بازدید 8457
۱

بایدن: پوتین باید تاوان دهد

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا ادعا کرد: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه تاوان دخالت در انتخابات های آمریکا را خواهد پرداخت اما از بیان جزییات آن خودداری کرد.
کد خبر: ۱۰۴۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹ 17 March 2021

به گزارش تابناک، اظهارات بایدن به دنبال گزارش اطلاعاتی آمریکا مبنی بر دخالت مسکو در انتخابات آمریکا منتشرشده است؛ ادعایی که سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه آن را جعلی و بی اساس توصیف کرده است.

بایدن روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با شبکه خبری ای بی سی نیوز درباره مسائل مختلفی شامل استعفای آندرو کومو، خروج نیروهای امریکایی از افغانستان و روابط با عربستان به دنبال قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار سعودی گفت وگو کرد.

جامعه اطلاعاتی آمریکا روز پنجشنبه گزارش محرمانه ای را درباره دخالت خارجی در انتخابات ۲۰۲۰ منتشر کرد و در آن نتیجه گرفت که پوتین ناظر بر تلاش های گسترده ای با هدف سیاه نمایی نامزدی بایدن بوده است.

بایدن درباره این گزارش به جورج استفاناپولوس خبرنگار و مجری ای بی سی نیوز گفت که در تماس تلفنی ژانویه(دی) به پوتین درباره واکنش احتمالی به این موضوع هشدار داده بود.

بایدن گفت: او (پوتین) تاوان آن را پرداخت خواهد کرد. ما- من و او- مذاکراتی طولانی داشتیم. شناخت نسبتا خوبی از او دارم. به او گفتم من از شما شناخت دارم و تو هم از من شناخت داری. اگر به این نتیجه برسم که چنین اتفاقی رخ داده است، آماده باشید.

مجری برنامه سوال کرد: بنابراین شما ولادیمیر پوتین را می شناسید. آیا فکر می کنید که او قاتل است؟

بایدن پاسخ مثبت داد.

بایدن در ادامه گفت «حالا خواهید دید پوتین تاوان آن راخواهد پرداخت» اما از بیان جزییات خودداری کرد.

رئیس جمهوری آمریکا در عین حال به حوزه هایی اشاره کرد که منافع مشترک دو کشور اقتضا می کند همکاری دوجانبه داشته باشند و به تصمیم خود برای گسترش توافقات تسلیحاتی به روسیه در ماه ژانویه اشاره کرد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز ۳ ماه نوامبر سال ۲۰۲۰(۱۳ آبان) برگزار شد و در آن جو بایدن با کسب اکثریت آرا دونالد ترامپ را شکست داد.

آمریکا در سال های اخیر بارها روسیه را به مداخله در امور سیاسی این کشور ازجمله انتخابات متهم کرده است.

منبع: ایرنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
خخخخ پوتین نمیتونه دماغ خودش را بالا بکشه اونوقت ما اویزان روسیه شدیم ای خدا یک عقلی به مسئولان ما بده که ازترس امریکا به روسیه وچین پناه بردند درصورتیکه روسیه توسط امریکا تحریم شده ونمیتواند رفع تحریم کند اونوقت ما دنبال دایی دایی کردن روسیه هستیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان