بازدید 7624

نجات ۵ کودک گمشده روستایی

کد خبر: ۱۰۳۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲ 04 March 2021

پنج کودک روستایی که در مسیر بازگشت به خانه گم شده بودند پس از تلاش سه ساعته تیم‌های امداد و نجات به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش ایران، محمد اسعدزاده، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در تشریح این خبر گفت: ساعت ۲۰:۳۰ سه‌شنبه با اعلام گزارش ناپدید شدن 5 کودک در محدوده روستای خیرآباد از توابع اسدیه در خراسان جنوبی، تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند.

با تلاش سه ساعته 3 تیم‌ امدادی و با همکاری نیروی انتظامی، کودکان در سلامت کامل پیدا و به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند.

این کودکان پس از پیدا شدن اظهار داشتند برای بازی و گردش در مسیر روستای گاویج به خیرآباد طی طریق داشتند که به‌دلیل تاریک شدن هوا و ترس از حیوانات درنده و عوامل محیطی به زیر یکی از پل‌های جاده‌ای پناه بردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خواستار مراقبت بیشتر خانواده‌ها از کودکان شد و گفت: هر سال گزارش‌هایی مبنی بر گم شدن کودکان و نوجوانان داریم که برخی منجر به حوادث تلخ و جبران‌ناپذیری می‌شود.

همچنین از شهروندان بویژه گردشگران خواستاریم قبل از سفر به مناطق کوهستانی و کویری، نسبت به وضعیت آب و هوا و شرایط جغرافیایی اطلاعات کافی را کسب کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست