بازدید 9572
۷

کشتار ۲ گراز آبستن با ۸ جنین در مهران

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست ایلام گفت: شکارچیان متخلف ۲ راس گراز آبستن را در این استان شکار کردند.
کد خبر: ۱۰۳۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ 03 March 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، عبدالصاحب بازیار اظهار کرد: این ۲ راس گراز آبستن در مناطق زیستگاهی بخش صالح آباد از توابع شهرستان مهران شکار شدند که آنها هشت جنین در شکم داشتند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست ایلام یادآور شد: شکارچیان ۳ نفر بودند که یک نفر از آنها دستگیر و تحویل مقامات قضایی شهرستان مهران شد و ۲ فرد دیگر متواری هستند و تحت پیگرد قانونی قرار دارند.

بازیار تاکید کرد: این متخلفان با کشتن گرازهای آبستن ۹۰ میلیون ریال خسارت به محیط زیست استان وارد کرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
90 میلیون ریال؟؟؟
روی 10 تا زندگی اون هم از نوع زیبای مادر و جنین قیمت نمیشه گذاشت :(
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
تو ایران فقط مردم ضرر نکرده اند و تحقیر نشده اند، حیونت هم از بودن در چنین کشوری متضرر شده اند. به حیواات هم میخواهید بگویید اگر ناراحتید که در ایران هستید بروید....؟
فقط همین ؟ پولی؟ یعنی با نه میلیون حله؟ واقعا که
این دیوانه ها را ببرید تیمارستان
بازیار تاکید کرد: این متخلفان با کشتن گرازهای آبستن ۹۰ میلیون ریال خسارت به محیط زیست استان وارد کرده‌اند...
چرا فقط بعد مادی تخلفات در نظر گرفته میشه؟ 9 میلیون تومان برای یک خلاف کار که رقمی نیست. پوست از کله شون باید کنده بشه تا درس عبرت بشه واسه دیگران. متأسفانه دولت ها توی مملکت دکان و بازار درست کردن با این تخلفات برای خودشون. در دادگستری و دادگاهها ببینید چه خبریه از متهمانی که با واریز وجوه آزاد میشن.
مشکل فرهنگی است اکثر ایرانیان حتی تحصیل کرده ها در مورد طبیعت چیزی نمی دانند روستاییان فکر می کنن گراز یه موجود مزاحم و بی فایده است کسی یاد نداده که شکوفایی طبیعت رشد و نمو گیاه و بوته و درختان به خاطر وجود همین گرازهاست اینکه اگه گرازها زمین ها را شخم نزنن بعد کمی منطقه به بیابان تبدیل می شه این چیزها را در کتابهای درسی باید یاد بدهند ولی شما الان مطالب کتاب ها را می بینی والله گریه ات می گیره فقط یه مشت مطالب نامربوط بافته شده که مثلا مذهبی جلوه کنه یا تلویزبون ملی تو مستند ها باید اگاهی بده ولی اکثر مستندها مزخرف اند نهایت اش هر سال یکی راه می افته می ره تو مناطق تالش نشین و به به چه چه می کنه نمی پرسه چطور امده اند وسط جنگل درخت ها را نابوده کرده و زندگی می کنن چرا نمی رن یه جای باز هم خودشان راحت تر زندگی کنن و هم جنگل به این ارزشمندی را نابود نکنن
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی