بازدید 9312
۳

بیانیه آرش میراسماعیلی پس از رفع تعلیق جودو

رئیس فدراسیون جودو پس از رفع تعلیق جود با انتشار بیانیه به این رای دادگاه حکمیت ورزش واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۰۳۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸ 01 March 2021


به گزارش تابناک، دادگاه حکمیت ورزش امروز دوشنبه ۱۱ اسفندماه با ارسال نامه‌ای به تهران رأی را به نفع ایران صادر کرد تا در نهایت تعلیق جودو ایران برداشته و پرونده شکایت ایران از فدراسیون جهانی بسته شود.

در همین رابطه آرش میراسماعیلی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «‌ بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته توسط وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران با توجه به دفاعیات حقوقی مؤثری که بعمل آمد دیوان داوری ورزش طی رأیی که در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ صادر نمود رأی کمیته انضباطی فدراسیون جهانی مبنی بر تعلیق فدراسیون جودو ایران را باطل اعلام نمود و مقرر کرد بمنظور بررسی‌های بعدی این پرونده به فدراسیون جهانی جودو ارجاع گردد.

بدون تردید فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران خود را همچنان تابع اصول منشور المپیک و مقررات اساسنامه فدراسیون جهانی جودو می‌شناسد و از همکاری و تعامل روزافزون با فدراسیون جهانی در همین چارچوب استقبال خواهد کرد.

فدراسیون جودو بدینوسیله مراتب قدردانی خود را از عملکرد شایسته تیم حقوقی، حمایت‌های وزیر محترم ورزش و جوانان، مساعدت‌های رئیس محترم کمیته‌ملی المپیک و همراهی‌های معاون محترم توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در مسیر تحقق این پیروزی بزرگ حقوقی ورزشی اعلام می‌دارد.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
یعنی بعدازاین در مسابقات جودوکارهای ایرانی با اسرائیلیها بدون هیچ مشکلی مبارزه میکنند؟
برای رفع خرابکاری خودشون، برای خودشون نوشابه باز می کنن.
یعنی با اسرانیل بازی می کنید
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی