بازدید 97510
هیچ مجوز ترددی صادر نمی‌شود

جزئیات محدودیت کرونایی سفر در تهران

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران با بیان اینکه به هیچ وجه مجوز ترددی صادر نمی‌شود، گفت: برای قطع شیوع کرونا تردد از استان تهران به استان‌های نارنجی و قرمز شامل استان‌های گیلان، مازنداران، گلستان، فارس، اصفهان، خوزستان و آذربایجان شرقی ممنوع است.
کد خبر: ۱۰۳۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵ 23 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، ایمان قربانی مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران اظهار کرد: طبق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا برای قطع شیوع کرونا تردد از استان تهران به استان‌های نارنجی و قرمز شامل استان‌های گیلان، مازنداران، گلستان، فارس، اصفهان، خوزستان و آذربایجان شرقی ممنوع است.

وی گفت: به هیچ وجه مجوز ترددی صادر نمی‌شود لذا مردم عزیز برای انجام کار‌های ضروری حتماً از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران تصریح کرد: ممنوعیت ساعت تردد کماکان از ساعت ۹ شب تا ۳ بامداد است.

قربانی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونای انگلیسی از مردم درخواست می‌شود برای کنترل این بیماری و کمک به کادر درمان که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۵
رفتن با ماشین شخصی ممنوع
رفتن با اتوبوس در محیط بسته و با یک عده ناشناس آزاد!!!!
غیر از گرفتن جریمه چه هدف دیگه ای به ذهن میاد؟
استفاده از حمل و نقل عمومی یعنی استقبال از بیماری
به نظرتون من برای کار ضروری با ماشین خودم برم اصفهان خودم و دیگران بیشتر در امانیم یا با اتوبوس؟؟؟
خیلی کم عقل زیاده ، اتوبوس و مترو و فروشگاههای زنجیره ای کنترل میخواد یا جاده و خانه به خانه شدن . واقعا بجای قبرس از لابلای شما بیارن
فقط همین یدونه رایاد گرفتید لااقل برید ازچهارتا کشور دنیا یاد بگیرید که دربدترین شرایط کرونا مردم ازاری نکردند ونگذاشتن به مردمشون بد بگذره ولی شما ها دستی دستی مردم و به مبتلا شدن کرونا سوق میدین.واقعآ جای تاسف داره برای تصمیم گیران این مملکت.
به نظر شما در شیوع کرونا شلوغی مترو و بی آر تی موثرتر است یا مسافرت بعضی از افراد خاص که مجبورند برای کار ضروری با وسیله شخصی به استان خود مسافرت کنند که آن هم مجوز نمی دهید فکری به حال مترو و.. بکنید مگر ما چقدر وسایل حمل و نقل عمومی برای سفره ای بین شهری داریم که مردم توصیه می کنید؟ الان کرایه بین شهری نسبت به ابتدای سال دو برابر شده. تو رو خدا فکری برای شلوغی وسایل حمل و نقل عمومی بکنید
بله دیگه درسته.
با ماشین شخصی کرونا را به همجا و همه کس انتقال می دیم.ولی با وسایل عمومی هیچ اتفاقی نمی افته.
با توجه به قيمت هاي نجومي بليط هاي حتي اتوبوس ( قطار و هوا پيما و سواري پيش كش...) چه فرقي ميكنه سيلي از جعيت با وسائط نقليه عمومي جابجا بشن يا با وسيله نقليه شخصي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بنظر باز هم فسادي مخفي در اصرار به اين موضوع وجو داره و رانتي در حال انتقال هست
بنظر مياد اگر قرار است جابجايي انبوهي انجام شود
وسايل نقليه شخصي ايمن تر باشند
لذا يا بايد كلا جابجايي ممنوع باشد
و يا اگر قرار است با وسائط نقليه عمومي مجاز باشد ، كلا مجاز باشد...............
خوب با کرونا کاسبی میکنید شرم بر شما
سلام اقای مشاورحتماازوسایل عمومی ومتروواتوبوسهای بین شهدی وقطاراستفاده کر ده تازودتربمیریم واگردروسایل عمومی نقلیه مبتلاشویم خانواده مان راطبق فرمایش شمابه کشتن میدهیم وکارشناسانه فرمودید وسایل نقلیه عمومی امنیت داردوهمه ازهم ۸مترفاصله دارندونایلون وشیشه پلاستیکی بین صندلیهاکشیده شده باتهویه عالی احسنت
با وسایل عمومی کرونا جابجا نمیشه فقط با ماشین های شخصی جابجا میشه عجب ...
به هیچ وجه مجوز ترددی صادر نمی‌شود لذا مردم عزیز برای انجام کار‌های ضروری حتماً از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند !!!

ریشه کنی کرونا با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی !!!!؟؟؟
اصلا خود پلیس راه هم جدی و مستمر کنترل نداره. الان چندتا از رفقا با نشون دادن یه برگه سند ملکی به بهانه تعمیرات دائم در رفت و امدن
یعنی یکی به اینا حالی کنه وسیله نقلیه شخصی ایمن تره...
ببخشید کجای دنیا وسایل حمل نقل عمومی ایمن تر از خودروی شخصیه اگه قصدتون بالا بردن امار بیماریه تعارف نونید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل