بازدید 6949

افزايش شمار قربانيان کرونا در ايتاليا

تاکنون ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار نفر در ايتاليا به ويروس کرونا مبتلا شده اند.
کد خبر: ۱۰۴۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸ 21 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از رویترز، وزارت بهداشت ایتالیا گفت شمار جان باختگان بر اثر ابتلا به کرونا در ایتالیا در روز شنبه ۴۰۱ نفر افزایش یافت.

این در حالی است که رقم افزایش تلفات کرونایی این کشور در روز جمعه ۳۸۶ نفر بود. شمار مبتلایان به کرونا در روز شنبه نیز ۲۳ هزار و ۸۳۲ نفر افزایش یافت که نسبت به رقم افزایش مبتلایان در روز جمعه، کاهش نشان می‌دهد.

رقم مبتلایان روز جمعه ۲۵ هزار و ۷۳۵ نفر افزایش یافته بود. مجموع جان باختگان کرونایی ایتالیا از زمان شیوع کرونا در این کشور در فوریه سال گذشته میلادی، ۱۰۴ هزار و ۶۴۲ نفر بوده است که دومین رقم تلفات در اروپا بعد از انگلیس و هفتمین رقم در جهان است.

تاکنون، مجموع مبتلایان کرونایی این کشور به ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار نفر رسیده است. مجموع بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های ایتالیا فارغ از کسانی که در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند روز شنبه ۲۷ هزار و ۶۱ نفر بود که نسبت به روز جمعه ۲۰۳ نفر افزایش یافته است.

روز شنبه ۲۴۳ نفر به مجموع بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی در ایتالیا افزوده شد که نسبت به روز جمعه یک نفر کاهش نشان می‌دهد. مجموع بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی در ایتالیا، به ۳۳۸۷ نفر افزایش یافته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست