بازدید 7698

داماد تنگستانی به دادگاه معرفی شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: داماد تنگستانی به دلیل عدم توجه به رعایت قوانین برگزاری مراسم در دوره کرونا در مراسم عروسی به دادگاه معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۳۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 07 March 2021

به گزارش «تابناک»، عادل مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از عوامل مهم در گسترش بیماری کرونا، ایجاد تجمعات است که تلاش شده با وضع و ابلاغ قوانین مرتبط با این موضوع از انجام تجمعات غیرضروری جلوگیری شود.

وی ادامه داد: در این راستا تالارهای پذیرایی موظف شده‌اند که از انجام تجمعات بیش از ۱۰۰ نفر به مناسبت‌های مختلف در آن مکان جلوگیری کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان تصریح کرد: داماد تنگستانی که متعهد شده بود که تعداد میهمان‌های خود را در مراسم عروسی به بیش از ۱۰۰ نفر افزایش ندهد، با افزایش این تعداد، بدون هماهنگی با تالار به ۳۵۰ نفر، موجب شد تا میهمانان بدون رعایت فاصله اجتماعی و در شرایطی که احتمال انتقال بیماری کرونا افزایش می‌یافت قرار بگیرند.

مقدس اظهار داشت: متأسفانه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که اکثر مهمانان از استان هم‌جوار و خوزستان بودند که در وضعیت قرمز ابتلاء به کرونا قرار دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان بیان داشت: به دلیل برگزاری مراسم عروسی بر خلاف مصوبه ستاد مقابله با کرونا، این داماد به دادگاه معرفی شد.

مقام مسئول بهداشت و درمان در تنگستان بیان داشت: امروز مهم‌ترین مسئله در جامعه، توجه به سلامت مردم است که انتظار می‌رود همه مردم به این مهم توجه داشته باشند و در صورت برگزاری مراسم عروسی و سایر مراسمات، با کمترین تعداد افراد و در فضای باز و رعایت نکات بهداشتی مرتبط با جلوگیری از ابتلاء به کرونا انجام شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر