بازدید 7487
۲

وضعیت کرونایی دماوند و فیروزکوه نارنجی شد

فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران گفت: دماوند و فیروزکوه امروز در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۰۴۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳ 20 March 2021
به گزارش تابناک به نقل از مهر، علیرضا زالی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود آغاز سال جدید شیوع کرونا همچنان استمرار دارد و با تغییر رنگ‌هایی که ایجاد شده به خصوص در برخی از شهر‌های استان تهران این موضوع به خوبی قابل مشاهده است.

زالی با بیان اینکه عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی در تغییر رنگ‌های کرونایی شهر‌ها بسیار مؤثر است گفت: امروز شهر‌های دماوند و فیروزکوه در زمره شهر‌های نارنجی قرار گرفتند و می‌توان علت این تغییر رنگ را افزایش تردد‌ها در این شهر‌ها دانست.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران عنوان داشت: افزایش سفر‌های بین شهری سویه‌های مقاوم ممکن است تابلو‌های شهری را تغییر دهد و تاکید مؤکد همچنان عدم سفر‌ها و تردد‌ها است.

وی در ادامه بیان اینکه شرایط کرونا بسیار ناپایدار است گفت: از همه مردممی خواهیم تأکیدات و پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و سفر‌های نوروزی را در صورت عدم ضرورت به خصوص به مقصد شهر‌هایی که در شرف تغییر رنگ هستند لغو کرده تا روند کاهشی شیوع ویروس را شاهد باشیم.

زالی بیان داشت: هم زمان با بالا رفتن میزان شیوع در خوزستان شاهد افزایش خوشه‌ای ویروس در شهر‌های هم جوار آن نیز بودیم بنابراین به نظر می‌رسد رنگ بندی‌ها برای ۲ هفته قابلیت اتکا را ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آخه این چه تحلیلهای نادرستی هست که ستاد گرونا می کنند بگذارند دو روز بگذر و بعد این تحلیلهای ابکی رو بدن ضمنا در یک شهر کوچک با جمعیت کم یک اتفاق ساده یا اهمال در رعایت بهداشت می تون نسبت کرونایی ها رو بالا ببر
دیروز که از آبی پرید قرمز !!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها