بازدید 15532

هشدار استاندار خوزستان: جلوی تجمعات گرفته شود

استاندار خوزستان در نشست قرارگاه مدیریت کرونا، خطاب به فرمانداران شهرستان‌ها گفت: از برگزاری هرگونه مراسم باید جلوگیری شود حتی اگر منتصب به مسئولان و مقامات باشد.
کد خبر: ۱۰۳۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 06 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار داشت: متأسفانه اخیراً مراسم عزاداری منتصب به یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با جمعیت بالا برگزار شده است و فرماندار نیز در برابر این مراسم، سهل‌انگاری کرده و تعارف و رودروایسی های رایج را ملاک قرار داده است.

وی همچنین ضمن ابراز تأسف از این اقدام، خطاب به فرمانداران گفت: چنین وضعیتی مایه تأسف هست و به هیچ عنوان قابل‌پذیرش و توجیه نیست؛ فرمانداران نماینده عالی دولت به شمار می‌روند، نه نماینده. آن‌ها در برابر حفظ سلامتی و جان تک‌تک شهروندان مسئول هستند.

استاندار خوزستان افزود: حرمت بزرگان و افراد متوفی در جای خود ارزشمند است اما فرمانداران باید با اقتدار جلوی برگزاری هرگونه مراسم جمعیتی اعم از شادی و عزا را بگیرند. حتی اگر این مراسم منتصب به مقامات و مسئولان باشد باید مانع از برگزاری آن شوند تا از مرگ‌ومیرهای بیشتر پیشگیری شود.

نماینده عالی دولت در استان، با بیان اینکه فرمانداران کم‌کار را به دادسرا معرفی خواهند شد تأکید کرد: مدیران و فرماندارانی که در این حوزه کم‌کاری کنند بعد از اخطاریه‌های لازم، در صورت تکرار به دادسرا معرفی می‌شوند. همه باید این مهم را در نظر داشته باشند که عدم تمکین به دستورالعمل‌های ستاد کرونا، جرم تلقی خواهد شد.

وی اضافه یادآور شد: از همه اداره‌های ذی‌ربط انتظار می‌رود که کنترل‌ها، تست گیری و ردیابی بیماران در پایانه‌ها، فرودگاه‌ها و راه‌آهن را به‌صورت قوی‌تری پیگیری و انجام دهند و بر فعالیت بازار و مراکز خرید هم نظارت منسجم‌تری داشته باشند. همچنین مسافران ناوگان عمومی حتماً باید قبل از ورود به پایانه مسافربری تست کرونا همراه داشته باشند.

سلیمانی در پایان به برگزاری مراسم ازدواج با حضور جمعیت نامتعارف در شهر صیدون باغملک، اشاره کرد و گفت: از مسئولان محلی انتظار داریم که ضمن مراقبت و پیشگیری از تکرار چنین برنامه‌هایی از اظهارنظر شتاب‌زده خودداری و اطلاع‌رسانی به مردم را به دستگاه‌های تخصصی با آمار و ارقام قابل اتکا واگذار کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۳
اون نماینده رو اسمشو بگید تا مردم بدونن
خود نماینده نباید بزاره مردم تجمع کنن
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
هرجور بلایی سر خوزستان اوردید مردم ذلیلی هست .
منتسب یامنصب؟ منتسب یعنی نسبت داده شده
اون کسی که عزیزی رو از دست میده از نظر روحی بهم میریزه نمیتونه بلندگو دستش بگیره بگه مردم حق ندارین بیاین مراسم..... مردم باید خودشون رعایت کنن و تو مراسما شرکت نکنن،تو این شرایط کرونایی هیچکس از خانواده ی متوفی هم ازشون انتظار نداره، اتفاقا دوست ندارن مردم بیان و خدای نکرده براشون تفاقی بیفته و بیفتن تو دردسر...
چه کسی باید جلوی تجمعات را بگیرد تا خودِ مردم نخواهند؟ افرادی بی بهره از فهم و شعور که از درک بدیهیات عاجزند ، کسی را یارای مقابله با آنان نخواهد بود.
ممنون‌اززحمات شما‌که‌با‌اقتدار‌جلوی‌‌این‌‌تجمعات‌را‌می‌گیرید‌خداوند خیرتان‌دهد‌‌اگر‌دراین‌مملکت‌‌امثال‌شما‌روی‌کار‌بیایند‌مشکل‌‌این‌مردم‌حل میشود.موفق‌باشید‌
منظورش نماینده باغملک آقای ایزد پناه میباشد
منتسب درسته. لطفا اصلاح شود.
درود بر استاندار محترم ....
چرااااااا دو هفته قرنطینه نمیکنننننننن
اگر پسرخاله استاندار بود طوری نبود اما نماینده نه حق ندار ه .....
به استاندار بگویید مرز های خوزستا ن به عراق را ببندد
کی باید جلویشان را بگیرد پس عامو تو چه کاره ایی
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی