواست با مساعدت و موافقت وزیر ورزش و جوانان همراه شد.

دو هدف رئیس تازه فدراسیون پرورش اندام در سال ۱۴۰۰: کمپ تیم ملی بدنسازی و پخش زنده مردان آهنین

بدین ترتیب بعد از سال‌ها انتظار و با پیگیری رئیس فدراسیون به‌زودی کلنگ ساخت خانه بدنسازی طی مراسمی به زمین زده خواهد شد تا شاهد ساخت کمپ تیم‌های ملی و ساختمان جدید فدراسیون در این مکان باشیم.

در ادامه این نشست همچنین موضوع پخش زنده مسابقات قوی‌ترین مردان از تلویزیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و وزیر ورزش و جوانان با حمایت از این اتفاق اعلام کرد این موضوع را از مسئولان صداوسیما پیگیری خواهد کرد.

همچنین در پایان نصیرزاده با ارائه گزارشی به برگزاری اولین دوره مسابقات فیتنس و سفر رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی به تهران در فروردین ماه پرداخت که سلطانی‌فر حمایت خود را از این موضوعات نیز اعلام کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل