بازدید 7297
۲

سخنگوی دولت : آمریکا را به انزوا کشاندیم

سخنگوی دولت با بیان اینکه در سال ۹۹ دستاوردهای زیاری در عرصه خارجی بدست آوردیم از محکومیت و به انزوا کشیده شدن آمریکا در مجامع بین المللی به عنوان یکی از این دستاوردها نام برد .
کد خبر: ۱۰۴۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 16 March 2021


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علی ربیعی در ابتدای آخرین نشست خبری خود در سال ۹۹ با بیان اینکه مردم امسال سال نسبتا سختی را پشت سر گذاشتند، گفت: دولت به نمایندگی از مردم همه تلاش خود را به کار برد تا به رغم همه فشارهای داخلی و فشارهای بی‌حد و حصر خارجی هم به فکر زندگی امروز و هم زندگی فردای ایرانیان باشد.

نسبت به فشار وارد شده به دهک های پایین جامعه واقفیم

وی افزود: واقف هستیم جنگ اقتصادی و همراه شدن کرونا در سال ۹۹ فشار زیادی بر دهک‌های پایین اجتماعی وارد کرده است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: امروز می‌توانیم بگوییم همه تلاش‌های مذبوحانه‌ای که خواهان فروپاشی ایران و زندگی مردم بوده‌اند، رو به پایان است و در نوروز جدید، سرسبزی جدید پیش روی ملت ما خواهد بود.

دولت همه توان خود را برای مقابله با کرونا به کار گرفت

ربیعی با تاکید بر اینکه دولت با همه توان خود در مقابله با کرونا در حوزه سلامت وارد شده است، گفت: دولت در مقابله با جنگ اقتصادی در حوزه رفاه اجتماعی و همچنین در سیاست خارجی اقدامات بی‌شماری را سامان داده است.

وی ادامه داد: ما در سیاست خارجی موفقیت‌های بزرگی به دست آورده‌ایم و نه تنها فشار کم نظیر دولت سابق آمریکا برای امنیتی‌سازی و منزوی کردن ایران را ناکام گذاشته‌ایم، بلکه به جای بحران آفرینی آمریکا، او را در نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل و دادگاه بین‌المللی لاهه به انزوای اخلاقی و محکومیت حقوقی کشاندیم.

وی یادآور شد: ما زمانی وارد کننده بنزین بوده‌ایم و امروز به صادرکننده بنزین تبدیل شده‌ایم، و شاهد افزایش ۴ برابری از دو و نیم میلیون تن در سال ۹۱ به حدود ۲۳ میلیون تن در ابتدای سال ۹۹ در حوزه صنعت و معدن هستیم.

سخنگوی دولت با بیان اینکه تولیدات داخلی ما به رغم ممنوع کردن بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ کالا افزایش یافت، ادامه داد: در بخش صنعت هم تولید بسیار قابل توجه است به طوری که تولید فولاد خام در کشور ۲۲ میلیون تن افزایش یافت و محصولات فولادی را به ۳۰.۸ میلیون تن افزایش دادیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۲
جناب ربیعی صف مرغ وتخم مرغ وروغن وجمع اوری غذا داخل سطل زباله را نمیبینی .چگونه امریکارا انزوا نمودی مردم با این طرزتفکر جنابعالی باید چه فکر کنند
امریکا منزوس شده یا ما که هیچ کاری نمی تونیم بکنیم !!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی