بازدید 5455

۲ طلایی و سه مرد حذفی تکواندوی ایران در تورنمنت بلغارستان

این رقابت‌ها ۱ G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶۰ امتیاز تعلق می‌گیرد. لطفی و بخشی به مدال طلا رسیدند، اما سجاد مردانی کاپیتان با سابقه تیم ملی، سروش احمدی و مهران برخورداری با شکست مقابل رقبایشان حذف شدند.
کد خبر: ۱۰۳۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴ 07 March 2021

هشتمین دوره رقابت‌های بین المللی تکواندو با حضور ۳۹۰ تکواندوکار امروز (یکشنبه) به میزبانی صوفیه بلغارستان برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، حسین لطفی، سروش احمدی، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری و سجاد مردانی به عنوان نمایندگان ایران در این مسابقات به مصاف رقبای خود رفتند که در پایان لطفی و بخشی به مدال طلا رسیدند، اما سجاد مردانی کاپیتان با سابقه تیم ملی، سروش احمدی و مهران برخورداری با شکست مقابل رقبایشان حذف شدند.

نتایج کسب شده تکواندوکاران ایران در این رقابت‌ها به شرح ذیل است:

وزن ۵۴- کیلوگرم: حسین لطفی پس از استراحت در دور نخست در مرحله یک هشتم نهایی مقابل اوتمان رزوک از بلژیک ۱۵ بر ۲ به برتری رسید. وی در یک چهارم نهایی نیز ۳۴ بر ۲ امیرکان انوس از آلمان را برد و در نیمه نهایی نیز به دلیل حاضر نشدن اتور لنزو از ایتالیا پیروز مبارزه معرفی شد و به فینال رسید. بخشی در فینال نیز در راند طلایی برابر محمود تارایرا از اردن به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

وزن ۶۸- کیلوگرم: سروش احمدی تکواندو کار با تجربه وزن ۶۸- کیلوگرم در همان دو نخست مقابل اوزکایا امران از آلمان ۱۶ بر ۱۴ شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

وزن ۷۴- کیلوگرم: امیر محمد بخشی دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها ابتدا مقابل تیمور سوباسیک از بوسنی ۲۳ بر یک پیروز شد، وی سپس در یک هشتم نهایی برابر جیکوب گوندرسن از نروژ ۱۷ بر ۴ به پیروزی رسید و در یک چهارم نهایی نیز مقابل ندزار هوسیس از بوسنی در راند طلایی به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. بخشی در نیمه نهایی پس از کسب نتیجه ۶ بر ۶ در راند طلایی دنیل باررا از اسپانیا را برد و فینالیست شد.

وی در فینال مقابل مارتین استاچ از آلمان ۷ بر ۵ پیروز شد و دومین و آخرین مدال طلای ایران در این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

وزن ۸۰- کیلوگرم: در وزن ۸۰- کیلوگرم مهران برخورداری پس از شکست حریف خود از لیتوانی در دومین مبارزه مقابل تلیکاستوگلو نایب قهرمان جهان از یونان پس از نتیجه ۳ بر ۳ در راند طلایی شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

وزن ۸۷+ کیلوگرم: سجاد مردانی کاپیتان با سابقه تیم ملی پس از استراحت در دور نخست مقابل الکساندر باخمن از آلمان ۹ بر ۳ به برتری رسید، اما در دومین مبارزه مقابل ایوان گارسیا مارتینز از اسپانیا با نمایشی ضعیف ۷ بر ۵ شکست خورد تا سومین حذف شده تیم ۵ نفره ایران در این رقابت‌ها باشد.

هدایت این نفرات برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است. این رقابت‌ها ۱ G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶۰ امتیاز تعلق می‌گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر